برنامه یاد بعضی نفرات
 
در رقابت نزدیک او با محمد علیزاده، محسن یگانه، امید حاجیلی، زانیار خسروی، گروه سون و کاوه یغمایی
حامد همایون پرفروش‌ترین خواننده تیرماه در تهران خواهد بود؟
موسیقی ما همزمان با اتمام ماه مبارک رمضان و تعطیلات عید سعید فطر دوباره رقابت کنسرت‌های خواننده‌ها در پایتخت در حال داغ‌شدن است. خواننده‌ها و گروه‌های مختلفی در اولین ماه تابستان 96 روی صحنه خواهند رفت و شاهد رقابت سنگینی در این بخش خواهیم بود. اما طبق معمول رقابت اصلی بین خوانندگان موسیقی پاپ است. چهره‌هایی که در اغلب مواقع موفق به جذب مخاطبان در سالن‌های بزرگ می‌شوند و بین طرفدارانشان هم بحث‌های زیادی در این زمینه وجود دارد که کدام خواننده در استیج‌های تهران پرفروش‌تر است.
 
در حال حاضر شواهد حکایت از آن دارد که پرفروش‌ترین خواننده تیرماه در تهران، حامد همایون خواهد بود. او طی روزهای سیزده، هفده، هجده، نوزده و بیست و سوم تیرماه در برج میلاد و سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی روی صحنه می‌رود و طی ده سانس از دوستدارانش میزبانی می‌کند. پس از حامد همایون چند خواننده و گروه دیگر هستند که تیرماه 4 سانس اجرا در تهران دارند. از جمله محسن یگانه که البته در این بین احتمالاً تعداد اجراهای او به عدد هشت برسد و با فاصله کمی پشت سر حامد همایون قرار بگیرد. چون بلیت‌های کنسرت‌های 30 و 31 تیرماه او به پایان رسیده و شنیده‌ها حکایت از احتمال تمدید این اجرا برای 26 و 27 تیر در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی دارد. محمد علیزاده یکی دیگر از خواننده‌هایی است که طی ماه تیر 4 سانس اجرا در تهران خواهد داشت. او که این روزها در کشور استرالیا مشغول برگزاری تور کنسرت‌هایش است، در روزهای 18 و 19 تیر در سالن میلاد نمایشگاه برنامه دارد. امید حاجیلی هم در روزهای 20 و 21 تیر با قطعات شاد و پرانرژی‌اش در همین سالن روی صحنه می‌رود. چند روز قبل هم بلیت‌های اجرای شانزدهم تیر زانیار خسروی در سالن میلاد به پایان رسید و برنامه‌اش برای روز هفدهم هم تمدید شد.
 
در میان گروه‌های موسیقی پاپ هم «سون» با قطعات آلبوم جدیدش در روزهای 24 و 26 تیر که شامل 4 سانس می‌شود از مخاطبانش در برج میلاد میزبانی می‌کند. این گروه هم با توجه به فروش خوب بلیت‌هایش، احتمال تمدید اجرایش وجود دارد ولی هنوز به صورت رسمی اعلام نشده است. البته این چهره‌ها یک رقیب دیگر هم برای تصاحب عنوان پرفروش‌ترین خواننده تیرماه در تهران دارند. کاوه یغمایی قرار است پس از یک سال در تهران روی صحنه برود و بلیت‌های کنسرت 22 تیر او در مدت کوتاهی به پایان رسید. همین مسأله باعث شد تا سالن وزارت کشور برای یک شب دیگر یعنی 23 تیر هم در اختیار او و گروهش قرار بگیرد تا یکی دیگر از 4 سانسی‌های این ماه باشد.
 
با توجه به این شرایط باید دید آیا حامد همایون پرفروش‌ترین خواننده تیرماه 96 در استیج‌های تهران خواهد بود یا چهره‌های دیگر می‌توانند از او سبقت بگیرند؟
منبع: 
سایت موسیقی ما - عكس: سايت نوا (امير فرزانه)
تاریخ انتشار : شنبه 10 تیر 1396 - 03:54

دیدگاه‌ها

شنبه 10 تیر 1396 - 11:06

کنسرت محسن یگانه تمدید شده 26،27 تیر امروزم بلیت فروشیش شروع میشه
ولی این اشتباه محضه که کسی که تازه یه سال هم نمیشه کنسرت میذاره با بقیه که چندین ساله دارن کنسرت میذارن مقایسه کرد

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود حامد همایون پرفروش‌ترین خواننده تیرماه در تهران خواهد بود؟ | موسیقی ما