برنامه یاد بعضی نفرات
 
پس از نامه حمایت شهرداد روحانیِ و فریدون شهبازیان
علی‌اکبر صفی‌پور در بنیاد رودکی ماندنی شد
موسیقی‌ما‌- طبق اعلام معاونت امور فرهنگی وزیر ارشاد، مدیرعامل بنیاد رودکی در سمت خود ابقا شد.

به گزارش «موسیقی ما»، هفته گذته اخباری مبنی بر استعفای علی‌اکبر صفی‌پور از مدیریت بنیاد رودکی در رسانه ها منتشر شد و این مدیر قدیمی در گفتگویی اعلام کرد که اتمام زمان ماموریت اش از کتابخانه ملی اصلی ترین دلیل استعفای وی است.

انتشار این خبر واکنش‌های زیادی را در فضای مجازی باعث شد و شهرداد روحانی و فریدون شهبازیان در گفتگوهایی خواهان ابقای این مدیر توانمند در سمت فعلی اش شدند.

واکنش ها ادامه داشت و به مرور در روزهای آینده ۱۱۰ نوازنده ارکستر ملی و ارکستر سمفونیک در نامه ای به وزیر ارشاد خواهان ابقای صفی‌پور در سمت مدیریت بنیاد رودکی شدند.

شدت واکنش ها سرانجام به نتیجه رسید و صبح امروز خبر ابقای علی‌اکبر صفی‌پور منتشر شد. پس از گمانه زنی هایی در برخی رسانه ها، مبنی بر ابقای صفی پور در مدیریت بنیاد رودکی صبح امروز علی مرادخانی در گفتگو با فارس درباره این موضع اظهار نظر کرد و گفت:‌«طی صحبت‌هایی که با جناب وزیر انجام شد، این مشکل رفع و آقای صفی‌پور به فعالیت‌هایش در بنیاد رودکی ادامه می‌دهد. موضوع پایان ماموریت ایشان نیز با هماهنگی‌هایی که انجام شده، بر طرف خواهد شد.»

در مدتی که صفی‌پور استعفا داده بود و خبری هم از مدیرعامل جدید نبود، سند استراتژیک بنیاد فرهنگی - هنری رودکی همراه متنی به قلم صفی‌پور در پیش‌گفتار آن، منتشر شد.
منبع: 
سایت موسیقی ما
تاریخ انتشار : سه شنبه 30 خرداد 1396 - 16:29

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود علی‌اکبر صفی‌پور در بنیاد رودکی ماندنی شد | موسیقی ما