برنامه یاد بعضی نفرات
 
در سالروز تولد استاد بابک بیات
بامداد بیات برای پدر نواخت
موسیقی ما – فرزند استاد بابک بیات در سالروز تولد این آهنگساز صاحب نام موسیقی پاپ آثار پرخاطره پدرش را با پیانوی قدیمی استاد نواخت.

به گزارش «موسیقی ما»، بامداد بیات در سالروز تولد پدرش آثار قدیمی و پرخاطره پدرش را با پیانوی یادگاری استاد بیات نواخت و ویدئوی این اجرای زنده برای انتشار در اختیار سایت «موسیقی ما» قرار گرفته است.

بابک بیات 23 خرداد سال 1325 در تهران متولد شد و در دوران حیات اش خالق بسیاری از آثار موسیقی پرطرفدار بود. بابک بیات در سال ۱۳۶۹ پس از چند بار کاندیدا شدن برای موسیقی فیلم، بالاخره این سال وقتی که از پنج کاندیدای موسیقی فیلم سه بار نام او را اعلام کردند جایزه سیمرغ بلورین فجر را برای فیلم عروس دریافت کرد.

همچنین در سال ۱۳۷۵ وقتی که از بین چهار کاندیدا دو بار نامش اعلام شد، مجدداً سیمرغ بلورین را دریافت نمود.

این آهنگساز و هنرمند ایرانی بسیاری از خواننده های پاپ را در دوره های مختلف زمانی تربیت کرده است و آثار و قطعات زیادی از وی به یادگار باقی مانده است.

بامداد بیات در روزهای گذشته در گفتگویی تفصیلی با سایت «موسیقی ما» که بهانه سالروز تولد پدرش صورت گرفته بود گفته بود: «بابا همیشه از هر خواننده‌ای خواننده‌تر بود و بهتر است بگویم از قبل از انقلاب تا بعد از انقلاب بهترین خواننده‌های کشور شاگرد پدر من بودند. همیشه از پدرم این را به یاد دارم که آهنگ را لقمه می‌کردند و در دهان خواننده می‌گذاشتند. به حدی تحریرهای پدرم زیبا بود که همه خواننده‌ها دوست داشتند به همان شیوه اجرا کنند. پدرم آهنگ را برای خواننده اجرا می‌کرد و آن‌ها گوش می‌دادند و یاد می‌گرفتند و دقیقاً مثل همان را اجرا می‌کردند. برای همین در تلفظ واژه‌ها و کلمات و نوع گویش و ترکیب‌ها، دقیقاً سبک بابا را پیاده می‌کردند.»

در ادامه ویدئوی اجرای زنده بامداد بیات از آثار پدرش را به صورت اختصاصی در سایت «موسیقی ما» ببینید:
منبع: 
اختصاصی سایت «موسیقی ما»
تاریخ انتشار : دوشنبه 22 خرداد 1396 - 09:44

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود بامداد بیات برای پدر نواخت | موسیقی ما