برنامه یاد بعضی نفرات
 
پس از لغو این برنامه برای همدردی با خانواده شهدا و مجروحان حمله تروریستی تهران
تاریخ جدید کنسرت‌های «فروغ» با صدای علیرضا قربانی مشخص شد
موسیقی ما - تاریخ جدید کنسرت‌های «فروغ» با صدای «علیرضا قربانی» و آهنگسازی «سامان صمیمی» مشخص شد. این خواننده طی روزهای سوم تا ششم تیرماه در تالار وحدت روی صحنه می‌رود و قطعات آلبوم جدیدش را اجرا خواهد کرد. این کنسرت قرار بود طی روزهای 18 و 19 خرداد برگزار شود اما علیرضا قربانی و دست‌اندکاران و نوازندگان برنامه‌اش تصمیم گرفتند تا برای همدردی با خانواده‌های شهدا و مجروحان فاجعه تروریستی تهران، برنامه خود را لغو کنند. علیرضا قربانی عصر روز هفده خرداد که حمله تروریستی به مجلس شورای اسلامی و حرم مطهر حضرت امام خمینی(ره) رخ داد در گفتگوی اختصاصی با سایت «موسیقی ما» و یک پیام ویدئویی این موضوع را به اطلاع مخاطبانش رساند.
 
اما براساس اعلام دست‌اندرکاران کنسرت فروغ آن دسته از مخاطبانی که تمایل به حضور در تاریخ‌های جدید این اجرا را داشته باشند می‌توانند با همان ردیف و صندلی که قبلاً خریداری کرده بودند در تاریخ جدید شرکت کنند. همچنین آن دسته از مخاطبانی که امکان شرکت در تاریخ‌های جایگزین کنسرت را ندارند می‌توانند پس از هماهنگی با سایت ایران کنسرت، نسبت به عودت بلیت خود و استرداد وجه اقدام نمایند.

آلبوم فروغ با صدای علیرضا قربانی و موسیقی سامان صمیمی دهم خرداد منتشر شد. این مجموعه ده قطعه‌ای شامل سروده‌های فروغ فرخزاد، مولانا و علیرضا کلیایی بود. با وجود اینکه قطعه فروغ از این مجموعه زمستان سال گذشته منتشر شد و این اثر و ویدئوی پرستاره اش با استقبال چشمگیر مخاطبان مواجه شد، اما تمامی قطعات آلبوم جدید علیرضا قربانی برای اولین‌بار است که در کنسرت‌های تیرماه اجرا خواهند شد.
منبع: 
اختصاصی سایت موسیقی ما
تاریخ انتشار : شنبه 20 خرداد 1396 - 20:35

برچسب ها:

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود تاریخ جدید کنسرت‌های «فروغ» با صدای علیرضا قربانی مشخص شد | موسیقی ما