برنامه یاد بعضی نفرات
 
این آلبوم با قطعات بی‌کلام و حضور نوازندگان سرشناس منتشر شد
«از نهان تا بیکران»؛ اولین تجربه نیلوفر محبی در فضای الکترونیک - پاپ
موسیقی ما آلبوم «از نهان تا بیکران» اثری از «نیلوفر محبی» منتشر شد. این نوازنده و آهنگساز مطرح آلبوم خود را با هشت قطعه به نام‌های آبی نهان، تهران مود، نیلی، چوپی، مستور، لیبرتانگو، زمزمه با او و بیکران در سبک الکترونیک پاپ به مخاطبان ارائه کرده است. آلبوم از نهان تا بیکران به همت شرکت «ترانه شرقی» منتشر شده و علاقه‌مندان می‌توانند نسخه اصلی اثر را از فروشگاه‌های فرهنگی هنری تهیه کنند. آهنگسازی شش قطعه و تنظیم هفت قطعه از این مجموعه توسط نیلوفر محبی انجام شده است. موسیقی یک قطعه از ساخته‌های «آستورپیاتزولا» و آهنگسازی و تنظیم یک قطعه هم اثری از «بهنام ابطحی» است.

میثم مروستی، پدرام فریوسفی، سامان صمیمی، بهنام ابوالقاسم و عادل روح‌نواز سایر نوازندگانی هستند که به همراه نیلوفر محبی در قطعات از نهان تا بیکران حضور داشته اند. حمید آداب، رضا فرهادی، علی پورمقدم و هیربد حسینی صدابرداران قطعات هستند و میکس و مسترینگ هم توسط فرشاد حسامی و حمید آداب انجام شده است.

اولین آلبوم شخصی نیلوفر محبی در حالی منتشر می‌شود که فضای آهنگسازی و تنظیم قطعات با رشته تحصیلی و ژانر کاری این موزیسین تفاوت‌های زیادی دارد. او چندی پیش درباره این تفاوت‌ها در گفتگو با سایت «موسیقی ما» اعلام کرده بود:« به دنبال یک اتفاق جدید برای خودم و شنونده‌ها بودم و نمی‌خواستم این تصور وجود داشته باشد که من فقط کار کلاسیک انجام می‌دهم. در این آلبوم، کارهای تلفیقی و حتی ایرانی هم دارم؛ چون دوست داشتم اتفاقات جدید و متفاوتی را در کارنامه هنری خودم رقم بزنم. مثلاً یک قطعه به نام «چوپی» داریم که در آن ملودی‌های قدیمی کردی و لری را با ملودی‌های ایرلندی تلفیق کرده‌ام و این کار، تنظیم الکترونیک دارد. در حقیقت، سعی کردم که آلبوم‌ام فضای امروزی و متفاوتی داشته باشد.»

در ادامه می‌توانید کاورهای این آلبوم را ببینید و دانلود کنید. سایت «موسیقی ما» از کاربران فهیم خود درخواست می‌کند تا به جهت پاسداشت حقوق مادی و معنوی این اثر و سایر آلبوم‌های موسیقی، نسبت به تهیه نسخه اصلی آنها اقدام نمایند.
منبع: 
سایت موسیقی ما
تاریخ انتشار : چهارشنبه 10 خرداد 1396 - 17:22

برچسب ها:

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود «از نهان تا بیکران»؛ اولین تجربه نیلوفر محبی در فضای الکترونیک - پاپ | موسیقی ما