برنامه یاد بعضی نفرات
 
آغاز فروش بلیت‌های کنسرت خواننده آلبوم «منشور» در سالن وزارت کشور
کاوه یغمایی 22 تیر روى صحنه مى‌رود
موسیقی ما – کاوه یغمایی، بار دیگر در تهران روی صحنه می‌رود تا به این ترتیب بعد از یکسال، دوباره با مخاطبانش خاطره‌سازی کند.

مرداد سال گذشته بود که کاوه یغمایی پس از یک دهه، آلبوم «منشور» را منتشر کرد و یک ماه بعد از آن دو شب کنسرت را در سالن میلاد نمایشگاه برگزار کرد. او حالا بار دیگر قرار است کنسرتی را در تاریخ 22 تیرماه در سالن وزارت کشور برگزار کند. به گفته این هنرمند که این روزها مشغول کار روی چهارمین آلبومش است، رپرتوار اجرایی این کنسرت، قطعاتی از سه آلبوم اخیر و همچنین چند قطعه جدید خواهد بود.

نیلوفر فرزندشاد (کیبورد)، ساتگین یغمایی (کیبورد و کرال)، بابک ریاحی پور (گیتارباس)، مسعود همایونی (گیتار الکتریک) و نیما حمیدی (درامز) هنرمندانی هستند که همراه با کاوه یغمایی روی صحنه می‌روند و علاوه بر آن احتمال دارد شاهرخ ایزدخواه (گیتار الکتریک) نیز آنها را در این کنسرت همراهی کند.

شاهرخ و کاوه که از دوستان قدیمی یکدیگر هستند و در دانشگاه موسیقی هم دوره بوده اند، پیش از این نیز همکاری‌هایی با هم داشته‌اند و به تازگی قطعه «سفر» با صدای کاوه یغمایی و با آهنگسازی و تنظیم شاهرخ ایزدخواه منتشر شده و قرار است این همکاری ادامه‌دار باشد.

همچنین شهرام شعرباف همانند کنسرت سال گذشته، صدابرداری این اجرا را به عهده دارد تا به این ترتیب در کنار بابک ریاحی‌پور و شاهرخ ایزدخواه که سه عضو اصلی گروه «اوهام» بودند، پس از سالها بار دیگر در کنار هم قرار گیرند.

این کنسرت به تهیه کنندگی محمد جلیل پور (شرکت آوای هنر) برگزار می شود که بلیت فروشی آن از امروز (چهارشنبه 10 خرداد) توسط سایت Tik8.com آغاز شده است.

در زیر عکس هایی از کنسرت سال گدشته کاوه یغمایی را می بینید:
منبع: 
اختصاصی موسیقی ما
تاریخ انتشار : سه شنبه 9 خرداد 1396 - 17:23

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود کاوه یغمایی 22 تیر روى صحنه مى‌رود | موسیقی ما