برنامه یاد بعضی نفرات
 
پس از انتشار در جهان
«بیدارباش شهر مردگان» در ایران منتشر می‌شود
موسیقی ما - آلبوم «بیدارباش شهر مردگان» توسط کمپانی majorhitrecords برای مخاطبان خارج از ایران منتشر شد و قرار است به‌زودی در ٩٦ سایت معتبر موسیقی جهان از جمله cdbaby و itunes قرار بگیرد. این آلبوم در ماه جولای امسال توسط همین کمپانی برای شرکت درGrammy Awards 2018 ، در رده‌بندی موسیقی جهانی (World Music) ارسال خواهد شد. این آلبوم بزودی توسط یکی از انتشارات داخل کشور ارائه خواهد شد.
 
«بیدارباشِ شهر مردگان» محصول نگرشی متفاوت به موسیقی تربت جام و خراسان بزرگ ایران است و سعی دارد نغمات موجود در حوزه موسیقی مقامی را با بیانی جدید به گوش مخاطب برساند. تجربه‌ی آهنگسازی عباس سرافراز در ساخت موسیقی تصویر و میراث دست نخورده هادی پورعطایی از پدر و دیگر اساتید منطقه و شهود دقیق علیرضا نصیری‌فرد از تلفیق مقام‌های دف‌نوازی غرب ایران با موسیقی شرق این آلبوم را شنیدنی‌تر می‌کند.
 
«عباس سرافراز» علاوه بر آهنگسازی به عنوان نوازنده کمانچه در این اثر حضور دارد. «هادی پورعطایی» آواز خوانده و نوازندگی دوتار را انجام داده و «علیرضا نصیری‌فرد» به عنوان نوازنده‌ی دف و بندیر حضور دارند. در این اثر اشعاری از مولانا عبدالرحمان جامی و استاد غلامعلی پورعطایی اجرا شده است.
تاریخ انتشار : پنجشنبه 4 خرداد 1396 - 03:22

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود «بیدارباش شهر مردگان» در ایران منتشر می‌شود | موسیقی ما