برنامه یاد بعضی نفرات
 
با آثاری از بابک رادمنش و تنظیم مجید رضازاده
آلبوم «صدای پا» با صدای «مهران نریمان» منتشر شد
موسیقی ما – آلبوم «صدای پا» با صدای «مهران نریمان» منتشر شد. این مجموعه به همت موسسه فرهنگی هنری «صدای هنر» و تهیه‌کنندگی «ایوب صادقی» در بازار توزیع شده است. آلبوم مهران نریمان شامل 9 قطعه از ساخته‌های استاد «بابک رادمنش» بوده و این هنرمند پیشکسوت علاوه بر آهنگسازی، ترانه‌سرایی هفت قطعه را هم انجام داده‌ است. سایر قطعات هم از سروده‌های «روح‌الله احمدی» است. «مجید رضازاده» و «مهرداد حمیدی» هم تنظیم قطعات آلبوم صدای پا را انجام داده‌اند. همزمان با انتشار این آلبوم با مهران نریمان گفتگویی انجام دادیم و این خواننده جزئیات تولید آلبومش را به سایت «موسیقی ما» اعلام کرد.

مهران نریمان در ابتدا گفت:«موسیقی را بهطور جدی از سال ۸۲ شروع کردم. اما قبل از آن این ر یادآوری می‌کنم که مثل خیلی از خواننده‌ها، علاقه به موسیقی از کودکی و از زمان مدرسه که تک‌خوان گروه سرود بودم در من شکل گرفت. همچنین زمان سربازی هم دوستان من را با اسم خواننده‌ای که صدایم شبیه او بود صدا می‌کردند و کلاً از دوران کودکی و نوجوانی این حس در من وجود داشت. تا سال ۸۲ به دنبال کارهای دیگر بودم و به موسیقی و خوانندگی فکر نمی‌کردم. تا اینکه سال ۸۲ یک نفر اعلام کرد که حاضر است در این مسیر به من کمک کند و سرمایه‌گذاری کند. مسیر سختی که از آن زمان ۱۴ سال می‌گذرد و راه رسیدن به هدفم را به صورت شبانه‌روزی طی کردم. بالاخره ۴ سال پیش، دوستی من با استاد بابک رادمنش شکل گرفت و به تولید آلبوم صدای پا منجر شد.

او سپس روند تولید آلبومش و آشنایی با بابک رادمنش را اینگونه تشریح کرد:«تولید آلبوم صدای پا از ابتدای سال ۹۳ شروع و ابتدای سال ۹۵ آلبوم آماده انتشار بود. بعد از آن مراحل ساخت تیزر تصویری و گرفتن مجوزهای لازم جهت انتشار رسمی آلبوم آغاز شد. این آلبوم هم 27 اردیبهشت به بازار عرضه شد. در مورد آشنایی با استاد رادمنش هم باید بگویم که ایشان را 20/9/92 دیدم و برایم بسیار باعث خوشحالی بود. به دلیل اینکه به آهنگسازی و فضای کار ایشان علاقه‌مند بودم و توانستیم با ایشان به توافق برسیم و ایشان هم زحمت کشیدند و این آلبوم را برای من تهیه کردند. سایر عوامل تولید هم از دوستان استاد رادمنش بودند و ایشان باعث آشنایی ما شدند. از پایان سال 92 ضبط آثار را شروع کردیم و تا روز انتشار آلبوم روزهای بسیار سخت و دشواری را گذراندم. این مسیر با کمی سختی سپری شد اما بالاخره آلبوم صدای پا با اخذ تمامی مجوزهای لازم وارد بازار شد.»

نریمان در مورد پیش‌بینی بازتاب‌های آلبومش هم اعلام کرد:«به جرأت می‌توانم بگویم در این یک سالی که از ضبط آهنگ‌ها گذشته تمامی کسانی که کارها را شنیدند رضایت قلبی خودشان را اعلام کردند. البته نباید اسم استاد بابک رادمنش را هم نادیده گرفت چون وقتی اسم ایشان به عنوان آهنگساز کارها وجود دارد قطعاً تمایل شنونده‌ها برای شنیدن کارها بیشتر می‌شود. با توجه به بازتاب‌های یک سال اخیر و هنر استاد بابک رادمنش پیش‌بینی می‌کنم که این آلبوم به دل مردم بنشیند و خودم هم امیدوار هستم.»
 
این خواننده نهایتاً در مورد برنامه‌هایش برای آینده هم گفت:«فعلاً منتظر هستیم تا ببینیم استقبال از آلبوم چگونه است. در ادامه به امید خدا تک‌آهنگ‌هایی را با وسواس زیاد و برای رضایت مخاطبان تولید می‌کنیم. هدف اصلی من رسیدن به کنسرت و اجرای زنده است چون یک خواننده باید در اجراهای زنده خودش را به مخاطبان معرفی کند. به امید اینکه نظر مردم جلب شود و هرچه زودتر بتوانم با افتخار روی صحنه‌ها برایشان بخوانم.»
منبع: 
اختصاصی سایت موسیقی ما
تاریخ انتشار : پنجشنبه 4 خرداد 1396 - 02:28

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود آلبوم «صدای پا» با صدای «مهران نریمان» منتشر شد | موسیقی ما