برنامه یاد بعضی نفرات
 
همزمان با انتشار اولین موزیک‌ویدئوی رسمی این خواننده روشندل اعلام شد
آلبوم مهرشاد وفایی در سبک کانتری منتشر می‌شود
موسیقی ما - مهرشاد وفایی با انتشار ویدئوکلیپ «اسب بالدار»، رسماً پا به عرصه موسیقی گذاشت. این خواننده که گیتار را نزد اساتیدی مانند محمدرضا سبکتکین، پیام اسلامی و فرهاد مجذوب آموخته و همچنین در کنسرواتور موسیقی تحصیل کرده، قرار است زمستان امسال به همت موسسه فرهنگی «نغمه حصار» اولین آلبومش را با نام «از کویر لوت تا آریزونا» منتشر کند که تنظیم قطعه «اسب بالدار» و همچنین قطعات آلبوم را به «جِروم ولز»، موزیسن آمریکایی تبار سپرده است. زمانی که جزمنِ صاحب نام و برنده گرمی یعنی «باب بلدن» در سال 93 برای اجرا در جشنواره موسیقی فجر به ایران می‌آید، مهرشاد وفایی با اعضای گروهش (جروم در این گروه گیتار باس می‌نواخته است) ارتباط برقرار می‌کند و این همکاری شکل می‌گیرد.

این آلبوم ده قطعه‌ای در سبک کانتری تنظیم شده و آهنگسازی قطعات بر عهده وفایی بوده و همچنین نوازنده گیتار آکوستیک و الکتریکِ آلبوم نیز هست.

بخش‌هایی از آهنگ که مربوط به مهرشاد است، در استدیو «دیوان» ضبط شده و مابقی توسط نوازندگان خارجی در کشور سوئد ضبط شده‌اند. انیمیشن «اسب بالدار» کاری از استودیو «مداد آبی» به کارگردانی آرش افشاری است.

Jason meekins (درامز)،steve giddings  (پدال استیل)، jair rohm parker wells (گیتار باس)، john vadersi oot (فیدل)، matk brown (پیانو) و shin (همخوان)، از جمله هنرمندانی هستند که مهرشاد وفایی را در این قطعه همراهی کرده‌اند.
منبع: 
موسیقی ما
تاریخ انتشار : چهارشنبه 3 خرداد 1396 - 13:33

برچسب ها:

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود آلبوم مهرشاد وفایی در سبک کانتری منتشر می‌شود | موسیقی ما