برنامه یاد بعضی نفرات
 
تشریح جزییات کنسرت ده سالگی گروه پرطرفدار تلفیقی
حامد بهداد خواننده کنسرت ده سالگی گروه دارکوب شد
موسیقی ما - گروه موسیقی دارکوب درحالی کنسرت خود را در تاریخ 5 خرداد در برج میلاد روی صحنه می‌برد که حامد بهداد به عنوان یکی از خواننده‌های گروه در این کنسرت به اجرای زنده خواهد پرداخت.

به گزارش «موسیقی ما»، حامد بهداد که سا‌ل‌های زیادی را در کنار همایون نصیری و گروه «دارکوب» سپری کرده و در اولین کنسرت‌های گروه دارکوب نیز حضور داشته، درباره ده سالگی گروه دارکوب معتقد است: «می‌گویند که بنشین لب جوی و گذر عمر ببین. ما ده سالش را اینگونه دیدیم. رفیق‌های خوبی مثل همایون نصیری، دارا، آرش و خیلی‌هایی که بودند و اکنون نیستند یا مثل خود من در پارت تایم‌های مختلفی تمرین کردند و رفتند، ولی بخش دوستی و خاطره‌ها و به خصوص موسیقی در این ده سال خیلی لذت بخش بوده است.»

بهداد افزود: « من خیلی خوش شانس بودم که حداقل در بخش موسیقی دوستان درجه یکی مثل همایون نصیری، علیرضا عصار، همایون شجریان، دارا دارایی، علی اظهری و... داشتم. خیلی خوش شانس بودم که این دوستان با من بودند و علاقمندی من به موسیقی صرفا در حد علاقه باقی نماند. دوستی با این رفقای هنرمندم باعث شد که من از نزدیک به تماشای موسیقی بنشینم و در خصوصی‌ترین بخش های زندگیم با آن ها بزرگ شوم و بگویم و بخندم و قطعا ده سالگی دارکوب برای من لذت بخش است.»

در این بین سرپرست گروه موسیقی دارکوب نیز با تشریح برخی جزییات کنسرت ده سالگی دارکوب و با اعلام قطعیت حضور حامد بهداد در این کنسرت گفت: «بسیار خرسندیم که گروه دارکوب امسال وارد دهمین سال فعالیت های خود شده است. از همان ابتدای آغاز به کار گروه دارکوب همواره تلاش من و همه نوازنده‌ها و اعضای دارکوب این بوده که بهترین و قوی‌ترین آثار را در اختیار مخاطبین موسیقی و علاقمندان این ژانر قرار دهیم و این دغدغه و ذهنیت باعث شده بتوانیم در همه این ده سال مخاطبین خوش ذوق و باسواد موسیقی را به سمت آثار دارکوب بکشانیم. در کنسرت ده سالگی دارکوب گلچینی از آثار گروه که در سال های گذشته روانه بازار موسیقی کشور شده است را با قدرت و انرژی تمام اجرا خواهیم کرد و مفتخریم که در این اجرا پذیرای مخاطبینی باشیم که از همان سال های ابتدایی فعالیت های گروه با ما بوده‌اند و این بار می‌خواهیم جوری غافلگیرشان کنیم که هیجان و انرژی این کنسرت تا همیشه در ذهنشان باقی بماند».

همایون نصیری درباره حضور حامد بهداد به عنوان خواننده در کنسرت ده سالگی دارکوب نیز گفت: «حامد بهداد جز معدود هنرمندانی است که از همان سال های ابتدایی فعالیت های دارکوب به عنوان خواننده در کنار ما بوده و از هوش و سواد موسیقیایی بالایی برخوردار است. مواقع زیادی بوده که حامد مشاوره هایی را به من داده و باعث شده این همکاری بیشتر و بهتر جریان پیدا کند. در کنسرت ده سالگی حامد بهداد حضوری متفاوت را در روی صحنه تجربه خواهد کرد.»

همایون نصیری درباره چشم انداز دهه دوم فعالیت های گروه دارکوب نیز معتقد است: «قطعا همان راه را ادامه می‌دهیم و پخته‌تر می‌شویم. هرچقدر بیشتر بگذرد بیشتر یاد می‌گیریم و گوش می‌کنیم و سوادمان بالاتر می‌رود و سعی می‌کنیم در کارهایمان هم این تجربه را وارد کنیم.»

گفتنی‌ست کنسرت ده سالگی گروه دارکوب در تاریخ 5 خرداد ماه در دو سانس در برج میلاد به همت موسسه «کامیاب بهاران» و تهیه کنندگی علی حق‌شناس و با همکاری موسسه سیمرغ برگزار خواهد شد و بلیت فروشی این کنسرت نیز برای علاقمندان این سبک موسیقی آغاز شده است.

تیزر دیدنی کنسرتده سالگی گروه دارکوب را به همراه گزارش تصویری تمرین اعضای این گروه از نگاه دوربین «حسین راد» را در ادامه می بینید:
منبع: 
اختصاصی سایت «موسیقی ما»
تاریخ انتشار : شنبه 16 اردیبهشت 1396 - 15:51

دیدگاه‌ها

شنبه 16 اردیبهشت 1396 - 16:41

درود بر اقای نصیری همشهری عزیزم

شنبه 16 اردیبهشت 1396 - 16:41

Hame salatiin

شنبه 16 اردیبهشت 1396 - 16:42

Joooonam hamed

یکشنبه 17 اردیبهشت 1396 - 13:12

من صداشو دوس ندارم به نظرم بازیگریش بهتره

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود حامد بهداد خواننده کنسرت ده سالگی گروه دارکوب شد | موسیقی ما