برنامه یاد بعضی نفرات
 
در نخستین شب کنسرت گروه لهستانی در تالار وحدت اتفاق افتاد
هیجان اجرای «جان مریم» در کنسرت «پارتیزانت» در تهران
موسیقی‌ما – نخستین شب از کنسرت گروه موسیقی «پارتیزانت» شب گذشته در تالار وحدت و با حضور دوستداران موسیقی روی صحنه رفت.

به گزارش «موسیقی‌ما»، گروه موسیقی لهستانی پارتیزانت شب گذشته در حالی در تالار وحدت به اجرای برنامه پرداخت که سبک اجرا و اُکت‌های اعضای گروه هیجان خاصی را به این کنسرت بی کلام داده بود.

اعضای پارتیزانت در ابتدای برنامه‌شان ضمن ادای احترام به حاضرین در سالن، ضمن تقدیر از مهمان نوازی ایرانی ها در روزهای حضورشان در تهران، از خاطرات خوب اقامت در تهران گفتند و اینکه حضور پرشمار دوستداران موسیقی در تالار وحدت، غافلگیرشان کرده است.

«کریستف توچکو» (نوازنده گیتار) در اوایل برنامه و در حالی که به زیان انگلیسی سخن می گفت، پس از گردو خاک پسرش روی صحنه و اجرای سولوهایی عالی با درامز،رو به حاضرین گفت: «این پسر من است. از زمانی که بسیار کوچک بود، با من موسیقی تمرین کرده و حالا توجه ها به او در روی صحنه بیشتر از خود من است.»

«میکوآی توچکو» نوازنده سازهای کوبه‌ای و درامز نیز در حالی که یکی از انگشتانش در حین اجرای برنامه زخمی و خون آلود شده بود، پشت تریبون قرار گرفت و گفت: «دوستان زیادی رادر ایران پیدا کرده ایم و امشب برای ما خاطرات خوب و شیرینی ساخته است. خوشحالیم که در این بخش از آسیا نیز دوستداران و وطرفدارانی تا این حد دوست داشتنی داریم.»

اجرای آثار بلوز چهره‌های سرشناس ، اجرای آثاری از موسیقی فیلم‌های کلاسیک سینمای جهان، اجرای کاورهایی از جیمی هندریکس و... از جمله قطعاتی بودند که در این کنسرت اجرا شدند.

غافلگیری کنسرت گروه «پارتیزانت» در تهران نیز اجرای قطعه ماندگار استاد محمد نوری «جان مریم» بود که با همخوانی و استقبال شدید حاضرین در سالن رو به رو شد. این کنسرت به کارگردانی هنری سیاوش خلبانی و مدیریت اجرایی صبا محمدزاده در تهران روی صحنه رفت و امشب نیز سانس دوم آن برگزار خواهد شد.

مهیار طهماسبی، مسعود سعیدی، رشید رفیعی (دانا)، رضا ملک‌زاده، شایان کریمی، شاهین آرین و... از جمله چهره‌های حاضر در سالن در شب نخست کنسرت پارتیزانت در تهران بودند.
منبع: 
اختصاصی سایت «موسیقی ما»
تاریخ انتشار : شنبه 9 اردیبهشت 1396 - 23:31

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود هیجان اجرای «جان مریم» در کنسرت «پارتیزانت» در تهران | موسیقی ما