برنامه یاد بعضی نفرات
 
با هدف صیانت از آثار تریوی آهنگسازان کلاسیک
گروه اتریشی «ون بتهوون» در ایران به اجرای برنامه می‌پردازد
موسیقی ما - گروه موسیقی اتریشی «ون بتهوون» با حضور «اکلمنس زلینگر» نوازنده‌ی پیانو، «ورنا اشتورتز» نوازنده‌ی ویولون و «فرانز اورتنر» نوازنده‌ی چلو خرداد ماه در ایران به اجرای برنامه خواهد پرداخت. این دو چهره‌ی برجسته‌ی موسیقی اروپا، در این برنامه قطعاتی از لودویگ ون بتهوون، ژوزف هایدن و فلیکس مندلسون را اجرا می‌کنند.
 
این گروه با هدف احیا و صیانت از آثار تریوی آهنگسازان کلاسیک و نیز اجرای آثار آهنگسازان معاصر در سال 2011 تشکیل شد و تا کنون در سراسر اروپا اجراهای متعددی داشته و قطعات و آلبوم های بسیاری از آنها با اجرای آثار مطرح کلاسیک و معاصر منتشر شده است.
 
«اکلمنس زلینگر» پیانیست از مطرح‌ترین نوازندگان پیانو در اتریش و برنده جوایز متعدد اروپایی است. او به عنوان سولیست با برترین ارکسترهای اروپایی از جمله ارکستر آکادمی سلطنتی لندن همکاری کرده و تا کنون در کشورهای متعدد اروپایی، آمریکا، ژاپن، کره جنوبی، مراکش، ایران و عمان اجرا داشته است. در حال حاضر او در دانشگاه موسیقی وین و همچنین دانشگاه آنتون-بروکنر در لینز تدریس می کند.
 
«ورنا اشتورتز» (ویولنیست) نیز پیش از پیوستن به تریو ون بتهوون، به مدت 12 سال با تریو هایدن همکاری داشته و به همراه آنها در اتریش و سایر کشورها به اجرای قطعاتی از هایدن، موتزارت، بتهوون و شوبرت پرداخته است.
 
فرانز اورتنر (چلیست) فعالیت حرفه‌ای خود را در سن بسیار کمی شروع کرده و تا کنون با ارکسترهای مطرح آلمان، پرتغال، دانمارک، لهستان و اتریش به عنوان نوازنده برتر ویلنسل همکاری داشته است.
تاریخ انتشار : دوشنبه 4 اردیبهشت 1396 - 09:49

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود گروه اتریشی «ون بتهوون» در ایران به اجرای برنامه می‌پردازد | موسیقی ما