برنامه یاد بعضی نفرات
 
پس از یک سال بار دیگر در فرهنگ‌سرای نیاوران
کوارتت «کاسته» با تغییراتی روی صحنه می‌رود
موسیقی ما - کوارتت «کاسته» بر اساس سنت سال‌های اخیر خود که معمولاً اردیبهشتماه کنسرتی را در تهران برگزار می‌کند، این‌بار نیز قرار است با اجرای ساخته‌های جدیدش که به زودی در قالب آلبوم دوم گروه منتشر می‌شود، میزبان شنوندگان خود باشد.

آخرین اجرای «کوارتت کاسته» در تهران به اردیبهشت سال گذشته برمی‌گردد. البته آنها بعد از آن هم در هلند و پاریس روی صحنه رفتند و موسیقی منحصر به فرد خود را ارائه کردند. آنها که معمولاً رپرتواری از قبل طراحی شده دارند و در عین حال بداهه‌پردازی‌هایی هم در دستور کارشان قرار می‌دهند، در کنسرت پیش‌رو قرار است آلبوم جدیدشان با نام «ایستگاه 2» و چند قطعه از قطعات محبوب آلبوم قبل يعنى «ايستگاه ١» را روی صحنه ببرند.

یکی از تغییرات این اجرا نسبت به کنسرت‌های پیشین گروه، عدم حضور پیتر سلیمانی‌پور است که به دلیل برخی شرایط از تابستان سال گذشته سهیل پیغمبری جایگزین این هنرمند شد تا به این ترتیب احسان صدیق (گیتار الکتریک)، مازیار یونسی (پیانو و آوا)، سهیل پیغمبری (کلارینت، کلارینت باس، ساکسیفون سوپرانو) و روزبه فدوی (درامز) گروه را در این اجرا همراهی کنند.

علاقهمندان برای تهیه بلیتهای کنسرت گروه «کاسته» که روزهای پنجشنبه و جمعه 14 و 15 اردیبهشت ساعت 21 در فرهنگسرای نیاوران برگزار میشود میتوانند به سایت تیوال مراجعه کنند.

این کوارتت که بانی آن احسان صدیق است، در اواخر سال 91 تشکیل شد و آلبوم اول گروه که در سال ۱۳۹۴منتشر شد (ایستگاه یک) با اقبال مخاطبان، منتقدان داخلی و خارجی همراه بود و گروه به دنبال آن کنسرتهای متعددی در هلند، فرانسه، اتریش، مجارستان، اسلواکی، ایتالیا، ترکیه و گرجستان اجرا کرد. آلبوم دوم (ایستگاه 2) گروه هم آماده است که طی ماههای آتی منتشر خواهد شد.
منبع: 
اختصاصی موسیقی ما
تاریخ انتشار : یکشنبه 3 اردیبهشت 1396 - 12:59

برچسب ها:

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود کوارتت «کاسته» با تغییراتی روی صحنه می‌رود | موسیقی ما