برنامه یاد بعضی نفرات
 
گروه لهستانی در تالار وحدت روی صحنه می‌روند
کنسرت گروه «پارتیزان» تمدید شد
موسیقی‌ما - کنسرت گروه موسیقی سرشناس لهستانی که در روزهای گذشته دستخوش برخی حواشی شد، پس از استقبال دوستداران موسیقی بار دیگر تمدید شد.

به گزارش سایت «موسیقی ما»، کنسرت گروه «پارتیزانت» که اکثر بلیت‌های شب نخست آن برای اجرا در تاریخ 8 اردیبهشت خیلی زود به فروش رفت، برای 9 اردیبهشت در تهران نیز تمدید شد.

اعضای پارتیزانت در این کنسرت که در دور نخست اطلاع رسانی‌اش برخی حواشی را در پی داشت و با توضیحات تهیه‌کننده آن، سوء تفاهم‌ها از بین رفت، تصمیم دارد با نوع خاص اجرای برنامه و نمایش پرفورمنسی خاص مخاطبان ایرانی خود را غافلگیر کند.

«کریستف توچکو» نوازنده گیتار به همراه پسرش «میکوآی توچکو» نوازنده سازهای کوبه‌ای، اعضای گروه «پارتیزانت» در این کنسرت بی‌کلام هستند که سابقه اجرای زنده و همکاری با بزرگانی چون جو ساتریانی، ال دی مرلا، استیو لوکاتر و تامی امانول را در کارنامه خود داشته‌اند.

این برنامه تحت امتیاز موسسه فرهنگی هنری «خانه هنر جوان»، به تهیه‌کنندگی علیرضا فرهادی و با همکاری فربد فرازپویا برگزار خواهد شد. صبا محمدزاده مدیریت اجرایی این کنسرت را برعهده دارد و کارگردان هنری آن نیز سیاوش خلبانی است که پرفورمنسی جالب را برای این کنسرت برنامه‌ریزی کرده است.

دو تیزر دیدنی از این کنسرت که از ساخته‌های سیاوش خلبانی و سهیل حسینی است را در ادامه و به صورت اختصاصی در سایت «موسیقی ما» ببینید.
منبع: 
اختصاصی سایت «موسیقی ما»
تاریخ انتشار : یکشنبه 3 اردیبهشت 1396 - 12:02

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود کنسرت گروه «پارتیزان» تمدید شد | موسیقی ما