برنامه یاد بعضی نفرات
 
در ادامه اهداف و برنامه‌ریزی‌های آکادمی سازهای کوبه‌ای سرنا
موزیک‌ویدئوهای «حکیم لودین» و «سعید صارمی» منتشر می‌شود
موسیقی ما موزیک‌ویدئوهای مشترک «حکیم لودین» و «سعید صارمی» به زودی منتشر می‌شود. این دو نوازنده سازهای کوبه‌ای در ادامه اهداف و برنامه‌های آکادمی سازهای کوبه‌ای «سرنا» وارد مقوله تصویر می‌شوند.

حدود دو سال پیش که حکیم لودین برای اولین‌بار به ایران آمد، آکادمی سازهای کوبه‌ای سرنا فعالیتش را به شکل جدی آغاز کرد. تعلیم و تربیت نوازندگان و چهره‌های مستعد سازهای کوبه‌ای براساس استانداردهای بین‌المللی یکی از مهمترین اهداف تعریف شده برای این آکادمی بود. این هدف با برگزاری کلاس‌های آموزشی حکیم لودین و سعید صارمی محقق شد و اکنون فاز جدید فعالیت‌های این آکادمی پیگیری جدی مقوله دونوازی و گروه‌نوازی است. ساخت و انتشار موزیک ویدئوهای حکیم لودین و سعید صارمی بخش دیگری از برنامه‌های این دو نوازنده مطرح کوبه‌ای را محقق خواهد کرد.

در حال حاضر کلاس‌های آموزشی حکیم لودین در قالب آکادمی سازهای کوبه‌ای برقرار است و به زودی این کلاس‌ها به سایر شهرهای ایران هم گسترش پیدا خواهد کرد. براساس اعلام این دو هنرمند، آنها قصد دارند علاوه بر آموزش چهره‌های جوان و مستعد، نسبت به تربیت مدرسان حرفه‌ای کوبه‌ای نیز اقدام کنند. همچنین حکیم لودین و سعید صارمی که آرتیست‌های کمپانی مطرح LP هستند قصد دارند تا زمینه معرفی نوازندگان جوان داخلی به فستیوال‌های بین‌المللی را فراهم کنند.

از سوی دیگر سعید صارمی در جمع یکصد آرتیست برگزیده سال 2017 کمپانی LP قرار گرفت. نام این نوازنده در سایت آن شرکت هم در کنار چهره‌های مطرح سازهای کوبه‌ای معرفی شد. این اتفاق در حالی رخ می‌دهد که تا کنون هیچ نوازنده‌ای از ایران در میان آرتیست‌های برگزیده LP قرار نگرفته است. سعید صارمی سه سال پیش با این تولیدکننده باسابقه سازهای کوبه‌ای در جهان وارد همکاری شده بود.

سایت «موسیقی ما» به زودی گفتگوی مفصلی با حکیم لودین و سعید صارمی منتشر خواهد کرد.
منبع: 
اختصاصی موسیقی ما
تاریخ انتشار : چهارشنبه 30 فروردین 1396 - 13:37

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود موزیک‌ویدئوهای «حکیم لودین» و «سعید صارمی» منتشر می‌شود | موسیقی ما