برنامه یاد بعضی نفرات
 
بعد از ۶ سال فعالیت به رهبری «فراز خسروی دانش»
گروه «دامور» اولین آلبوم تصویری آکاپلای ایران را منتشر کرد
موسیقی ما - اولین آلبوم رسمی گروه آوازی «دامور» که نخستین آلبوم تصویری به سبک آکاپلا (آواز بدون همراهی ساز) در ایران است، از امروز چهارشنبه 30 فروردین 1396 در بازار موسیقی کشور منتشر شد.
 
این اثر، اولین آلبوم رسمی گروه آوازی «دامور» به رهبری «فراز خسروی دانش» بعد از ۶ سال فعالیت است که 10 قطعه موسیقی و کلیپ متفاوت به نام‌های آها بوگو (گیلکی)، کوچه لَرَ سوسَپ میشم ( آذری)، موسیقی کارتون‌ها (نوستالژی)، معرفی، مدارا کن (پاپ)، Sway، Adagio in Gminor Schindler’s List، Anitra’s Dance Toccata & Fugue و Symphony V دارد و به‌صورت دیجی‌پک (آلبوم صوتی به همراه آلبوم تصویری) در دو نسخه دیجیتال (در سایت ریتمو) و فیزیکی (در فروشگاه‌های فرهنگی و هنری سراسر کشور) منتشر شده است.
 
قطعات این اثر که در گستره‌های مختلف صدایی به‌صورت پولی‌فونی (چند صدایی) برای خوانندگان تنظیم شده، همراه با افکت‌های صوتی و تقلید سازهای مختلف مانند درامز، گیتارباس، ترومپت، نی و دودوک بدون همراهی ساز (Acapella) است.
 
غزل اکلیلی، اهدا مصلحی، فروغ فضلی، مینا جعفری، محمود رحمانی و عطا حکاک، سولیست‌های این آلبوم هستند. همچنین کلیپ‌های این اثر توسط «حنانه واحدی» کارگردانی شده و میکس و مسترینگ آلبوم را «نوید رهبر» بر عهده داشته است.
 
گروه آوازی «دامور» فعالیت رسمی خود را از سال ۸۹ به سرپرستی فراز خسروی دانش آغاز کرد و کنسرت‌های مختلفی در تهران و شهرستان برگزار کرده است. «دامور» واژه‌ای پارسی و به معنای آواز نرم و لطیف است که مرتبط با نوع فعالیت گروه انتخاب شده است. قطعات گروه منتخبی از موسیقی سازی و آوازی است که در شاخه های کلاسیک، جَز، محلی و پاپ اجرا می‌شوند. همچنین این گروه در مدت فعالیت خود توانسته در اولین سال شرکت در بیست و هفتمین جشنواره بین‌المللی موسیقی فجر، مقام سوم را کسب کند و همچنین با خواننده‌های مطرح ایران نیز همکاری کرده است.
 
اولین آلبوم رسمی گروه آوازی «دامور» از طریق مراکز معتبر فروش محصولات فرهنگی و هنری سراسر کشور و سایت ریتمو به آدرس اینترنتی قابل خریداری است.
تاریخ انتشار : چهارشنبه 30 فروردین 1396 - 07:51

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود گروه «دامور» اولین آلبوم تصویری آکاپلای ایران را منتشر کرد | موسیقی ما