برنامه یاد بعضی نفرات
 
15 اردیبهشت ماه به سرپرستی پریچهر خلوتی صورت می‌گیرد
اجرای کنسرت-نمایش «عاشقانه‌های من» توسط گروه پریشاد
موسیقی ما - گروه موسیقی «پریشاد»‌ به سرپرستی «پریچهر خلوتی» با همراهی گروه هنری «آوین» به سرپرستی «شیلا نوروزی»، کنسرت-نمایش «عاشقانه‌های من» را بر اساسِ نوشته‌هایی از «علیرضا جعفری‌مرام» 15 اردیبهشت در تالار وحدت تهران روی صحنه خواهد برد.
 
در این برنامه، «پریچهر خلوتی» به عنوان خواننده و سرپرست گروه بانوان پریشاد حضور دارد و مینو قاسم‌پور (قانون)،  نیوشا بریمانی (کمانچه)، ‌نگین سریر (پیانو)، ‌نیلوفر ابراهیمی (فلوت)، عسل ملک‌زاده (درامز، کاخن و دف) و مهرناز دبیرزاده (تنبک و دف) خواهند نواخت.
 
در گروه نمایشی نیز مینا مرادی، مینا نوریان، فروزنده عشقی، مهتاب حسینی، گیتا شیخی، آتنا شکوری، آیدا مهدیان، مهسا شرج شریفی، سورنا خورسند، پارمیدا افتخاری، میترا مسائلی، مهسا مهماندوست و هدیه محمد بیگی  حضور دارند.
این کنسرت- نمایش بر اساس متنی از «علیرضا جعفری‌مرام» با ویرایش «هنگامه غلام‌رضایی» روی صحنه می‌رود و امیر هادی‌زاده و گیتا شیخی به عنوان راوی حضور دارند. ضمن آنکه بازیگران خردسالی چون هلیا فروغی، غزل فراهانی، مائده آتین و آرینا دلشاد نیز به عنوان بازیگر حضور دارند.
 
گروه موسیقی «پریشاد» به سرپرستی پریچهر خلوتی (از شاگردان فرامرز پایور، انوشیروان روحانی، میلاد کیایی، عباس خوشدل و محمد حیدری) ۱۴ سال است که تاسیس شده است. این گروه کنسرت‌هایش را به نفع موسسه‌های خیریه به خصوص زنان سرپرست خانوار اجرا می‌کند.
تاریخ انتشار : شنبه 26 فروردین 1396 - 13:46

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود اجرای کنسرت-نمایش «عاشقانه‌های من» توسط گروه پریشاد | موسیقی ما