برنامه یاد بعضی نفرات
 
مرور کاملی بر همه اتفاقات مهمی که سال 95 در حوزه موسیقی پاپ رخ داد
رقابت نفس‌گیر کنسرت‌ها و آلبوم‌های ستاره‌ها در سال مرگ دوست‌داشتنی‌ها
موسیقی ما – سال 95 در حوزه موسیقی پاپ پر از اتفاقات خوب و بد بود اما به هرحال گذشت. حالا اهالی پاپ همانند سایر هنرمندان و مردم ایران چشم به سال جدید دوخته‌اند تا برایشان سرشار از اتفاقات خوب باشد. البته شروع سال جدید تا کنون برای خواننده‌های موسیقی پاپ پرکار بوده و اغلب این چهره‌ها در شهرهای مختلف ایران اجراهای نوروزی خود را روی صحنه می‌برند. ما هم در سرویس موسیقی پاپ سایت «موسیقی ما» تصمیم گرفتیم تا نگاهی به 12 ماهی که پشت سر گذاشتیم بیندازیم و مهمترین اتفاقات هر ماه را مرور کنیم. اگر دوست دارید نگاهی به سالی که گذشت داشته باشید و بدانید که چه اتفاقاتی را در 95 داشتیم این مطلب را تا پایان بخوانید و نهایتاً به سوالاتی که در انتها مطرح کردیم پاسخ بدهید:
 
  • *فروردین 95؛ ماه کم حاشیه مثل همیشه
شروع سال 95 و عید نوروز طبق روال چند سال اخیر، بحث‌ تیتراژهای تلویزیونی و آهنگ‌های نوروزی داغ بود. در بین این کارها سه قطعه بیش از بقیه مورد توجه قرار گرفت. اولین آنها، تیتراژ برنامه تحویل سال شبکه اول سیما با صدای «علیرضا عصار» بود. این خواننده باسابقه پس از سال‌ها دوباره به تلویزیون بازگشت و اثری به نام «من با توام» را ارائه کرد که بازتاب‌های زیادی در میان مخاطبان داشت. علیرضا عصار همان زمان در گفتگو با سایت «موسیقی ما» اعلام کرد که فصل جدید فعالیت‌های هنری‌اش شروع شده و همینطور هم شد و سال 95 برایش پربار بود.

«مهران مدیری» هم یکی دیگر خواننده‌های جنجالی نوروز 95 بود. او تیتراژهای سریال «زعفرانی» و همچنین برنامه «دورهمی» را با موسیقی «مهیار علیزاده» اجرا کرد. تیتراژ اول سریال زعفرانی تم فولک و تنظیمی ریتمیک داشت و تقریباً نزدیک به کارهایی بود که چند سال قبل با صدای مهران مدیری در گروه دارکوب یا سریال‌هایی نظیر شب‌های برره شنیده بودیم. اما تیتراژ پایانی زعفرانی یک والس آرام بود. اما تیتراژ فصل اول برنامه دورهمی بیش از این دو کار مورد توجه قرار گرفت و در میان مخاطبان هم هیت شد. مهیار علیزاده به سراغ فضایی جدید رفت و توانست ابعاد دیگری از صدای مهران مدیری را در این کار معرفی کند.

«علیرضا طلیسچی» اولین چهره‌ سال 95 بود که خبر اخذ مجوز فعالیتش منتشر شد. روز 15 فروردین این خواننده اعلام کرد که اولین آلبوم رسمی‌اش به نام «دقیقه‌هام» مجوزهای لازم برای انتشار را دریافت کرده و به زودی منتشر می‌شود.

«عماد طالب‌زاده» اولین چهره پاپ امسال بود که خبر بیماری‌اش بازتاب‌های زیادی داشت. شانزدهم فروردین بود که خبر عمل جراحی این خواننده جوان به دلیل اختلالات گوارشی اعلام شد و موجی از نگرانی را در میان مخاطبان ایجاد کرد و این ترس به وجود آمد که شاید او هم به بیماری مرحوم «مرتضی پاشایی» دچار شده است. اما خوشبختانه او پس از مدتی دوباره به عرصه موسیقی بازگشت.

در روز 18 فروردین خبر اولین کنسرت مشترک «محمد اصفهانی»، «بنیامین بهادری»، «محمد علیزاده» و «شهرام شکوهی» منتشر شد. کنسرتی که اردیبهشت‌ماه در سالن اوبرهاوزن آلمان برگزار شد.

بیست و سوم این ماه بود که گفتگویی از «محسن چاوشی» در سایت «موسیقی ما» منتشر شد و او اعلام کرد که نمی‌تواند بین قطعه «سنتوری» و قطعه پرطرفدار «کجایی» برای سریال «شهرزاد» یکی را انتخاب کند. یک روز بعد «داریوش مهرجویی» کارگردان فیلم سنتوری نسبت به حرف‌های چاوشی واکنش نشان داد و اعلام کرد که قطعه کجایی برای «سنتوری؛ مرد پائیزی» ساخته  شده بود.

روز 31 فروردین «بهنام صفوی» مهمان دفتر سایت «موسیقی ما» بود. او در گفتگوی مفصل ویدئویی توضیحاتی در مورد بیماری خود در سال 94، حواشی صحبت‌هایش در مورد مرتضی پاشایی و همچنین آلبوم جدید و فعالیت‌های آینده‌اش بیان کرد.

حمید عسکری در آخرین روز اول ماه سال آلبوم ششم خود به نام «دیوونه‌وار» را به بازار عرضه کرد. اثری با ترانه‌های «علی ایلیا» و تنظیم‌های «شهاب اکبری»، «کوشان حداد»، «مهران عباسی» و «مهران خالصی» که در سکوت کامل به بازار عرضه شد.
 
  • *اردیبهشت 95؛ مرگ غریبانه یک نوازنده با اخلاق
چهارم اردیبهشت اولین کنسرت‌های محمد علیزاده در تهران برگزار شد. این خواننده با چهار سانس برنامه در سالن میلاد اجراهای خود را آغاز کرد و روند خوب فروش بلیت‌هایش که از سال 93 شروع شده بود را ادامه داد و بیشتر تعداد سانس کنسرت را در سال 95 در تهران برگزار کرد و از این حیث رکورددار بود.

6 اردیبهشت نسخه پیانویی قطعه کجایی محسن چاوشی با نوازندگی «فریبرز لاچینی» منتشر شد. اقدام غیرمنتظره این هنرمند پیشکسوت در حالی مورد توجه قرار گرفت که او سابقه ساخت موسیقی دهها فیلم و سریال را در کارنامه دارد و تا کنون با خوانندگان مطرح زیادی همکاری کرده است.

در همان روز گفتگویی از «علی عطشانی» در سایت «موسیقی ما» منتشر شد و این کارگردان توضیحاتی در مورد همکاری با «مازیار فلاحی» در فیلم‌سینمایی «یادم تو را فراموش» در مقام بازیگر عنوان کرد. او همچنین گفت که قطعه فلاحی برای فیلمش از آهنگ «قلب یخی» هم بیشتر مورد توجه قرار خواهد گرفت.

8 اردیبهشت آلبوم «معجزه» با صدای بهنام صفوی منتشر شد. او در این مجموعه با چهره‌های گوناگونی همکاری کرد و «روزبه بمانی» ترانه‌ای برای بهنام صفوی سروده بود که ارتباط زیادی با مقوله بیماری این خواننده پاپ داشت. صفوی 31 اردیبهشت اولین کنسرت معجزه را در تهران روی صحنه برد.

کنسرت هشتم و نهم اردیبهشت فرزاد فرزین در سالن میلاد هم اتفاقات جالبی داشت. او در این برنامه قطعه نوستالژیک «پشت صحنه» را اجرا کرد و «مهدی مدرس» و «مهدی مقدم» همراه او روی صحنه این کار را خواندند.

سیزدهم اردیبهشت مراسم رونمایی و جشن امضای کتاب «دنیای این روزای من» شامل مجموعه سروده‌های روزبه بمانی برگزار شد. در این برنامه جمع کثیری از هنرمندان موسیقی شرکت کردند و دهها مخاطب روزبه بمانی با او دیدا کردند.

چهاردهم اردیبهشت اولین خبر تلخ موسیقی پاپ در سال 95 منتشر شد. «شاهرخ پورمیامین»، نوازنده خوش‌اخلاق و حرفه‌ای گیتار الکتریک، پس از مدتی دست و پنجه نرم‌کردن با بیماری از دنیا رفت. مراسم تشییع این هنرمند روز شانزدهم اردیبهشت و در غیاب مسئولان موسیقی کشور برگزار شد همین مسأله سوالات و انتقادات زیادی را به دنبال داشت. او سابقه همکاری با چهره‌هایی نظیر دکتر «محمد اصفهانی»، «علیرضا عصار» و «فرمان فتحعلیان» را داشت.

علیرضا طلیسچی و بابک جهانبخش هم دو خواننده‌ای بودند که به ترتیب در روزهای 14 و 21 اردیبهشت آلبوم‌های خود به نام‌های «دقیقه‌هام» و «حالم خوبه» را منتشر کردند.
 
  • *خرداد 95؛ ماه درگذشت مرد تنهای شب
رضا صادقی سوم خرداد و پس از برگزاری تور کنسرت‌هایش در آمریکا گفتگوی مفصلی با سایت «موسیقی ما» در این زمینه انجام داد. یکی از نکات جالب آن گفتگو اعتراف رضا صادقی به این بود که تصور اشتباهی نسبت به مخاطبان ایرانی خارج از کشور داشته و پس از برگزاری این تور متوجه شده که آنها به طرز فکر و ادبیات ما نزدیک هستند.

در تاریخ چهارم خرداد دهمین آلبوم رضا یزدانی به نام «دوئل در آینه» منتشر شد. این اثر به تهیه‌کنندگی «علی اوجی» شامل شانزده قطعه بود و سازبندی متفاوتی نسبت به سایر آلبوم‌های این خواننده داشت.

پنجم خرداد روز اعتراض طرفداران زنده‌یاد «مرتضی پاشایی» بود. آنها به حضور بدل‌های خواننده محبوب خود در برنامه «خندوانه» گلایه داشتند و این سوژه رامبد جوان برای خیلی‌ها سوال‌برانگیز شد. در ادامه پدر مرتضی پاشایی هم نامه‌ای در این زمینه منتشر کرد.

«مهدی یراحی» اولین خواننده‌ای بود که در یک کنسرت به «اصغر فرهادی» بابت کسب جوایز مختلف در فستیوال «کن» تبریک گفت. او در کنسرت پنجم خردادماه خود به این هنرمند تبریک گفت و قطعاتی را به اصغر فرهادی و تیم تولید فیلم فروشنده تقدیم کرد.

«رحمان» در روز ششم خرداد اولین آلبوم رسمی خود به نام «یه عاشق» را منتشر کرد. او که شرکت‌کننده یکی از مسابقات استعدادیابی بود در این مجموعه با چهره‌های مطرحی نظیر کامران رسول‌زاده، پدرام کشتکار، مهران خلیلی و مدوید لطیفی همکاری داشت.

در روز نه خرداد مهدی یغمایی آلبوم «چمدون تو» را به بازار عرضه کرد. اثری با چهارده قطعه که برخلاف آلبوم قبلی‌ این خواننده بدون حاشیه به بازار عرضه شد و در آن چند چهره مطرح موسیقی پاپ حضور داشتند.

روند پرآلبوم بازار قبل از ماه مبارک رمضان با انتشار آلبوم «احساس پاک» در روز دوازده خرداد ادامه پیدا کرد. این اثر با صدای «بابک مافی» دوازده قطعه داشت و در آن هنرمندانی نظیر «امیر ارجینی»، «علیرضا پیروزی» و «علی ثابت» و... حضور داشتند.

شانزدهم خردادماه بود که انتشار خبر خوانندگان تیتراژهای ماه مبارک رمضان در سایت «موسیقی ما» بازتاب‌های زیادی داشت. «مهدی یراحی» و «محسن یگانه» قرار بود تیتراژهای برنامه ماه عسل را بخوانند. قطعه مهدی یراحی به نام «نگو نگفتی» چند روز پس از آغاز ماه مبارک رمضان به صورت تک‌آهنگ منتشر شد و این اثر رکورد دانلود قطعات ماه را زد و بیش از یک میلیون بار از «تماشاخانه» سایت «موسیقی ما» دانلود شد. آهنگ یگانه هم مورد توجه مخاطبانش قرار گرفت و در مواردی علاوه بر تیتراژ آغازین ماه عسل، در تیتراژ پایانی هم پخش می‌شد. «محمد علیزاده»، «علی زندوکیلی»، «حجت اشرف‌زاده»، «حسین توکلی» و «محمدرضا مقدم» سایر خوانندگان تیتراژهای برنامه‌های مختلف سیما در ماه مبارک رمضان بودند.

«محسن چاوشی» روز هفده خرداد آلبوم «امیر بی‌گزند» را به بازار عرضه کرد. این اثر با مدیریت هنری «بهروز صفاریان» و حضور هنرمندانی نظیر «کوشان حداد»، «فرشاد حسامی» و «عادل روحنواز» تولید شده بود. محسن چاوشی در روز انتشار این اثر گفت:«امیر بی‌گزند برآمده از خلجان‌های روحی آدم‌ها است.»

امام مهمترین اتفاق خرداد درگذشت «حبیب محبیان» بود. خواننده باسابقه‌ای که در بیست و یکم این ماه دار فانی را وداع گفت. این هنرمند در منزل خود واقع در یکی از روستاهای رامسر فوت کرد و پس از برگزاری مراسم تشییع در همان جا به خاک سپرده شد.
 
  • *تیر 95؛ ماه کم سر و صدا
فرزاد فرزین دوم تیرماه در گفتگویی با سایت «موسیقی ما» خبر از برگزاری کنسرت 1410 داد. او طی روزهای 29 و 30 تیر کنسرتی را در سالن میلاد روی صحنه برد که به گفته فرزین سناریو‌ی آن در حال و هوای اجراهای سال 1410 خورشیدی بود و او به همراه نوازندگانش با گریم و طراحی صحنه متفاوت روی صحنه رفتند.

در شب شهادت حضرت علی(ع) اولین همکاری «محمد علیزاده» با برنامه ماه عسل «احسان علیخانی» منتشر شد. این خواننده قطعه‌ای را به نام «دستان مرا بگیر» برای شب‌های قدر ماه عسل آماده و ارائه کرد.

حسن پیغان خواننده مطرح هرمزگانی روز نهم تیر و در سن 40 سالگی به دلیل ایست قلبی درگذشت. او دو آلبوم به نام‌های «پشیمون» و «دوسم داری» داشت و با برخی خوانندگان نظیر ناصر عبداللهی و رضا صادقی همکاری کرده بود.

«خشایار اعتمادی» پس از دو دهه فعالیت در موسیقی پاپ اولین‌ تک‌آهنگ خود به نام «تداعی کن» را یازدهم تیرماه در فضای مجازی منتشر کرد. «یاسر داوودیان» ترانه‌سرا و آهنگساز و «حامد برادران» تنظیم‌کننده این اثر بود. خشایار اعتمادی در روز انتشار این قطعه گفتگویی هم با سایت «موسیقی ما» داشت و در مورد اولین تک‌آهنگش و همچنین برگزاری کنسرت‌هایش توضیحاتی را ارائه کرد اما در سال 95 او موفق به حضور روی صحنه نشد.

محسن چاوشی روز 12 تیر بازهم خبرساز شد. این خواننده برای اولین‌بار ویدئوی کوتاهی از اجرای زنده خود را منتشر کرد که در آن بخش‌هایی از قطعه «متأسفم» را خوانده بود. این اتفاق در حال رخ داد که طی سال‌ها منتقدان چاوشی اعتقاد داشتند که صدای خوانندگی او واقعی نیست. البته پس از این ویدئو باز هم چنین انتقاداتی نسبت به او بیان شد و شاید تا زمانی که روی صحنه نرود تداوم داشته باشد.

شانزدهم تیرماه و همزمان با تعطیلات عید سعید فطر کنسرت بابک جهانبخش به یک دلیل عجیب لغو شد. او به همراه اعضای گروهش در ترافیک بیست ساعته جاده شمال گرفتار شدند و نتوانستند به اجرای خود در سالن تله‌کابین رامسر برسند. جهانبخش پستی در این زمینه منتشر و اعلام کرد که اجرایش 17 تیر برگزار خواهد شد.

امید حاجیلی پس از هشت سال دومین آلبوم خود به نام «حاجیلیتو» را 22 تیر روانه بازار کرد. او در این مجموعه باز هم به سراغ همان فضای پرانرژی و ریتمیک خود رفته بود و توانست نظر مثبت طرفدارانش را جلب کند. «نقش جمال» یکی از قطعات این مجموعه بود که امید حاجیلی آن را به یاد مرحوم «ناصر عبداللهی» با تنظیمی جدید قرار داده بود.

حامد زمانی 28 تیر قطعه «هفت تیر» را منتشر کرد. اثری با ترانه «قاسم صرافان» که به برخی موضوعات روز جامعه ایرانی اشاره داشت و سوژه آن در میان مخاطبان جنجالی شد.
 
  • *مرداد 95 ؛ ماه المپیک
هفتم مرداد «شهرام شکوهی» در آستانه کنسرت تهرانش گفتگوی مفصلی با سایت «موسیقی ما» داشت که جنجال‌های زیادی به پا کرد. صحبت‌های این خواننده در مورد سبک خود و اینکه اولین موج موسیقی تلفیقی همه‌گیر در بازار را ایجاد کرده بازتاب‌های گوناگونی بین مخاطبان و اهالی موسیقی داشت.

نوزدهم مرداد آلبوم دوازده قطعه‌ای «قایق کاغذی» اثر گروه «پازل بند» منتشر شد. «آرین بهاری» و «علی رهبری» که قبلاً به عنوان آهنگساز و تنظیم‌کننده با خواننده‌های مختلف همکاری می‌کردند این بار آلبوم شخصی خودشان را به بازار عرضه کردند.

در همین روز قطعه «مدال مردمی» با صدای «فرزاد فرزین» و ترانه روزبه بمانی به کاروان ورزشی ایران در المپیک 2016 تقدیم شد. این اثر با همت مرکز آوای انقلاب اسلامی تولید شده بود. البته فرزین در بیست و پنجم همین ماه دی وی دی تصویری کنسرت شوک را هم به کارگردانی برادران بوشهری به بازار عرضه کرد.

روز 21 مرداد و در جریان کنسرت «مهدی یراحی»، احسان علیخانی برای اولین‌بار حضور روی صحنه کنسرت را تجربه کرد. این مجری پرطرفدار تلویزیون بخش‌هایی از ترانه «به من نگاه کن» از سروده‌های خودش را دکلمه و سپس مهدی یراحی این کار را اجرا کرد.

«غلامرضا صنعتگر» در گفتگوی مفصل خود که 24 مرداد از سایت «موسیقی ما» منتشر شد توضیحات کاملی در مورد بیمای و روند درمانش اعلام کرد. او همچنین به این نکته اشاره داشت که بازگشت صدایش با عنایت خاصه حضرت امام رضا(ع) بوده است.

گروه نه نفره موسیقی محلی اسپانیا به خوانندگی «پاول ره‌یس» به مدت سه شب در تالار وحدت اجرای زنده داشتند. کولی‌ها طی روزهای 23، 24 و 25 مرداد کارهای خاطره‌انگیزشان را خواندند. 28 مرداد هم نشست خبری کنسرت موسیقی محلی اسپانیا با حضور چهره‌های مطرح برگزار شد و کولی‌ها پاسخ‌گوی سوالات اصحاب رسانه‌ها بودند.
 
  • *شهریور 95 ؛ ماه اولین‌ها
در روز 4 شهریور بلیت‌های اولین کنسرت رسمی «اشوان» ظرف مدت کمتر از هشت ساعت به اتمام رسید. استقبال از اولین اجرای زنده این خواننده جوان با وجود اینکه آلبوم رسمی در بازار ندارد بسیار جالب بود و او علاوه بر اجرای 27 شهریور، سه سانس دیگر هم در سالن میلاد برنامه داشت.

هشت شهریور بود که گفتگوی مفصل حامد زمانی با سایت «موسیقی ما» منتشر شد. این خواننده ضمن صحبت در مورد قطعه «7 تیر» اعلام کرد که قصد انتشار یک آلبوم اجتماعی را دارد.

رضا یزدانی روز نهم شهریور خبرساز شد. این خواننده به جمع آرتیست‌های کمپانی IBANEZ راه پیدا کرد. خبر همکاری او با این شرکت بازتاب‌های زیادی داشت چون او اولین خواننده‌ای بود که به عنوان آرتیست یک کمپانی تولید ساز انتخاب می‌شد.

در همین روز 9 شهریور آلبوم «سی‌سالگی» با صدای احسان خواجه‌امیری منتشر شد. آلبومی که یازده قطعه داشت و تمامی تنظیم‌هایش اثر «هومن نامداری» بود. این خواننده در عصر همان روز رونمایی بزرگی برای آلبومش در مجموعه کاخ نیاوران برگزار شد و از آن استقبال بسیار خوبی به عمل آمد.

یازدهم شهریور، فرزاد فرزین هشت ویدئو از آلبوم تصویری «شوک» را به صورت رایگان منتشر کرد. این اتفاق مدتی پس از جشن رونمایی و امضای این آلبوم رخ داد و با بازخورد مثبت طرفداران فرزین همراه شد.

«سیامک عباسی» پس از هفت سال فعالیت حرفه‌ای در عرصه موسیقی آلبوم «خوشبختیت آرزومه» را 17 شهریور منتشر کرد.  این خواننده روز 29 شهریور بالاخره به طلسم طولانی مدت خود پایان داد و در اولین کنسرت‌ رسمی‌اش برای اولین‌بار از چهره خود رونمایی کرد. این اتفاق بازتاب‌های زیادی در فضای مجازی داشت و کنسرت سیامک عباسی به دلیل استقبال خوب مخاطبان برای 3 مهر هم تمدید شد.

انتشار گفتگوی مفصل رضا تاجبخش با سایت «موسیقی ما» در روز 21 شهریور برای این موزیسین بی‌حاشیه خبرساز شد. چون او ضمن توضیح در مورد کنسرت بابک جهانبخش برای اولین‌بار به شکل تفصیلی در مورد برنامه‌هایش برای فعالیت در عرصه خوانندگی صحبت کرد.

23 شهریور و پس از مدت‌ها آلبوم «دیده بیدار» با صدای «فرمان فتحعلیان» منتشر شد. این خواننده باسابقه آلبومش را به شکل مجازی و از طریق یکی از اپلیکیشن‌های موسیقی به مخاطبانش ارائه کرده بود تا دانلودهای غیرقانونی اثرش کمتر شود.

«امیرحسین آرمان» بازیگر جوان سینما و تلویزیون 27 شهریور در گفتگو با سایت «موسیقی ما» در مورد فعالیت‌های خود در عرصه خوانندگی صحبت‌های جالبی به میان آورد. او همچنین اعلام کرد که چند تک‌آهنگ تا پیش از انتشار آلبومش به مخاطبان ارائه خواهد کرد.

28 شهریور مراسم رونمایی از کتاب «پاییز سال بعد» رستاک حلاج برگزار شد. این کتاب شامل مجموعه سروده‌های رستاک بود و مراسم رونمایی‌اش با استقبال جالب جمعی زیادی از مخاطبان همراه بود.

در آخرین روز تابستان هم «شهاب اکبری» که به عنوان تنظیم‌کننده با خواننده‌های مطرح زیادی همکاری داشته در گفتگوی اختصاصی با «موسیقی ما» از آلبومی که قرار بود برای مرحوم «علی طباطبائی» تولید شود پرده برداشت. او اعلام کرد که با محسن یگانه سال‌ها قبل در حال تولید آلبومی برای آن بازیگر فقید بودند که به دلایلی این پروژه متوقف می‌شود.
 
  • *مهر 95 ؛ ماه ورود به سینما
«کامران تفتی» روز ششم مهرماه کنسرت آلبوم «عکس زمستونی تهران» را در تالار ایوان شمس روی صحنه برد. این خواننده و بازیگر در اولین اجرای زنده خود توانست نظر مثبت منتقدان را جلب کند.

بنیامین بهادری 7 مهر و پس از مدت‌ها حضور سر صحنه فیلمبرداری فیلم‌سینمایی «سلام بمبئی» کنسرتی را در تهران برگزار کرد. اما مهترین تفاوت اجرای او این بود که بنیامین با نوازندگانی جدید و بدون معرفی رهبر ارکسترش روی صحنه رفت. اواخر مهرماه هم تاریخ دقیق اکران سلام بمبئی اعلام شد.

دهم مهرماه خبر و گزارش کنسرت خیریه مهدی یراحی در کوره‌های آجرپزی منطقه شمس‌آباد تهران برگزار شد. این خواننده اواخر شهریور و پس از حضور در برنامه «خندوانه» قول داد و که در صورت همراهی شهرداری تهران برای مردم یکی از مناطق محروم شهر اجرای زنده داشته باشد. به این ترتیب متفاوت‌ترین کنسرت سال را در یک کوره‌ آجرپزی و بدون تجهیزات ویژه نورپردازی و صدابرداری برگزار کرد. صدها نفر از ساکنان منطقه شمس‌آباد کنسرت مهدی یراح را از نزدیک تماشا کردند.

14 مهر اکران فیلم‌سینمایی «ربوده‌شده» به کارگردانی «بیژن میرباقری» و با بازی «روزبه بمانی» آغاز شد. این اولین تجربه سینمایی بمانی محسوب می‌شد و حضورش در این فیلم اتفاقاً واکنش مثبت منتقدان سینما را هم به دنبال داشت. روزبه بمانی قطعه «خسته‌شدم» را برای این فیلم خوانده بود.

سازمان رسانه‌ای اوج در روز 18 مهر ویدئوی رفیقم حسین(ع) را با صدای حامد زمانی و حاج عبدالرضا هلالی منتشر کرد. در این ویدئو علی ضیاء و محسن مسلمان هم حضور جالبی داشتند و همین مسأله توجه مخاطبان را به ویدئوی رفیقم حسین(ع) جلب کرد.

فرزاد فرزین روز 24 مهر به تیتر اخبار موسیقی و سینما آمد. در این روز اعلام شد که او در پروژه سریال «عاشقانه» به کارگردانی «منوچهر هادی» همبازی «محمدرضا گلزار» شده است.

ارژنگ امیرفضلی روز 25 مهر و در گفتگو با سایت «موسیقی ما» اعلام کرد که به زودی مجموعه دکلمه‌های خودش را منتشر خواهد کرد. این بازیگر سینما و تلویزیون بر این نکته تأکید داشت که قصد ورود به خوانندگی را ندارد و فقط نوشته‌های خودش را به صورت دکلمه به مخاطبان ارائه می‌کند.

28مهرماه خبر ورود یکی دیگر از خوانندگان پرطرفدار پاپ به عرصه سینما از سایت «موسیقی ما» منتشر شد. این برای اولین‌بار بود که طالب‌زاده پس از سال‌ها فعالیت در عرصه موسیقی بازیگری را تجربه می‌کرد. سرمایه‌گذار فیلم سکه 28 مهرماه توضیحات جالبی را در مورد نحوه حضور این خواننده در فیلمش عنوان کرد.
 
  • *آبان 95؛ ماه حضور پررنگ اهالی موسیقی در سینما
اول آبان قطعه «خسته شدم» با صدای روزبه بمانی منتشر شد. این اثر که برای فیلم‌سینمایی ربوده شده بود در حقیقت اولین اثر رسمی بمانی با صدای خودش محسوب‌ می‌شد و «خسته شدم» در بین محبوب‌ترین قطعات ماه آبان «تماشاخانه» هم قرار گرفت.

«هومن نامداری» دوم آبان و در گفتگو با سایت «موسیقی ما» جزئیات اجراهای احسان خواجه‌امیری در آمریکا و کانادا را تشریح کرد. او در این روز آب پاکی را هم روی دست طرفداران این خواننده ریخت و رسماً اعلام کرد که تور کنسرت‌های آلبوم «سی‌سالگی» از زمستان در ایران شروع می‌شود.

16 آبان خبر اخذ مجوز اولین آلبوم رسمی «فریمن» منتشر شد. او در گفتگویی با «موسیقی ما» اعلام کرد که آلبومش با تمامی آلبوم‌های بازار تفاوت دارد و در همان روز قطعه «برگرد» را هم منتشر کرد.

ماه سینمایی اهالی موسیقی در 23 آبان تکمیل شد. مهدی یراحی در این روز که مصادف با تولدش هم بود برای اولین‌بار قطعه «نفس» را در افتتاحیه فیلم‌سینمایی «نفس» به کارگردانی «نرگس آبیار» با همراهی رضا تاجبخش و احسان نی‌زن اجرا کرد. 24 آبان هم گفتگوی مفصل «موسیقی ما» با مهدی یراحی و نرگس آبیار منتشر شد و هر دو آنها از همکاری در فیلم «نفس» ابراز رضایت کردند. قطعه یراحی برای فیلم نفس ترانه‌اش از سروده‌های «آرش مهرابی» بود و این خواننده علاوه بر آهنگسازی، تنظیم نفس را با همراهی «سعید زمانی» انجام داده بود.

24 آبان و یک روز پس از سالگرد درگذشت زنده‌یاد «مرتضی پاشایی» پدر این موزیسین فقید در اظهارنظری جنجالی اعلام کرد که حدود 100 قطعه از پسرش هنوز باقی مانده است! گفتگوی ناصر پاشایی بازتاب زیادی در میان مخاطبان داشت و برخی در برابر انتشار آثار جدیدی با صدای مرتضی پاشایی جبهه گرفتند.
 
  • *آذر 95 ؛ ماه کم ‌خبر
در اولین روز از آخرین ماه پاییز نمایش «هفت مجلس در عزا و معجزه» به کارگردانی «محمد رحمانیان» به پایان رسید. در این نمایش جمعی از بازیگران مطرح حضور داشتند و «رضا یزدانی» هم چند قطعه را اجرا می‌کرد.

داستان‌های کش‌دار «داریوش مهرجویی» و محسن چاوشی درباره پروژه «سنتوری 2» باز هم ادامه پیدا کرد و این کارگردان باسابقه سینما 5آذر در گفتگویی تند با سایت «موسیقی ما» اعلام کرد که حتی اگر چاوشی التماس هم کند اجازه بازگشتش به پروژه سنتوری را نمی‌دهد!

«صابر خراسانی»، شاعر آیینی و انقلاب‌اسلامی، روز 9 آذر گفتگوی مفصلی با سایت «موسیقی ما» داشت و دیدگاه‌هایش در مورد شعر مذهبی را بیان کرد. او همچنین در این گفتگو از علایق خود در عرصه موسیقی گفت و اینکه کارهای احسان‌ خواجه‌امیری و همایون شجریان و محمد علیزاده را دوست دارد و با مهدی یراحی هم دوست است.

11آذر و در آستانه ایام شهادت امام رضا(ع) دکتر محمد اصفهانی در گفتگو با سایت «موسیقی ما» خاطرات اجرای قطعه «ولایت عشق» را مرور کرد. او همچنین در آن گفتگو به این نکته اشاره داشت که از زمان اجرای این قطعه، احترام و محبت مردم به او دوچندان شد.

بنیامین بهادری 17 آذر و همزمان هفته اول اکران فیلم‌سینمایی سلام بمبئی در گفتگویی پیش‌بینی کرد که این فیلم رکورد فروش تاریخ سینمای ایران را می‌شکند. او همچنین تلویحاً به این موضوع اشاره داشت که بازیگری برایش جدی‌تر شده است.

محمد علیزاده که پرفروش‌ترین خواننده پاپ سال 95 بود روز 19 آذر در گفتگویی با «موسیقی ما» اعلام کرد که به فکر افزایش تعداد سانس‌هایش برنامه‌اش است و گفت:«به منتقدانم سلام من را برسانید!»

فرزاد طالبی رییس دفتر موسیقی وزارت ارشاد روز 22 آذر در گفتگو با سایت «موسیقی ما» به ابهامات در مورد روند اخذ مجوز برای تک‌قطعات پاسخ داد و اعلام کرد که هنرمندان برای گرفتن مجوز هر تعداد تک‌آهنگ در طول سال محدودیتی ندارند.

27 آذر و در اقدامی نوستالژیک، علی ضیاء سه خواننده قدیمی موسیقی پاپ یعنی چنگیز حبیبیان و بیژن خاوری و عباس بهادری را به برنامه «فرمول یک» دعوت کرد و این سه هنرمند روایت‌ها جالبی در مورد خاطرات گذشته خود داشتند.
 
  • *دی 95 ؛ ماه آلبوم‌ها
شروع زمستان با قطعات ویژه شب یلدا رنگ و بویی موسیقایی داشت. فریدون آسرایی، سیامک عباسی، حجت‌ اشرف‌زده، امیر عظیمی و حامد همایون از جمله خوانندگانی بودند که در این روز آثارشان منتشر شد. محسن یگانه هم در همان روزهای اول دی موزیک ویدئوی «بهت قول میدم» را منتشر کرد. این در حقیقت نسخه اجرای زنده بهت قول میدم در کنسرت تهران او بود و به شکل عجیبی این ویدئو دست به دست شد و بازخوردهای زیادی برای یگانه به دنبال داشت.

14 دی دومین آلبوم رسمی مهدی احمدوند به نام «ساعت 7» منتشر شد. او دو سال پیش آلبوم «از این ساعت» را به بازار عرضه کرده بود و در آلبوم جدیدش آهنگسازی و ترانه‌سرایی و تنظیم بسیاری از قطعاتش را خودش انجام داده بود.

23دی‌ماه اولین آلبوم حامد همایون به نام «دوباره عشق» به تهیه‌کنندگی شرکت «ترانه شرقی» منتشر شد. خواننده‌ای که روند شهرت و موفقیتش از اسفند 94 آغاز شد و ظرف مدت کوتاهی توانست صدای خود را به گوش هزاران مخاطب موسیقی پاپ برساند. پس از انتشار این آلبوم یک نشست خبری هم برگزار شد و محسن رجب‌پور در جریان این نشست همه عواید حاصل از فروش اولین کنسرت حامد همایون که در جشنواره موسیقی فجر برگزار می‌شد را به موسسه محک اهدا کرد.

آلبوم «گفتم نرو» با صدای محمد علیزاده و به تهیه‌کنندگی شرکت «ایران گام» از 26 دی به بازار عرضه شد. این خواننده پرمخاطب در آلبوم خود با چهره‌هایی نظیر مهرزاد امیرخانی، محمد کاظمی، شهاب اکبری، معین راهبر و میلاد ترابی همکاری کرده بود. این آلبوم توانست روند فروش بلیت‌های اجراهای محمد علیزاده در تهران را باز هم ارتقا دهد.

یکی از اتفاقات مهم موسیقایی دی‌ماه برگزاری جشنواره موسیقی فجر بود. جشنواره‌ای که در بخش پاپ اتفاق خیلی خاصی نداشت و حامد همایون و محمد علیزاده خبرسازترین چهره‌های این بخش بودند. حامد همایون اولین حضورش روی صحنه را تجربه کرد و بلیت‌های 4سانس اجرایش در مدت کمتر از یک روز به پایان رسید.

محمد علیزاده هم پرفروش‌ترین خواننده جشنواره بود. چون او ظرف یک هفته برگزاری جشنواره 4 سانس در برج میلاد و 2 سانس هم در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی روی صحنه رفت. در پایان این جشنواره هم سایت «موسیقی ما» در حوزه سایت‌های موسیقی به عنوان رسانه برگزیده معرفی شد.
 
  • *بهمن 95 ؛ ماه بازگشت
ماه بهمن با غم و اندوه فاجعه پلاسکو آغاز شد و موزیسین‌های زیادی تحت تأثیر این اتفاق قطعاتی را منتشر کردند. اما در اجرای چهارم بهمن حامد همایون از سوی محسن رجب‌پور، اعلام شد که کنسرت 6 بهمن این خواننده برای احترام به قربانیان فاجعه ساختمان پلاسکو لغو شد.

اما مهمترین کنسرت پاپ این ماه اجرای علیرضا عصار بود. این خواننده باسابقه پس از سال‌ها به صحنه بازگشت و اتفاقاً این بازگشت با استقبال گرم مخاطبان همراه شد. او از 5 تا 8 بهمن به مدت 4 شب در سالن میلاد با قطعات خاطره‌انگیز و چند اثر جدید روی صحنه رفت. در این برنامه ارکستر بزرگ به رهبری پویا نیکپور او را همراهی می‌کردند و امید نعمتی هم خواننده مهمان یک قطعه بود.

هشتم بهمن کنسرت کامران رسول‌زاده در تالار ایوان شمس با یادبود ویژه‌ای از شهدای آتش‌نشان پلاسکو برگزار شد. در این برنامه «ارشا اقدسی» پرفورمنس آتش را به یاد آن قهرمانان اجرا کرد و این برنامه با حضور تیم بدلکاری‌اش و اجرای کامران رسول‌زاده بازتاب زیادی در فضای مجازی داشت.

16 بهمن اولین آلبوم رسمی «نیما علامه» به نام «مبارکم باشه» منتشر شد. این مجموعه شامل 10 قطعه بود و پس از سال‌ها انتظار این خواننده برای ورود به عرصه رسمی موسیقی پاپ منتشر می‌شد.

نوزده بهمن چهارمین آلبوم مهدی یراحی به نام «آینه قدی» منتشر شد. یراحی در این مجموعه به سراغ فضای کاملاً متفاوتی نسبت آلبوم‌های گذشته‌اش رفته بود و چند چهره جدید هم در تولید قطعات آینه قدی با او همکاری داشتند. این خواننده عصر روز انتشار آلبومش مراسم رونمایی از این اثر را برگزار کرد و در جریان برنامه خود قطعاتی را هم به صورت زنده برای دوستدارانش خواند.

امید حاجیلی 27 بهمن گفتگوی مفصلی با سایت «موسیقی ما» داشت و درباره آلبوم حاجیلیتو و سایر فعالیت‌هایش صحبت کرد. اما اظهارنظر او درباره اینکه دیدگاه منتقدان اصلاً برایش مهم نیست جالب بود و بازتاب‌های گوناگونی به دنبال داشت.

30 بهمن گزارش میدانی مفصلی از فروش آلبوم‌های موسیقی در سایت «موسیقی ما» منتشر شد. براساس این گزارش طی ماه‌های اخیر آلبوم‌های حامد همایون و مهدی یراحی رقابت نزدیکی در فروش با یکدیگر داشتند.
 
  • *اسفند 95 ؛ ماه مرگ واژه
نشست خبری آلبوم «می‌فهممت» با صدای «محمدرضا فروتن» روز اول اسفند برگزار شد. این مجموعه 27 بهمن با ترانه‌هایی از مرحوم «افشین یداللهی» و موسیقی «بابک زرین» به بازار عرضه شده بود. فروتن در نشست خبری آلبوم می‌فهممت که با حضور عوامل مجموعه برگزار شد اعلام کرد که رویای موسیقی قبل از سینما برایش مهم بوده است.

کوشان حداد در گفتگوی مفصل با سایت «موسیقی ما» که 8 اسفند منتشر شد برای اولین‌بار در مورد همه ناگفته‌های پانزده سال فعالیت حرفه‌ای خود در عرصه موسیقی صحبت کرد. این تنظیم‌کننده در جریان این گفتگو که پربیننده‌ترین مطلب زمستان 95 «موسیقی ما» هم از همکاری با محسن چاوشی، فرزاد فرزین و بابک جهانبخش و مهدی یراحی و... گفت. کوشان حداد همچنین اعلام کرد که قطعه «سکوت» محسن یگانه قرار بوده با تنظیم او منتشر شود و حتی تمام ملودی‌های وسط و آخر آن نسخه از قطعه سکوت که منتشر شد برای او بوده است.

8 اسفند قطعه «زندان» با صدای محسن چاوشی برای اولین‌بار در تیتراژ برنامه «خندوانه» پخش شد. این اثر با شعری از مولانا از مدت‌ها قبل خبرساز شده بود و چند مرتبه تأخیر در انتشار داشت.

خبر جدیدترین مجموعه ساخته‌های «مهیار علیزاده» با صدای «مهران مدیری» روز 14 اسفند منتشر شد و در بین مطالب پربیننده قرار گرفت. مدیری در این مجموعه اشعار مولانا را خوانده و قرار است این آلبوم در سال 96 به بازار عرضه شود.

روز 15 اسفند خبر تلاش چند ستاره پاپ برای نجات یک محکوم به اعدام، خبر اصلی رسانه‌های موسیقی بود. محسن چاوشی، رضا صادقی، عماد طالب‌زاده، کامران رسول‌زاده و محسن شیرالی و... از جمله چهره‌هایی بودند که با انتشار پست‌هایی در صفحات خود از مخاطبان درخواست کردند تا به نجات سهیل کمک کنند. ظرف مدت کوتاهی پس از این اتفاق، همه مبلغ مورد نیاز برای حق‌المصالحه تکمیل شد.

آلبوم «تیک» با صدای میثم ابراهیمی 15 اسفند روانه بازار عرضه شد. نکته حائز اهمیت آلبوم تیک این بود که علاوه بر سی دی در قالب فلش مموری هم در اختیار مخاطبان قرار می‌گرفت. این مجموعه شامل پانزده قطعه بود و در آن جمعی از چهره‌های مطرح و جوان پاپ حضور داشتند.

17 اسفند آلبوم «خدای عشق» با صدای «فریان» منتشر شد. 4 تنظیم این آلبوم اثر «بهزاد عبدی» و با نوازندگی ارکستر ناسیونال اوکراین بود. سایر آهنگسازی و تنظیم و ترانه‌سرایی این مجموعه یازده قطعه‌ای اثر خود فریان بود. آلبوم خدای عشق در بسته‌بندی شبیه به نوار کاست منتشر شده بود و این موضوع دیدگاه‌های مختلفی را به دنبال داشت.

از نیمه اسفند به بعد برنامه «سه ستاره» با اجرای «احسان علیخانی» آغاز شد. یکی از بخش‌های این برنامه انتخاب بهترین تیتراژ تلویزیون در سال گذشته بود. روز 18 اسفند «علی لهراسبی» در گفتگویی با «موسیقی ما» اعلام کرد که انتخاب‌های برنامه سه‌ستاره مدیریت‌شده هستند. اظهارنظر او در حالی بود که تیتراژ سریال «آرام می‌گیریم» با صدای لهراسبی در جمع گزینه‌های برنامه سه ستاره قرار نداشت.

رضا یزدانی 19 اسفند و در گفتگو با «موسیقی ما» از برگزاری اجراهای خود در سوئد خبر داد. این خواننده پس از انتشار آهنگ جدید خود به نام «بارونی» در شهرهای گوتنبرگ و استکهلم روی صحنه رفت.

و مهمترین و تلخ‌ترین اتفاق ماه اسفند و یکی از مهمترین اتفاقات سال گذشته درگذشت دکتر «افشین یداللهی» بود. این شاعر و ترانه‌سرای مطرح روز بامداد 25 اسفند بر اثر سانحه رانندگی حوالی هشتگرد درگذشت. در این حادثه همسر و برادر همسر او به شدت مجروح شدند و هنوز در بیمارستان بستری هستند. مراسم تشییع پیکر مرحوم یداللهی هم جمعه 27 اسفند و با حضور انبوه علاقه‌مندانش و هنرمندان از تالار وحدت برگزار شد.


*اما به نظر شما سال 95 چطور بود؟ و مهمترین اتفاقات موسیقی پاپ در سال 96 چه خواهد بود؟
منبع: 
اختصاصی سایت موسیقی ما
تاریخ انتشار : شنبه 12 فروردین 1396 - 09:57

دیدگاه‌ها

دوشنبه 7 فروردین 1396 - 11:50

عکس استاد خراطها چرا نیس؟؟

دوشنبه 7 فروردین 1396 - 11:50

آلبوم های حامد همایون و مهدی احمدوند عالی بودن

دوشنبه 7 فروردین 1396 - 11:50

احسان خواجه امیری و بس

دوشنبه 7 فروردین 1396 - 11:50

حامدزمانی✌ کنسرت سوگ چامه ها

دوشنبه 7 فروردین 1396 - 11:54

وانتشار البوم حامدزمانی عزیز درسال جدید مهم ترین و بهترین اتفاق خواهدبود

دوشنبه 7 فروردین 1396 - 11:54

ظاهرشدن چهره سیامک عباسی در جامعه

دوشنبه 7 فروردین 1396 - 11:54

Ashvan ?behtarin etefaghe mosighiai 95 bood

دوشنبه 7 فروردین 1396 - 11:54

بهترین اتفاق امسال البوم جدید حامد زمانی خواهد بود

دوشنبه 7 فروردین 1396 - 11:54

سلطان چاوشي

دوشنبه 7 فروردین 1396 - 11:54

مجوز کنسرت گرفتن خیلی از خواننده ها. فکر میکنم مهمترین اتفاق سال بود

دوشنبه 7 فروردین 1396 - 11:54

دوباره خواندن علیرضا عصار بهترین اتفاق سال 95 بود

دوشنبه 7 فروردین 1396 - 11:54

البوم سی سالگی / احسان خواجه امیری

دوشنبه 7 فروردین 1396 - 11:54

کلا حامد زمانی بهترینه

دوشنبه 7 فروردین 1396 - 11:54

تو اجراي صحنه اي كنسرت كاوه يغمايي بعد سال ها كه لول موسيقي و كنسرت تو اين سالهارو جا به جا كرد

دوشنبه 7 فروردین 1396 - 11:54

مهمترین اتفاق انتشارآهنگ های فوق العاده جناب حامدزمانی بودوکنسرت های بینظیرشون

دوشنبه 7 فروردین 1396 - 11:54

حامد زمانی ✌✌

دوشنبه 7 فروردین 1396 - 11:54

تلخ ترین اتفاق فوت افشین یدااللهی

دوشنبه 7 فروردین 1396 - 11:54

آلبوم سی سالگی احسان خواجه امیری بهترین آلبوم بود

دوشنبه 7 فروردین 1396 - 11:54

فقط محسن جان چاوشی با امیر بی گزند

دوشنبه 7 فروردین 1396 - 11:54

بهترین اتفاق امسال البوم اقای زمانی هست بدونه شک بی نظیر ترین البومه

دوشنبه 7 فروردین 1396 - 11:54

محمدعلیزاده/عشقم این روزا❤

دوشنبه 7 فروردین 1396 - 12:00

فوت افشین یداالهی

دوشنبه 7 فروردین 1396 - 12:00

Eshgheee @alirezatalischioriginal

دوشنبه 7 فروردین 1396 - 12:00

آلبوم سی سالگی احسان خواجه امیری بهترین بود❤

دوشنبه 7 فروردین 1396 - 12:00

Talischi jaan❤

دوشنبه 7 فروردین 1396 - 12:00

albume ehsan khajeamir

دوشنبه 7 فروردین 1396 - 12:00

مهمتراز همه کنسرت گذاشتن آقای چندش(گلزار) بود که گند زد به موسیقی مملکت این آقای بی هنر

دوشنبه 7 فروردین 1396 - 12:00

آلبوم محمدعلیزاده

دوشنبه 7 فروردین 1396 - 12:00

مرگ افشین یداللهی

دوشنبه 7 فروردین 1396 - 12:00

سي سالگي بهترين و حرفه اي ترين البوم سال بود ترك هايي كه ساختن و خوندنش تو خاطرهاميمونه

دوشنبه 7 فروردین 1396 - 12:00

ظهور جوان های تازه نفس مثل : علیرضا طلیسچی ، اشوان ، امیر علی بهادری و .... و قطعا بهترین اتفاق سال آینده مجوز گرفتن امیر عباس گلاب خواهد بود

دوشنبه 7 فروردین 1396 - 12:00

یعنی میخوام بدونم موسیقی پاپ البومی مثل امیربی گزند تاحالا به خودش دیده؟؟

دوشنبه 7 فروردین 1396 - 12:00

کنسرت های حامی❤

دوشنبه 7 فروردین 1396 - 12:00

آلبوم، کنسرت ، و رونمایی از چهره سیامک عباسی

دوشنبه 7 فروردین 1396 - 12:00

البوم سي سالگـي

دوشنبه 7 فروردین 1396 - 12:00

MohSen ChavoShi - Amir Bi GazaNd

دوشنبه 7 فروردین 1396 - 12:00

مهمترین اتفاق سال گذشته همه ی اتفاقهای تلخ و شیرین سال گذشته بود که مهمترین اونها در کنسرت گذاشتن بدون شک محمد عیزاده در پاپ بود ولی در سنتی علیرضا قربانی موفق بود

دوشنبه 7 فروردین 1396 - 12:00

آزادی از حامد زمانی

دوشنبه 7 فروردین 1396 - 12:00

مهدی یراحی

دوشنبه 7 فروردین 1396 - 12:00

اما در اثر محسن یگانه خوب بود و همایون شجریان در سنتی

دوشنبه 7 فروردین 1396 - 12:00

در سال اینده بدون شک میتونم بگم اتفاق عجیبی نمیفته. ضمن اینکه بگم حامد همایون اتفاق بزرگ موسیقی در سال نود و پنج بود

دوشنبه 7 فروردین 1396 - 12:00

آلبوم و کنسرت کاوه یغمایی عزیییییییییز

دوشنبه 7 فروردین 1396 - 12:00

جالبه برام كه موزيك ما اصلا خبرايع مهدي احمدوند رو پوشش نميده

دوشنبه 7 فروردین 1396 - 12:00

ولی یک نکته اونم اینکه ظرف دو تا سه سال اینده یک تا دو ستاره ی بزرگ در پاپ و یک تا دو ستاره ه کمی نسبتا کمتر نسبت به پاپ در سنتی ظهور میکنه. عیدتون مبارک

دوشنبه 7 فروردین 1396 - 12:04

مهمترينش البوم سي سالگي احسان خواجه اميري

دوشنبه 7 فروردین 1396 - 12:04

پس پازل بند کو؟؟؟؟؟؟؟

دوشنبه 7 فروردین 1396 - 12:04

محسن چاوشي-امير بي گزند

دوشنبه 7 فروردین 1396 - 12:04

جایزه ‌گرمی کیهان کلهر

دوشنبه 7 فروردین 1396 - 12:04

کنسرت آقای گلزار ❤

دوشنبه 7 فروردین 1396 - 12:04

کنسرت حامد زمانی و موزیک ویدیوی آزادی و سپر ایشون مهم ترین اتفاق موسیقیایی سال بود به نظرم

دوشنبه 7 فروردین 1396 - 12:04

کلا حمید حامی ✌

دوشنبه 7 فروردین 1396 - 12:04

گرمی استاد کلهر مهم ترین اتفاق بود

دوشنبه 7 فروردین 1396 - 12:04

ترانه های فوق العاده ی حامد زمانی بهترینش بودکه واقعا ترکوند

دوشنبه 7 فروردین 1396 - 12:04

In che nazar sanjiye ke reza yazdani nist toshon

دوشنبه 7 فروردین 1396 - 12:04

حامدزمانی کنسرت سوگ چامه ها بی نظیر بود خصوصا هفت تیر✌✌

دوشنبه 7 فروردین 1396 - 12:37

آلبوم سی سالگی فقطططط

دوشنبه 7 فروردین 1396 - 12:37

حضور فرزاد فرزین در سریال عاشقانه

دوشنبه 7 فروردین 1396 - 12:37

تمامی آهنگاها وکلیپ های آقای زمانی

دوشنبه 7 فروردین 1396 - 12:37

محسن یگانه

دوشنبه 7 فروردین 1396 - 12:37

مرگ استاد یداللهی واقعا ناگوار بود? بهترین البوم های سال به ترتیب ، امیر بی گزند ، اینه قدی ، سی سالگی و گفتم نرو بودن ، هیچ اتفاق خاصی تو موسیقی رخ نداده و هنوزم همون روال قبل رو داره!!

دوشنبه 7 فروردین 1396 - 12:37

بدترینش قطعا البوم علیزاده بود.

دوشنبه 7 فروردین 1396 - 12:37

Marge dr.yadollahie aziz bozorgtarin shok bod ???

دوشنبه 7 فروردین 1396 - 12:37

توزیع البو بصورت فلش مموری میثم ابراهیمی

دوشنبه 7 فروردین 1396 - 12:37

فقط چاوشي الباقي تكراري بدون خلاقيت

دوشنبه 7 فروردین 1396 - 12:37

البوم تیک میثم بصورت فلش مموری خیلی خوب بود✔✔✔

دوشنبه 7 فروردین 1396 - 12:37

حامد همایون واقعا پدیده س، البته بعد از فوت اقای یداللهی که خیلی غمگینمون کرد......

دوشنبه 7 فروردین 1396 - 12:37

نبود مرتضی پاشایی و البوم جدیدی ک باید میداد

دوشنبه 7 فروردین 1396 - 12:37

صد در صد البوم ایینه قدی بهترین بود

دوشنبه 7 فروردین 1396 - 12:37

چاوشی البوم امیربی گزند

دوشنبه 7 فروردین 1396 - 12:37

مرگ استاد یداللهی، آلبوم زیبای احسان خواجه امیری

دوشنبه 7 فروردین 1396 - 12:37

30salegi

دوشنبه 7 فروردین 1396 - 12:37

فوت حبیب....

دوشنبه 7 فروردین 1396 - 12:37

فون اقای یداللهی...

دوشنبه 7 فروردین 1396 - 12:37

فلش مموری البوم میثم ابراهیمی خلاقانه ترین و بهترین اتفاق بود

دوشنبه 7 فروردین 1396 - 12:37

سی سالگی

دوشنبه 7 فروردین 1396 - 12:37

فوت جناب دکتر یدالهی و جناب شاهرخ پورمیامین، چون گوهرهای موسیقی ما بودن، جوان بودن و زود بود موسیقی ما و دوستاران موسیقی از دستشون بدن خیلی زود بود

دوشنبه 7 فروردین 1396 - 12:37

موفقیت چشمگیر شهاب مظفری که متاسفانه لابی بازی موسیقی ما اجازه نمیده تحت پوشش قرار بده فعالیت هاشو

دوشنبه 7 فروردین 1396 - 12:37

بنیامین با بازیش و اهنگاش تو فیلم سلام بمبعی

دوشنبه 7 فروردین 1396 - 12:37

کنسرت کاوه یغمایی

دوشنبه 7 فروردین 1396 - 12:37

اینه قدی مهدی یراحی و البوم گفتم نرو محمد علیزاده

دوشنبه 7 فروردین 1396 - 12:37

از زمان انتشار آلبوم یه شاخه نیلوفر که اولین آلبوم با مجوز محسن چاوشی بود تا حالا چاوشی همیشه بهترین بوده و در سال نود و پنج آلبوم امیر بی گزند با فروش خیره کننده ای که داشت رکورد تمام آلبوم ها رو زد و این نشون میده که چاوشی هیچ رقیبی حداقل در داخل ایران نداره

دوشنبه 7 فروردین 1396 - 12:47

آزادی از حامد زمانی

دوشنبه 7 فروردین 1396 - 12:47

مهمترين اتفاق از ديد من، فوت شادروان دكتر يداللهي بود و اتفاقي كه خيلي جالب بود اولين كنسرت آقاي گلزار بود..بهترين اتفاق انتشار آلبوم "حالم خوبه" از جناب جهانبخش بود..

دوشنبه 7 فروردین 1396 - 12:47

Mehdi ahmadvand ko?album dada

دوشنبه 7 فروردین 1396 - 12:47

مهمترین اتفاق سال گذشته از دست دادن دکتر افشین یداللهی که یک قطب اصلی موسیقی بود و مهمترین اتفاق سال اینده ارزومندم که سلطان احساس بابک مافی هنرمند خوشصدای با احساس ، کنسرت بزاره ،

دوشنبه 7 فروردین 1396 - 12:47

آلبوم تیک با صدای میثم ابراهیمی که هم به صورت سی دی و هم به صورت فلش منتشر شد،به نظر من واسه ی اولین بار توی حوزه موسیقی یه اتفاق خیلی جذاب و عاااااالی بود.

دوشنبه 7 فروردین 1396 - 12:47

سیروان خسروی و کارای جدیدش ....آلبوم ۳۰ سالگی مثل همیشه خوب بود و تاسف و سوگ برای استاد حبیب و افشین یدااللهی

دوشنبه 7 فروردین 1396 - 12:47

امیر بی گزند بود و دیگر هِچ

دوشنبه 7 فروردین 1396 - 12:47

امسالم انشالا کارای موسیقی سریال شهرزاد

دوشنبه 7 فروردین 1396 - 12:47

آلبوم حالم‌خوبه?بابک جان?❤

دوشنبه 7 فروردین 1396 - 12:47

فك كنم سيروان بعداز يكسالي كه كنسرت گذاشت مهمترين اتفاق بود#سيروان_خسروی

دوشنبه 7 فروردین 1396 - 12:47

مهمترین اتفاق سال گذشته ازدست دادن دکترافشین یداللهی که یک قطب اصلی موسیقی کشور بود

دوشنبه 7 فروردین 1396 - 12:47

مهمترین اتفاق سال جاری ارزومندم سلطان احساس بابک مافی هنرمندبااحساس و خوشصدا کنسرت بزاره

دوشنبه 7 فروردین 1396 - 12:47

مهمترين اتفاق مجوزها بود!!! موفقيت بي اندازه ي سيامك عباسي بود...اميرعباس گلاب بود...اشوان بود! طليسچي و طالبزاده بودن..اجراي رستاك حلاج و مرگ استاد يداللهي! واقعاً دردناك بود

دوشنبه 7 فروردین 1396 - 12:47

مهم ترین اتفاق تداوم سلطه محسن چاوشی بر موسیقی ایران بود

دوشنبه 7 فروردین 1396 - 12:47

بدترینش که بدون شک فوت دکتر یداللهی بود. البوم سی سالگی و آینه قدی هم از اتفاقای خوب موسیقی بودن. و البته حامد همايون هم پدیده بود

دوشنبه 7 فروردین 1396 - 12:47

محسن چاوشی

دوشنبه 7 فروردین 1396 - 12:47

قطعا حامد زمانی با کنسرت سوگ چاکمه و ترانه هایی ک خیلی عالی بود،بهترینه?

دوشنبه 7 فروردین 1396 - 12:47

محسن چاوشییی

دوشنبه 7 فروردین 1396 - 12:47

سی سالگی قطعا بهترین بود

دوشنبه 7 فروردین 1396 - 13:08

مهمترین و قشنگترین اخبار همیشه از محسن چاوشی عزیز بوده و همیشه خبر از پیشرفت ایشون بوده

دوشنبه 7 فروردین 1396 - 13:08

محسن چاووشی همیشه اصل بوده و مهم دیگران فرع

دوشنبه 7 فروردین 1396 - 13:08

حامد همایون

دوشنبه 7 فروردین 1396 - 13:08

دقيقه هام عليرضا طليسچي

دوشنبه 7 فروردین 1396 - 13:08

خبر اومدن شانزلزه فرزاد

دوشنبه 7 فروردین 1396 - 13:08

Just BJB

دوشنبه 7 فروردین 1396 - 13:08

آلبوم معجزه بهنام صفوی❤❤

دوشنبه 7 فروردین 1396 - 13:08

کنسرت سوگ چامه هاورونمایی ازآهنگ آزادی حامدزمانی خیلی خییییییلی عااااالی بود

دوشنبه 7 فروردین 1396 - 13:08

مهمترين نداشتيم فقط چند تا آلبوم كه همش در يه سطح بود و هيچ كدوم خاص نبود

دوشنبه 7 فروردین 1396 - 13:08

سال جدید وعده زیاده

دوشنبه 7 فروردین 1396 - 13:08

ولی مهم ترین اتفاق درگذشت دکتر بود

دوشنبه 7 فروردین 1396 - 13:08

محسن چاوشی مهمترین بوده

دوشنبه 7 فروردین 1396 - 13:08

آلبوم سی سالگی احسان خواجه امیری

دوشنبه 7 فروردین 1396 - 13:08

اولین البوم فلش مموری تاریخ موسیقی ایران که توسط صدای عشق ایران میثم ابراهیمی منتشر شد مهمترین اتفاق بود

دوشنبه 7 فروردین 1396 - 13:08

مرگ دكتر

دوشنبه 7 فروردین 1396 - 13:08

سیامک عباسی

دوشنبه 7 فروردین 1396 - 13:08

حامدزمانی وکنسرت سوگ جامه ها

دوشنبه 7 فروردین 1396 - 13:08

اولین آلبوم رسمی علیرضا طلیسچی و آلبوم حالم خوبه بابک جهانبخش

دوشنبه 7 فروردین 1396 - 13:08

آلبوم امیر بی گزند و زنده خوندن استاد محسن چاوشی

دوشنبه 7 فروردین 1396 - 13:08

آلبوم امیر بی گزند

دوشنبه 7 فروردین 1396 - 13:08

سیروان

دوشنبه 7 فروردین 1396 - 13:08

کنسرت سوگ چامه ها،آهنگ های سردار من و آزادی و هفت تیراز آقای زمانی،و امسال هم انتشار آلبومشون✌✌✌

دوشنبه 7 فروردین 1396 - 13:08

مهمترین اتفاق تولید شاهکار ماندگار امیربیگزند محسن جان چاوشی

دوشنبه 7 فروردین 1396 - 13:08

تمامی اثار فرزاد فرزین

دوشنبه 7 فروردین 1396 - 13:08

آلبوم گفتم نرو محمد علیزاده

دوشنبه 7 فروردین 1396 - 13:40

موزیک ویدیوی محشر و بی نظیر آزادی اثر آقای زمانی...کنسرت بزرگ سوگ چامه ها...موسیقی سردار من(آقای زمانی)...موسیقی هفت تیر(آقای زمانی)...اثرات رفیقم حسین،خادم الحسین و فرمانده السلام که هرسه بی نظیر و کم یاب بودن در سال گذشته و هر سه از کارهاری آقای زمانی بودن...مهمترین اتفاق موسیقیایی سال گذشته?مهمترین اتفاق موسیقیایی سال جدید?انتشار آهنگ ها و موزیک ویدیوهای جدید آقای حامد زمانی✌❤

دوشنبه 7 فروردین 1396 - 13:40

موزیک ویدیو سپرو ازادی در عرصه ی موسیقی مبارزه مهم ترین اتفاقا بودن...کنسرت سوگ چامه ها هم که بی نظیر بود

دوشنبه 7 فروردین 1396 - 13:40

من تو کنسرت #سوگ_چامه_ها بودم. عااالی بووود.. یکی از بهترین شیای عمرم بود??

دوشنبه 7 فروردین 1396 - 13:40

مهم ترين اتفاقايي برای ما ایستاده ها سوگ چامه ،آهنگ سردار من، آزادی ، وخیلی چیزای دیگه به خصوص آهگ فرمانده إسلام كه أو كربلا رونمايي شد?

دوشنبه 7 فروردین 1396 - 13:40

حامد زماني كنسرت سوگ چامه ها.. اهنگ هايه ازادي، سپر،هفت تير،سردارمن،رفيقم حسين خادم الحسين

دوشنبه 7 فروردین 1396 - 13:40

بنظر من بهترینشون البوم میثم ابراهیمی و مهدی احمدوند و بابک جهانبخش بود..که عالی بود?

دوشنبه 7 فروردین 1396 - 13:40

بدترینش فوت دکتر یداللهی بود

دوشنبه 7 فروردین 1396 - 13:40

كنسرت آقاي عصار بهترين اتفاق بود

دوشنبه 7 فروردین 1396 - 13:40

بهترینش که اجرای آنپلاگده بهت قول میدم بود?❤❤❤

دوشنبه 7 فروردین 1396 - 13:40

سى سالگى احسان خواجه اميرى

دوشنبه 7 فروردین 1396 - 13:40

دردناكترينش هم رفتن دكتر يداللهي بود?

دوشنبه 7 فروردین 1396 - 13:40

البته روی کار اومدن افرادی مثل سیامک عباسی و اقای طلیسچی و عماد طالب زاده و علی زندوکیلی قطعا خوب بود چرا که پس از زحمت های فراوان و ممنوع الکاری ها تازه دارن جایگاه خودشون رو پیدا میکنند

دوشنبه 7 فروردین 1396 - 13:40

يكي از افتخآرات اینه اهنگ سپر در محضر حضرت آقا برآی بار اول خوآنده شد

دوشنبه 7 فروردین 1396 - 13:40

پس استاد رضا یزدانی چرا نیست?

دوشنبه 7 فروردین 1396 - 13:40

ویکی از اتفاقات مهم دیگه انتخاب حامد زمانی به عنوان برترین خواننده ی موسیقی مبارزه و استکبار ستیز بود وگرفتن نشان شجاعت دراین حوزه توسط حامد زمانی

دوشنبه 7 فروردین 1396 - 13:40

سبک خوانندگی حامد همایون جالب بود

دوشنبه 7 فروردین 1396 - 13:40

پس کو مجید یحیایی

دوشنبه 7 فروردین 1396 - 13:40

مهم ترین اتفاق،انتشار موزیک و موزیک ویدیوهای #آزادی #هفت تیر#رفیقم حسین #خادم الحسین #سردار من #فرمانده السلام از #حامدزماني بود... کنسرت #سوگ چامه ها از ایشون هم که بی نظیر بود

دوشنبه 7 فروردین 1396 - 13:40

مهمترین و زیباترین اتفاق کنسرت سوگ چامه ها از حامد زمانی و هیجانی ترین و قشنگترین اتفاق سال دیگه قطعا البوم حامد زمانی....و همچنین آثار زیبای حامد زمانی در سال گذشته هم بسیار تاثیر گذار بود از جمله کلیپ آزادی که نکات خیلی خیلی مهمی داشت که سطح تفکر مخاطب رو بالا میبرد

دوشنبه 7 فروردین 1396 - 13:40

البوم سي سالگي احسان خواجه اميري

دوشنبه 7 فروردین 1396 - 13:40

کنسرت سوگ چامه ها،خادم الحسین،فرمانده السلام،هفت تیر،سردار من،آزادی و... از کار های آقای زمانی بهترین های سال 95 بود.

دوشنبه 7 فروردین 1396 - 13:40

البوم تیک میثم ابراهیمی خیلی باحال بود

دوشنبه 7 فروردین 1396 - 13:40

مهم ترین اتفاق ظهور یکی مثل حامد همایون بود و این که چقد موسیقی پاپمون و سلیقمون داره ضعیف میشه

دوشنبه 7 فروردین 1396 - 13:49

دربین البومهای منتشرشده آلبوم سی سالگی احسان خواجه امیری وبدترین اتقاق دربین مرگ هنرمندان مرگ دکتر افشین یداللهی بود البته آلبوم تیک میثم ابراهیمی هم خوب بود

دوشنبه 7 فروردین 1396 - 14:02

موزیک های فوق العاده ی سیروان

دوشنبه 7 فروردین 1396 - 14:02

چرا عکس جدید ازحامدزمانی نذاشتین این همه عکس توسال ۹۵ ازشون منتشر شد

دوشنبه 7 فروردین 1396 - 14:02

رضا صادقی نیس چرا ...فقط رضا صادقی تماااااام

دوشنبه 7 فروردین 1396 - 14:02

در ضمن می تونستید از عکس های جدید آقای زمانی استفاده کنید

دوشنبه 7 فروردین 1396 - 14:02

کنسرت کاوه یغمایی بعد از یازده سال

دوشنبه 7 فروردین 1396 - 14:02

حامد زمانی اتفاق مهم موسیقیایی ایش چی بوده

دوشنبه 7 فروردین 1396 - 14:02

کنسرت علیرضا عصار بعد سالها و استقبال عالی مردم

دوشنبه 7 فروردین 1396 - 14:02

آلبوم خواجه امیری مهم ترین اتفاق بود

دوشنبه 7 فروردین 1396 - 14:02

کو پازل بند

دوشنبه 7 فروردین 1396 - 14:02

Concerte unplugged e sirvan

دوشنبه 7 فروردین 1396 - 14:02

حامدزمانی✌✌ سال 95 یکی از پرکارترین وبهترین خواننده ها هست آبان 95 کنسرت بی نظیر سوگ چامه ها و بعد رونمايي وانتشار آهنگ و موزیک ویدئو عالییییی سپر و رونمایی آهنگ و موزيك ويدئوي فوق العاده ی آزادی✌✌وآهنگ های زیبا و فوق العاده بی نظیر برای محرم و اربعین 95ساختن که عبارت است از رفیقم حسین آهنگ فوق العاده خادم الحسین وآهنگ بی نظیر فرمانده السلام و آهنگ محشر وعالیه سردارمن ویکی از آهنگ های بی نظیر آقای زمانی که بزودی قرار منتشر بشه وسال 95 برای من خییییییلی خاطره انگیز وعالی بود???✌

دوشنبه 7 فروردین 1396 - 14:02

توي اين سال با انتشار البومهايي فاخر مثل اميربي گزند و سي سالگي اميدوار شديم كه روند موسيقايي كشور رو به پيشرفت هست ،وگرنه مابقي عزيزان هنرمند به درجا زدن هاي قبلشون اصرار دارند .

دوشنبه 7 فروردین 1396 - 14:02

محسن چاوشی و دیگر هیچ

دوشنبه 7 فروردین 1396 - 14:02

و درضمن مراسم دریافت نشان شجاعت و مراسم بسیار عالیییی و به یاد ماندنی همخوانی ایستاده ها که خییییییلی خاطره انگیزوعالی بود????✌✌

دوشنبه 7 فروردین 1396 - 14:04

بهتربن اثر سال ۹۵ انتشار آلبوم کم نقص و کم نظیر امیر بی گزند بود...

دوشنبه 7 فروردین 1396 - 14:05

حامدزمانی✌✌ سال 95 یکی از پرکارترین وبهترین خواننده ها هست آبان 95 کنسرت بی نظیر سوگ چامه ها و بعد رونمايي وانتشار آهنگ و موزیک ویدئو عالییییی سپر و رونمایی آهنگ و موزيك ويدئوي فوق العاده ی آزادی✌✌وآهنگ های زیبا و فوق العاده بی نظیر برای محرم و اربعین 95ساختن که عبارت است از رفیقم حسین آهنگ فوق العاده خادم الحسین وآهنگ بی نظیر فرمانده السلام و آهنگ محشر وعالیه سردارمن ویکی از آهنگ های بی نظیر آقای زمانی که بزودی قرار منتشر بشه وسال 95 برای من خییییییلی خاطره انگیز وعالی بود???✌

دوشنبه 7 فروردین 1396 - 14:05

کنسرت کاوه یغمایی بعد از 12 سال و انتشار آلبوم منشور و آنپلاگد سیروان خسروی

دوشنبه 7 فروردین 1396 - 14:15

دارم میبینم روزی رو که عکس #علی_اکبر_قلیچ خواننده توانا و خوش صدامون روی کاور نظرسنجیتون بدرخشه✌ موفق باشی #موسیقی_ما

دوشنبه 7 فروردین 1396 - 14:15

ظهور حامد همایون که همه خواننده ها رو پشت سر گذاشت

دوشنبه 7 فروردین 1396 - 14:15

پویابیاتی البوم ادمه و نفسش?محشره

دوشنبه 7 فروردین 1396 - 14:15

مطمئنا کسایی که این حرفارو میزنن از روی حسادته و چیز دیگه ای غیر این نمیتونه باشه ... من میخوام اینجا حرف اقای رایفی پورو بگم که گفتن حامدزمانی خوانندست و صدای خوبی داره وداره میخونه اگر شماهایی که خوشتون نمیاد ازش صدای خوبی دارین بخونین واگرهم ندارین حرف نزنین

دوشنبه 7 فروردین 1396 - 14:15

برای من مهم ترین انتشار آلبچم آینه قدی و غم انگیز ترین و وحشتناک ترین برام مرگ استاد یداللهی بود...

دوشنبه 7 فروردین 1396 - 14:15

کنسرت عاشورایی سوگ چامه -رونمایی سپر و آزادی -آهنگ های خادم الحسین -سردار من رفیقم حسین و...

دوشنبه 7 فروردین 1396 - 14:37

گرمی، استاد کلهر، بی اهمیت ترین اتفاقات ادامه خواننده های معمولی پاپ

دوشنبه 7 فروردین 1396 - 14:37

ساله سختی برای محسن چاوشی بود

دوشنبه 7 فروردین 1396 - 14:37

اجرای زنده ی آهنگ دلنشین مادرانه توسط آقای علی لهراسبی در نمایش آیینی غبار

دوشنبه 7 فروردین 1396 - 14:37

فقط امیدوارم محسن یگانه در سال جدید پر کار تر ظاهر بشه. هنوز خودش راجع به اهداف امسالش حرفی نزده اما مطمئنم خبر های خوبی در راهه. منتظر البوم رضا صادقی هم هستیم

دوشنبه 7 فروردین 1396 - 14:37

انتشار آلبوم مذهبی اشک و مشک با صدای آقای شاهین جمشیدپور و آقای فریبرز خاتمی

دوشنبه 7 فروردین 1396 - 14:37

جایزه گرمی استاد کلهر

دوشنبه 7 فروردین 1396 - 14:37

انتشار رفیقم حسین،فرمانده السلام،سردار من و آزادی و کنسرت شیراز و کنسرت فوق العاده سوگ چامه ها از اتفاقای خوب سال نودو پنج بود

دوشنبه 7 فروردین 1396 - 14:37

درگذشت استاد حبیب محبیان ، مرد تنهای شب ...مهمترین اتفاق هنری سال گذشته بود که متاسفانه شما در این پست یادی از این اسطوره موسیقی نکردید

دوشنبه 7 فروردین 1396 - 14:37

آلبوم بی مرز از سیروان

دوشنبه 7 فروردین 1396 - 14:52

اقدامات سيروان و زانيار در سال ٩٥ و بخصوص اواخر سال بشيار برجسته و قابل اشاره بود كه عدم توجه نويسنده به اين موضوع ساير نوشته رو هم كه با زحمت هم نوشته بود ، ناقص كرد و تا حدودى از ارزش انداخت

دوشنبه 7 فروردین 1396 - 14:55

برادر عزیزی که این مطلبو نوشتی از محسن یگانه هیچ حرفی نزدید
محسن یگانه امسال رکورد کنسرت رو در شهرستانا و تهران زد و از کنسرت آلمانش هم حرفی نزدید
البته نیازی به این تعریف ها نداره
بی تعریف رکورد کنسرت لس آنجلی رو میزنه
شما یه بررسی کنید بعد از خواننده های تیتراژ خوندتون تعریف الکی کنید

دوشنبه 7 فروردین 1396 - 15:06

پس چرا از مهمترين ركورد سال تو فروش بليط كنسرت سيروان خسروى صحبت نشده. يا تمام تك آهنگهاى سيروان كه هيت شدن؟؟؟؟؟؟؟

دوشنبه 7 فروردین 1396 - 15:23

سلام...مهم ترین وقشنگ ترینش انتشارآهنگ فرمانده السلام ورفیقم حسین و ســـــــردارِمــــــن وهفت تیره آقای زمانی بود و قشنگترش کنسرت عاشورایی سوگ چامه ها ی ایشون بود عالی بود ان شاءالله سال جدیدهم شاهد چنین اتفاقای قشنگی باشیم

دوشنبه 7 فروردین 1396 - 15:23

همکاری اقای کرد با خوانندگان خوش صدایی همچون مهدی احمدوند محسن ابراهیم زاده و محمد حسام که بی شک امسال نتیجه خوبی رو شاهدش خواهیم بود.. البوم ساعت هفت اتفاق قشنگی بود و در مورد اقای همایون باید بگم که فقط یه خوش شانسی داشت و کم کم به جایگاه سابقش توی موسیقی بر میگرده..❌

دوشنبه 7 فروردین 1396 - 15:23

لطفا به نظرات احترام بذارید... اینجا نظرسنجیه و هر کس حق داره نظر خودشو بگه.... ما ایستاده هستیم و از موسیقی ارزشی حمایت میکنیم نه از شخص حامد زمانی... ظاهر حامد زمانی هیچ اهمیتی برای ما نداره .... ما داریم راه ایشونو ادامه میدیم و براشون احترام قائلیم...‌ کلمه به کلمه ی اهنگ هاشون حرف دل تک تک ایستاده عاس

دوشنبه 7 فروردین 1396 - 15:23

معروف شدن حامد همایون

دوشنبه 7 فروردین 1396 - 15:23

بهترین اتفاق امسال هم به نظر من کنسرت سوگ چامه ها و رونمایی فرمانده السلام در کربلا و رونمایی سپر و کلیپ آزادی هست امیدوارم به مخالفا بر نخوره

دوشنبه 7 فروردین 1396 - 15:23

بهترین اتفاق امسال اجرای زنده محسن چاوشی بعد از ۱۳ ساااال بود

دوشنبه 7 فروردین 1396 - 15:23

یراحی ترکوند انصافا

دوشنبه 7 فروردین 1396 - 15:23

آلبوم آنپلاگد سیروان خسروی

دوشنبه 7 فروردین 1396 - 15:23

بنظر من مهمترین اتفاق سال گذشته ... آهنگ های خواننده ارزشی کشورمون حامد زمانی هستش کسی که با آهنگ هفت تیرش شلیک ڪرد وسط اشرافیت و تجمل گرایی و با آهنگ سپرش غیرت و مردانگی و بیداری اسلامی رو نشون داد..با آهنگ فرمانده السلام و خادم الحسین هم عشق ایران و ایرانی رو به امام حسین نشون داد...و خیلے چیزای دیگه... مهم ترین اتفاق سال جدید هم برای یه خواننده ارزشی باتوجه به انتخابات پیش رو باید پشت پرده های سیاسی باشهـ❤

دوشنبه 7 فروردین 1396 - 15:23

مهم ترین اتفاق امسال آلبوم حضرت عشق سلطان سامان جلیلی هست

دوشنبه 7 فروردین 1396 - 15:23

مجوز گرفتن سیامک عباسی و کنسرتش

دوشنبه 7 فروردین 1396 - 15:23

حامد همایون

دوشنبه 7 فروردین 1396 - 15:23

البوم امیر بی گزند و کلیپ های زنده خونی محسن چاوشی برا من مهمترین بودن و البومی قوی تر از از ایشون تو سال جدید میتونه یه اتفاق مهم و بزرگ باشه

دوشنبه 7 فروردین 1396 - 15:23

موسیقی ما خیلی از درخشش افرادی مثله مهدی احمدوند و سامان جلیلی زورت میاد چرا.....چه دوس داشته باشی چه نداشته باشی این دو نفر ستاره های پاپ ایران هستن

دوشنبه 7 فروردین 1396 - 15:23

آلبوم حالم خوبه بابك جهانبخش و كنسرت هاشون

دوشنبه 7 فروردین 1396 - 15:23

مرگ بر مافیای موسیقی ما @musicema @samanjalili_music @mehdi_ahmadvandoriginal @ali.daneshfar1 @imanahmadzadeh

دوشنبه 7 فروردین 1396 - 15:23

بابک جهانبخش❤

دوشنبه 7 فروردین 1396 - 15:23

اومدن حامد همايون/ بالاخر تلسم گلزار شكسته شد

دوشنبه 7 فروردین 1396 - 15:23

مثل همیشه بنیامین خوش درخشید امسالم.محسن چاوشی هم که عالی بود.حامد همایونم پدیده بود

دوشنبه 7 فروردین 1396 - 15:23

آلبوم محسن چاوشی

دوشنبه 7 فروردین 1396 - 15:35

کنسرت سوگ چامه هابااجرای گروه خوب حامدزمانی جالب ترین وبهترین وجدیدترین اتفاق سالی بودکه هفته ی پیش گذشت وهمچنین بقیه اثرات زیباوتحسین برانگیزاین هنرمندجوان

دوشنبه 7 فروردین 1396 - 15:35

مهمترین اتفاق شروع پخش شدن ترک های البوم سیروان خسروی است بخصوص آهنگ تعجب نکن یک کار با کلاس جهانی بود

دوشنبه 7 فروردین 1396 - 15:35

انتشار اهنگ های محشری از جناب زمانی مثل فرمانده السلام خادم الحسین ازادی سپر سردار من و ....

دوشنبه 7 فروردین 1396 - 15:35

فقط محسن چاوشي

دوشنبه 7 فروردین 1396 - 15:35

و کنسرت سوگ چامه ی حامد زمانی بهترین اتفاق سال بود

دوشنبه 7 فروردین 1396 - 16:09

بابک جهانبخش بهترینه

دوشنبه 7 فروردین 1396 - 16:09

شما میگید بهترین های سال نود و پنج اقای زمانی که بهترین هستن سوگ چامه شون هم بهترین بوده باید بهترین ها در نظر گرفته بشه

دوشنبه 7 فروردین 1396 - 16:09

فقط حمید حامی

دوشنبه 7 فروردین 1396 - 16:09

محسن چاوشی و البومش مهم ترین خبر .. تلخ ترین هم کوچ افشین یداللهی

دوشنبه 7 فروردین 1396 - 16:09

انتشار آلبوم سی سالگی و امیر بی گزند و آهنگ برادر محمد علیزاده و فوت تلخ و نابهنگام و شوک آور دکتر افشین یداللهی

دوشنبه 7 فروردین 1396 - 16:09

پ سامان جلیلی کو

دوشنبه 7 فروردین 1396 - 16:09

مجوز گرفتن عماد جانِ طالب زاده

دوشنبه 7 فروردین 1396 - 16:09

انتشار ویدئوی اجرای زنده از محسن چاوشی

دوشنبه 7 فروردین 1396 - 16:19

سلام .فکر میکنم بین این همه خواننده جای یه نفر خالیه!کسی ک شاید بیشتر از همه ی اینها در سال نود و پنج آثار فوق العاده و حرفه ای رومنتشر کردن .رونمایی ها و اجراهایی ک مثل همیشه پرطرفدار و باشکوه برگزار شد!

دوشنبه 7 فروردین 1396 - 16:19

فقط بابک جهانبخش

دوشنبه 7 فروردین 1396 - 16:19

چشم بر بستن دکتر افشین یداللهی عزیزمون

دوشنبه 7 فروردین 1396 - 16:22

موزیک ویدئوی آزادی وسپرازحامدزمانی فوق العاده بود

دوشنبه 7 فروردین 1396 - 16:22

امیر بی گزند با اجرای زنده چاوشی

دوشنبه 7 فروردین 1396 - 17:23

حامد همایون

دوشنبه 7 فروردین 1396 - 17:23

سامان جلیلی چی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

دوشنبه 7 فروردین 1396 - 17:23

آلبوم بی نظیر احسان خواجه امیری .سی سالگی

دوشنبه 7 فروردین 1396 - 17:23

انتشار تک آهنگ عشقم این روزا محمدعلیزاده و تیتراژ های خوب تلویزیونی امسال اتفاقات خوبی بودن

دوشنبه 7 فروردین 1396 - 17:23

حامد همایون

دوشنبه 7 فروردین 1396 - 17:23

فقط حامد زمانی ✌✌کنسرت سوگ چامه ها

دوشنبه 7 فروردین 1396 - 17:23

امثالم البوم جدید بهترین البوم سال میشه

دوشنبه 7 فروردین 1396 - 17:23

امیر بی گزند

دوشنبه 7 فروردین 1396 - 17:23

مهمترین اتفاق امسال هم برای ما انتشار آلبوم حامد زمانی خواهد بود

دوشنبه 7 فروردین 1396 - 17:23

کسب نشان شجاعت توسط آقای زمانی هم جزء قشنگ ترین اتفاقای سال نودوپنج بود #حامد_زماني

دوشنبه 7 فروردین 1396 - 18:03

فقط یه سوال؛ عکس رضا گلزار و حامد زمانی بین این همه هنرمند موسیقی چکار میکنه

دوشنبه 7 فروردین 1396 - 18:03

mehdi ahmadvand saman jalili aksasho nist

دوشنبه 7 فروردین 1396 - 18:03

فرزاد فرزين

دوشنبه 7 فروردین 1396 - 18:19

خوندن تیتراژ ماه عسل توسط محسن یگانه و پخش ترک کویر بهترین اتفاق بود

موزیک ویدیو بهت قول میدم هم حرف نداشت

دوشنبه 7 فروردین 1396 - 18:22

محسن یگانه پا به پای تو
کنسرت های بی نظیر محسن توو آلمان

بهترین بودن با اینکه جدیدن اصن راجب محسن پست نمیزارید حتی ترک های جدیدشم نمیزارید

ولی محسن همیشه یگانست تویییییییییی موسیقی پاپ
جاست یگانه

دوشنبه 7 فروردین 1396 - 18:28

با اینکه طرفدار پروپاقرص احسان خواجه امیریم ولی مرگ دکتر یدالهی فاجعه ی بدی بود.

دوشنبه 7 فروردین 1396 - 18:33

ب نظر من بهترین اتفاق این سال گذشته پخش ترک کویر از محسن یگانه بود
کی باور میکنه این شعر فوق العاده رو محسن یگانه نوشته باشه
واقعن نمیدونم چی بگم آقای یگانه واقعن نابغست

دریغ از یه جوونه تو وجودم تموم ریشه هام بی برگ و باره
از اشکای خودم سینم ترک خورد تنم از دور شبیه شوره زاره
نه کوهی دورمه تا کم میارم بهش تکیه کنم آروم بگیرم
نه دریا دورمه تا غرق من شه نه ساحل میشم اونجوری بمیرم

دوشنبه 7 فروردین 1396 - 18:40

متاسفانه مهمترین و تلخ ترین اتفاق مرگ زنده یاد افشین یداللهی بود
حیف
روحش شاد

دوشنبه 7 فروردین 1396 - 20:24

پس اهنگ سپر و ازادی حامد زمانی چیشد؟این چه وضعشه مثلا به همش رسیدگی کردین؟
کنسرت سوگه چامه‌ها که یکی از مهمترین و زیباترین اتفاقها بود رو ننوشتین اهنگ فرمانده‌السلام واقعا که از موزیک ما توقع نداشتم این کارهای بزرگ رو نخواد بنویسه

دوشنبه 7 فروردین 1396 - 21:47

سال 95 عزیزان زیادی رو از دست دادیم
افشین یداللهی برای مرگ علی معلم متن مینویسه و 2 روز بعد خودش رفتنی میشه .

دوشنبه 7 فروردین 1396 - 22:19

فقط نابغه موسقی استاد محسن یگانه
جاست یگانه

دوشنبه 7 فروردین 1396 - 23:15

امیر بی گزند محسن چاوشی

دوشنبه 7 فروردین 1396 - 23:15

30salegi ehsan ali bud

دوشنبه 7 فروردین 1396 - 23:15

فقط اقایی خاص چاوشیی

دوشنبه 7 فروردین 1396 - 23:15

احسان خواجه امیري

دوشنبه 7 فروردین 1396 - 23:15

شخصی که بسیار متفاوت عمل کرد و خوش درخشید؛بنظر بنده،آقای زمانی بودن!آثاری در حوزه ی موسیقی مبارزه و اعتراضی تولید شد که خیلی پرمغز و جذاب بود!به موضوعاتی پرداختن که هیچ کسی نتونسته و نمیتونه به این جذابی بهشون بپردازه و علیه فساد داخلی و خارجی اعتراض کنه و حرف ملتهای آزادیخواه و عدالت طلب رو به گوش دنیا برسونه!کارهای فاخری مثل هفت تیر،سپر،آزادی و سردار من و ....که خوندنش شجاعت میخواد و هرکسی نداره این حد از شجاعت و ابهت رو!به همین دلیل هم نشان آقای شجاعتِ سال به آقای زمانی تعلق گرفت که به حق لایقش بودن.و همچنین برگزاری کنسرت سوگ چامه ها که یک کنسرت آیینی به جد متفاوت و زیبا بود☺و خیلی اتفاقات دیگه که بایستی اساسی بهشون پرداخته بشه و درموردشون حرف زده بشه.

دوشنبه 7 فروردین 1396 - 23:15

چرا همش از عکسای قدیمی آقای زمانی استفاده میکنید لطفا از عکس های جدید و بروز استفاده کنید

دوشنبه 7 فروردین 1396 - 23:15

حالم خوبه ی بابک جان جهانبخش❤❤❤

دوشنبه 7 فروردین 1396 - 23:15

مهمترینش روی کار اومدن چهره های جدید بود. یعنی مجاز شدنشون. مثل عباسی یا طلیسچی. و مهمترین اتفاق سال اینده بنظرم آلبوم سیروانه

دوشنبه 7 فروردین 1396 - 23:15

فقط عليرضا

دوشنبه 7 فروردین 1396 - 23:15

امیربی گزند

دوشنبه 7 فروردین 1396 - 23:15

محسن چاووشی و احسان خواجه امیری

دوشنبه 7 فروردین 1396 - 23:15

معجزه ی بهنام صفوی♥♥♥♥

دوشنبه 7 فروردین 1396 - 23:15

آینه قدی٬امیربی گزند٬معجزه

دوشنبه 7 فروردین 1396 - 23:15

شاید بین اینهمه موسیقی جای اثر فوق العاده ای مثل سپر که واقعا ترکوند خالیه

دوشنبه 7 فروردین 1396 - 23:15

حماسه سوگ چامه ها

دوشنبه 7 فروردین 1396 - 23:15

انتشار آلبوم گفتم نرو محمد علیزاده? با احساس ترین خواننده ایران❤

دوشنبه 7 فروردین 1396 - 23:15

اجرای آنپلاگد بهت قول میدم بی شک فوق العاده بود☺❤

دوشنبه 7 فروردین 1396 - 23:15

قطعا بهترين اتفاقات پارسال انتشار البوم تصويري گروه شوک و اقاي فرزاد فرزين بود و همينطور ايينه ي قدي اقاي يراحي

دوشنبه 7 فروردین 1396 - 23:15

سیامک عباسی صددرصد و اینکه بالاخره دیدیمش

دوشنبه 7 فروردین 1396 - 23:15

Faghat babaak

دوشنبه 7 فروردین 1396 - 23:15

بنیامین با اهنگا و کنسرت ها و بازی در فیلم سلام بمبئی

دوشنبه 7 فروردین 1396 - 23:15

حضور خوانندگان جدید در عرصه پاپ و تلفیقی ..مثل سیامک عباسی و اشوان و گروه دال

دوشنبه 7 فروردین 1396 - 23:15

ٱلبوم حميد عسکرى

سه شنبه 8 فروردین 1396 - 08:40

فضای جدید حمید عسکری.... سیامک عباسی خیلی خوب جاشووو پیدا کرد تو فضای کنسرت....و البوم بسیار قوی امیر بی گزند......اتفاقات جدید اشوان

سه شنبه 8 فروردین 1396 - 08:40

حالم خوبه bjb

سه شنبه 8 فروردین 1396 - 08:40

محسن جان چاوشی با غوغای امیر بی گزند

سه شنبه 8 فروردین 1396 - 08:40

بابک جهانبخش

سه شنبه 8 فروردین 1396 - 08:40

فرزادفرزین با کنسرت ها و تک ترک هاش ،سریال عاشقانه

سه شنبه 8 فروردین 1396 - 08:40

اولين موزيك ويديوى يگانه جان كه خيلى واقعى جوو عوض كرد بدون جنجال رسانه اى

سه شنبه 8 فروردین 1396 - 08:40

حالم خوبه از بابک جهانبخش

سه شنبه 8 فروردین 1396 - 08:40

حامدهمایون

سه شنبه 8 فروردین 1396 - 08:40

Forooshe bilitaye sirvan

سه شنبه 8 فروردین 1396 - 08:40

آلبومای خوب امسال ، تیک میثم ابراهیمی ، دوباره‌عشق،دقیقه‌هام،و قایق‌کاغذی

سه شنبه 8 فروردین 1396 - 10:26

بهترین اتفاق هنری امسال بازگشت علیرضا عصار به موسیقی میتونه باشه و بدترین اتفاق هم درگذشت دکتر یداللهی و حبیب بود

سه شنبه 8 فروردین 1396 - 11:01

سیامک عباسی به نظرم

سه شنبه 8 فروردین 1396 - 14:43

آلبوم آنپلاگد سیروان خسروی

سه شنبه 8 فروردین 1396 - 14:43

در آینده آلبوم بی مرز از سیروان خسروی

سه شنبه 8 فروردین 1396 - 14:43

سلام،خسته نباشید بابت مطالبی که در یک سال اخیر از خواننده ها منتشر کردید،ولی اقای زمانی کارهای بیشتری هم در پارسال داشتند،رونمایی کلیپ های سپر و ازادی که حتی اخبار هم بهشون اشاره کرده...کنسرت سوگ چامه ها که در ایام محرم در سالن میلاد برگزار شد و مخاطبین زیادی داشت،،،اهنگ سردار من اقای زمانی که در اسفند ماه منتشر شد،اجرای پنج فروردینشون در اندیمشک،چر به اینها اشاره نشده؟علاوه بر این اقای لهراسبی هم قبلا در مصاحبشون گفتند؛داورای سه ستاره چیز زیادی در مورد موسیقی نمیدونند و اعتراض کرده بودند،حالا شما نوشتید؛به نظر اقای لهراسبی تیم سه ستاره سر مدیریت هستند...!#تناقض به وجود نمیاد؟

سه شنبه 8 فروردین 1396 - 16:05

انپلاگد سيروان و البوم بي مرز سيروان

سه شنبه 8 فروردین 1396 - 16:05

مرگ حبیب و فرهنگ شریف?

سه شنبه 8 فروردین 1396 - 21:52

كلا موسيقي فقط بهنام صفوي عزيز . البوم معجزه بهنام عزيزمون جز بهترين اتفاقات بود البته به خداروشكر ايشون هميشه بي نظيرن .

چهارشنبه 9 فروردین 1396 - 02:27

محسن یگانه با تور کنسرت هاش امسالم ترکوند...خصوصا المان...و اولین موزیک(بهت قول میدم) ویدئوش با اختلاف تو نظر سنجی رادیو جوان اول شد....بی هیچ حرف و حدیثی...چرا خبری از کنسرتاش نمیزارید؟؟؟؟و اینکه چرا اهنگ جدید محسن رو نمیزارید؟؟؟...واقعا جای تعجبه!!!!

چهارشنبه 9 فروردین 1396 - 16:10

سال فاجعه
پرواز جناب دکتر یداللهی نازنین

دوشنبه 14 فروردین 1396 - 15:09

البوم تیک میثم ابراهیمی اتفاق خوب امسال

دوشنبه 14 فروردین 1396 - 17:31

البوم بینظیر محمد علیزاده وانتخابشون به عنوان بهترین خواننده تیتراژ سال

پنجشنبه 17 فروردین 1396 - 11:36

بهترین البوم ، البوم مهدی یراحی بود و بقیه ی البوم ها اصلا خوب نبودن

شنبه 19 فروردین 1396 - 13:18

مرگ هادی پاکزاد بدترین اتفاق بود

جمعه 8 اردیبهشت 1396 - 18:21

سال 95 واقعا برای من سال خوبی بود خیلی خوب بود. اون از البوم تیک اقای میثم ابراهیمی که واقعا ترکوند و سال 95 رو برام زیبا تر کرد.

چهارشنبه 13 اردیبهشت 1396 - 20:54

البوم تصویری شوک فرزاد بهترین بود ولی حیف که کیفیت تصویریش خیلی کم بود یعنی شرکت هنر اول کیفیتشو(بصورت وحشتناک) کم کرده بود

چهارشنبه 13 اردیبهشت 1396 - 21:00

البوم تصویری شوک فرزاد بهترین اتفاق بود وبسیار شگفت انگیز ولی حیف که کیفیت ویدیو های این البوم از سوی ناشرش(هنراول پردیسان پاسارگاد) بسیار کاهش یافته بود و از جذابیت این مجموعه کاسته بود.

سه شنبه 27 تیر 1396 - 22:16

هلالی واقعا هم صدای بسیار منحصر به فردی داره هم سبک زیبا و خاصی میخونه حتی بعد از اون همه ماجرا ها برای خودش و صداش عالی میخونه.همیشه تو اوجه.

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود رقابت نفس‌گیر کنسرت‌ها و آلبوم‌های ستاره‌ها در سال مرگ دوست‌داشتنی‌ها | موسیقی ما