برنامه یاد بعضی نفرات
 
خبر خوش در نشست خبری علی درویش‌پور
مدیر عامل برج میلاد: اجراهای پاپ در برج میلاد در سال جدید هم تداوم خواهد داشت
موسیقی ما - نشست خبری مدیرعامل برج میلاد ظهر امروز در محل برج میلاد با حضور مدیرعامل این مجموعه برگزار شد.

به گزارش «موسیقی ما»، علی درویش‌پور (مدیرعامل برج میلاد) در نشست خبری ویژه برنامه‌های نوروز 96 با بیان اینکه جشنواره "نوروزگار" طی 8 سال گذشته با استقبال بسیار خوب هموطنان روبرو بوده است، اظهارداشت: امسال قرار است در زیرگذر برج میلاد به عنوان نقطه ورودی مخاطبین ویژه برنامه‌های میدانی، سرود آیینی، نمایش، موسیقی اقوام، و کارناوال‌های عمونوروز وخداحافظی ننه سرما اجرا شود.

درویش‌پور در ادامه به برگزاری کنسرت در برج میلاد پرداخت و گفت: از سنوات گذشته برج میلاد میزبان کنسرت‌ها بوده و در این مورد اولویت ما با کنسرت‌های آیینی و فاخر بوده است امسال هم در قالب برنامه نوای بهار شاهد برگزاری کنسرت‌های پاپ در برنامه نوروزگار خواهیم بود .

مدیرعامل برج میلاد درباره استمرار برگزاری این اجراها در سال جدید نیز گفت: همه تلاش ما تامین سلیقه‌های مختلف در بین مخاطبان موسیقی است. ما هیچ خط‌کشی و تفکیکی در انتخاب کنسرت‌‌ها نداریم و سلیقه مردم برای ما مدنظر است و از همه گروه‌های موسیقی که مردم نسبت به آن اقبال دارند؛ در برنامه‌هایمان استفاده می‌کنیم. این اجراها مدتی ست که در برج آغاز شده و قطعا سعی‌مان براین است که برگزاری اجراهای موسیقی در بخش های مختلف اعم از پاپ، سنتی، ارشی و آئینی، ایرانی و تلفیقی در سال جدی هم در برج میلاد تداوم داشته باشد.

گفتنی‌ست جشنواره نوروزی کنسرت‌های پاپ در برج میلاد در فروردین ماه امسال در برج میلاد با حضور چهره هایی چون محسن یگانه، فرزاد فرزین، گروه پالت و... برگزار خواهد شد.
منبع: 
اختصاصی سایت «موسیقی ما»
تاریخ انتشار : شنبه 21 اسفند 1395 - 16:12

دیدگاه‌ها

چهارشنبه 25 اسفند 1395 - 01:43

خط‌کش ندارید؟ نظر و اقبال عمومی؟ سال‌های اخیر این همه خواننده‌ی با کیفیت پاپ رو نذاشتید اجرا کنن در سالن برج میلاد به هزار بهانه‌ی خنده‌دار. حالا واسه اینکه پولی به جیب زده باشن دوستان در برنامه‌های جنبی نوروزی برج میلاد یادشون افتاده استفاده ابزاری کنن از این خواننده‌های خوب!
هر وقت تمام سال خط‌کشتون رو گذاشتید تو جیبتون و به خواننده‌هایی که مردم دوسشون دارن اجازه دادین استفاده کنن از اون سالن اون موقع صحبت بفرمایید! آدم می‌مونه چی بگه! انگار ملک شخصی‌شونه.

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود مدیر عامل برج میلاد: اجراهای پاپ در برج میلاد در سال جدید هم تداوم خواهد داشت | موسیقی ما