برنامه یاد بعضی نفرات
 
در آستانه برگزاری سمینار تخصصی درامز
«آشور مرادیان» آرتیست کمپانی «پرل درامز» شد
موسیقی ما - «آشور ظفر مرادیان» به عنوان آرتیست کمپانی مطرح «پرل درامز» انتخاب شد. او که سابقه حضور در چند جشنواره و همکاری با خواننده‌های مطرح پاپ و سبک‌های دیگر را در کارنامه دارد از این پس به عنوان به عنوان هنرمند این برند ژاپنی فعالیت خواهد کرد و نام او در سایت پرل هم درج شده است.

او همچنین عضو هيات موسس و گردانده ايرانين درامر (معتبر ترين نهاد نوازندگي ايراني در ايران و دنيا) است.

این نوازنده درامز که چندین مدرک بین المللی معتبر نوازندگی و صدابرداری نیز دارد،  در مدرسه بين المللي موسيقي با سيستم يكپارچه آموزشي (Modern Music School) آلمان با ٨٧ شعبه در سراسر دنيا، به آموزش درامز مشغول است.

از سوی دیگر آشور ظفر مرادیان به زودی سمینار تخصصی درامزهای پرل را در تهران برگزار خواهد کرد. او روز بیستم اسفند و از ساعت 14 تا 17 در سالن سرنا میزبان علاقه‌مندان و نوازندگان ساز درامز خواهد بود و توضیحات و نکات تخصصی درباره این برند و ساز درامز را بیان خواهد کرد.

چندی پیش هم یازدهمین گردهمایی نوازندگان درامز ایران با عنوان «ایرانین درامر» در سالن سرنا برگزار شد. این برنامه که با یک دقیقه سکوت به احترام آتش نشانان شهید شروع شده بود با صحبت‌های استاد «عین‌الله کیوان‌شکوه» ادامه پیدا کرد. سپس «علیرضا طباطبایی» با گزارشی در مورد پنج سال فعالیت انجمن نوازندگان درامز ایران، برنامه را ادامه داد. آشور ظفر مرادیان هم در این برنامه خبر راه اندازی اپلیکیشن اختصاصی ایرانین درامر را برای کاربران ios و اندروید اعلام کرد.
منبع: 
سایت موسیقی ما
تاریخ انتشار : چهارشنبه 18 اسفند 1395 - 14:55

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود «آشور مرادیان» آرتیست کمپانی «پرل درامز» شد | موسیقی ما