برنامه یاد بعضی نفرات
 
حاشیه‌های حضورخواننده‌ها در برنامه «احسان علیخانی»
رقابت داغ ستاره‌های موسیقی پاپ برای انتخاب بهترین تیتراژ سال در برنامه سه ستاره
موسیقی ما – آنتن شبکه سوم سیما این روزها میزبان برنامه «سه ستاره» با اجرای «احسان علیخانی» است. این مجری و تهیه‌کننده همانند روال دو سال گذشته در برنامه خود بهترین‌های سال گذشته تلویزیون را با انتخاب مردم معرفی خواهد کرد. برنامه سه ستاره شامل بخش‌های مختلفی از جمله بهترین برنامه‌ها و سریال‌ها است و امسال هم بخش در بخش انتخاب بهترین تیتراژها رقابت بسیار نزدیک و داغی جریان دارد. از ابتدای شروع برنامه سه ستاره و معرفی نامزدهای این قسمت، تبلیغات طرفداران هر خواننده برای تیتراژ هنرمند محبوبشان در فضای مجازی شروع شده و شامگاه پانزدهم اسفندماه هم این خواننده‌ها مهمان احسان علیخانی بودند.

 «حجت اشرف‌زاده» برای تیتراژ برنامه «عقیق»، «امیر تاجیک» برای تیتراژ برنامه «حالا خورشید»، «سینا حجازی» برای تیتراژ سریال «شهرک جیم»، «احسان خواجه‌امیری» برای تیتراژ سریال «هشت و نیم دقیقه»، «بهنام صفوی» برای تیتراژ برنامه «جشن رمضان»، «محمد علیزاده» برای تیتراژ سریال «برادر»، گروه «پالت» به خوانندگی «امید نعمتی» برای تیتراژ سریال «لیسانسه‌ها» و «رضا یزدانی» برای تیتراژ سریال «پرستاران» نامزدهای کسب تندیس سه ستاره در این بخش هستند.

امیر تاجیک با حضور در برنامه سه ستاره گفت:«به تازگی کسالتی داشتم که خدا را شکر برطرف شد و با دعای شما خوبان حالم خوب است. امیدوارم بتوانم سال‌ها در موسیقی فعالیت داشته باشم. امیدوارم اگر تیتراژ برنامه حالا خورشید مورد رضایت شما قرار گرفته است به آن رای دهید.»

رضا یزدانی هم که در این بخش حضور داشت اعلام کرد:«مشغول کار روی آلبوم جدید هستم و به زودی آماده می‌شود. از سوی دیگر مشغول نهایی‌کردن یک تک قطعه هستم و یک کار سینمایی هم دارم.»

او همچنین توضیحات جالبی هم در مورد تیتراژ سریال پرستاران بیان کرد:«یک هفته قبل از پخش این سریال، ساخت تیتراژ را پیشنهاد دادند و من فقط یک هفته فرصت داشتم. آن زمان مشهد بودم و در یک تئاتر حضور داشتم و بلافاصله پس از قبول این پیشنهاد، در بک استیج همان تئاتر ملودی کار را ساختم!»

پس از خروج این دو خواننده از صحنه برنامه سه ستاره، «آرش ظلی‌پور» توضیحاتی را در مورد غیبت برخی خواننده‌ها در این رقابت عنوان کرد. او در مورد «حامد همایون» به این نکته اشاره کرد که مدیر برنامه او اعلام کرده که علاقه‌ای به حضور در سه ستاره و این رقابت ندارد. حامد همایون در سال 95 تیتراژ برنامه «فرمول یک» با اجرای «علی ضیاء» را خوانده بود. ظلی‌پور در مورد غیبت «سالار عقیلی» هم گفت که این خواننده سال گذشته با تیتراژ «معمای شاه» در سه ستاره حضور داشت و به دلیل اینکه امسال کار جدیدی ارائه نکرده بود در لیست حضور نداشت. این نکته در حالی بیان شد که سالار عقیلی در تابستان سال جاری تیتراژ سریال «چرخ و فلک» را خوانده بود که هر شب از شبکه اول سیما پخش می‌شد!

احسان علیخانی هم در مورد حذف «محسن یگانه» از سه ستاره گفت:«وقتی با محسن یگانه در مورد سه ستاره صحبت کردم از من خواست که اگر نامش در لیست نهایی است ما آن را حذف کنیم تا هیچ شائبه‌ای به وجود نیاید و این تواضع یگانه را نشان می‌دهد.» او در ادامه به این نکته اشاره کرد که تیتراژ «علی لهراسبی» برای سریال «آرام می‌گیریم» بسیار جذاب بوده اما نبودنش را نتیجه سلیقه نهایی هیأت انتخاب است و خودش و عوامل برنامه بی‌تقصیر هستند.

در ادامه این برنامه حجت اشرف‌زاده و بهنام صفوی مهمان احسان علیخانی بودند. یکی از مباحثی که خواننده «ماه و ماهی» بیان کرد در مورد تفاوت‌های سبک‌های پاپ و کلاسیک و سنتی بود و گفت که چنین تقسیم‌بندی‌هایی را قائل نیست و تعصبی روی سبکی ندارد. احسان علیخانی گفت:«من واقعاً متعجب و متأسف می‌شوم که به موسیقی پاپ آن اهمیت لازم داده نمی‌شود و در جشنواره موسیقی فجر این سبک در بخش جنبی حضور دارد.» بهنام صفوی هم توضیحاتی در مورد فعالیت‌های این روزهایش و همچنین تیتراژ جشن رمضان بیان کرد و در ادامه احسان علیخانی به این نکته اشاره داشت که هیچ اصراری ندارد این فستیوال را تشکیل دهد و خواهش کرد که سال آینده شبکه دیگری تحویل بگیرد و با هر عنوانی که دوست دارد آن را برگزار کند.

احسان خواجه‌امیری یکی دیگر از مهمانان خواننده بود که در ادامه گفت:« درگیر کارهای کنسرت هستم و الان اینجا برای جایزه نیامدم. آماده ام که تشکر کنم از مردم به خاطر رأی ای که به من دادند تشکر کنم و بگویم که مزه این عیدی که از آنها گرفتم هنوز زیر زبانم هست. این جایزه برای من با همه جایزه هایی که گرفتم فرق دارد.»

امید نعمتی و سینا حجازی هم مهمانان بخش پایانی برنامه بودند. نعمتی در بخشی از حرف هایش در تایید صحبت های حجازی درباره اعتبار جایزه سه ستاره گفت:«این جایزه برای من خیلی مهم است چون ما داریم موسیقی می‌سازیم که خیلی مردمی نیست و متفاوت است. بنابراین رأی شما ما را بسیار خوشحال می‌کند.»

محمد علیزاده هم که این روزها خارج از کشور است یک پیام صوتی برای برنامه سه ستاره ارسال کرده بود.

همجنین شب گذشته برنامه سه‌ ستاره به حواشی شکل گرفته درباره اظهار نظر احسان علیخانی و بازخوردهایش در فضاهای مجازی و رسانه‌ها پرداخته شد.

یکی از مهمترین بخش‌های شب سوم سه ستاره به توضیحات ظلی‌پور و علیخانی درباره حاشیه پیش آمده اختصاص پیدا کرد. ماجرا از این قرار بود که برخی از افراد یکی از حرف‌های علیخانی و ظلی‌پور را کنایه به محسن چاووشی قلمداد کردند و همین باعث واکنش و حمله‌های تند طرفداران این خواننده به این دو نَفَر شد.

احسان علیخانی در این باره توضیح داد: یکشنبه شب ما در بخشی از برنامه درباره استودیو موسیقی که برای سال تحویل درنظر گرفتیم و خواننده‌های زیادی با ما همکاری کردند صحبت کردیم و بحثمان این بود که کیفیت صدا با زنده خواندن مشخص می‌شود که آرش هم همان لحظه جمله‌ای گفت که اصلاً من هم نشنیدم و بچه‌ها برایم تعریف کردند که امروز چه اتفاقاتی در فضای مجازی به واسطه این موضوع رخ داد. من واقعاً متأسفم هستم از این ادبیات و لحن خیلی زشت که من و آرش را با آن هدف قرار دادند. محسن چاووشی اولین تیتراژ تلویزیونیش را برای من کار کرد و من یادم هست که در استودیو شخصیش نشستیم و با هم  روی این تیتراژ کار کردیم.

او در ادامه گفت: این ادبیات توهین‌آمیز شأن کسی که شما دارید از او دفاع می‌کنید را پایین می‌آورد. من دقیقاً در آن لحظه متوجه نشدم آرش چه جمله‌ای گفت؛ اما قطعاً منظورش این بوده که این روزها خواننده برای اینکه خودشان را ثابت کنند باید ویدئو بگیرند و اینکه بعضی آدم‌ها کاسه داغ‌تَر از آش هستند و نمی‌دانند که قطعاً من اگر از کسی خوشم نیاید تیتراژ برنامه‌ام را نمی‌خواند.

منبع: 
سایت موسیقی ما
تاریخ انتشار : سه شنبه 17 اسفند 1395 - 14:14

دیدگاه‌ها

شنبه 21 اسفند 1395 - 17:09

این خواجه امیری هی هر سال میخواد یه تیتراژ بخونه هی هم علیخانی وداوران فلک زده کاندیدش کنند

شنبه 21 اسفند 1395 - 17:09

چاوشییی

شنبه 21 اسفند 1395 - 17:09

محسن فقط چاوشی

شنبه 21 اسفند 1395 - 17:09

محمد علیزادرو کی میارن

شنبه 21 اسفند 1395 - 17:09

آقای چاوشی

شنبه 21 اسفند 1395 - 17:09

سون كه نباشه بدرد نمی خوره

شنبه 21 اسفند 1395 - 17:09

با این کارش اومد برنامشو پر مخاطب کنه دهنش سرویس

شنبه 21 اسفند 1395 - 17:09

احسان خواجه امیری

شنبه 21 اسفند 1395 - 17:09

بعضی هوادارای اقای چاووشی واقعا اسم چاووشی رو خراب میکنن با تندروی هاشون

شنبه 21 اسفند 1395 - 17:09

متنفرم از نگاههاي عاقل اندر صفيح، همه رو از بالا ميبينه، با لحن مغرورانه حرف ميزنه، وقتي هم آچمز ميشه، خودشو ميزنه به مظلوميت

شنبه 21 اسفند 1395 - 17:09

سلطاااان رضا يزداني فقط ❤️❤️❤️❤️❤️❤️

شنبه 21 اسفند 1395 - 17:09

آقای عاشقانه ها ❤

شنبه 21 اسفند 1395 - 17:09

ایول به همه طلاییا

شنبه 21 اسفند 1395 - 17:09

فقط اقایی خاص

شنبه 21 اسفند 1395 - 17:09

توهین کردن به چاوشی باعث محبوبیت نمیشه . اگر کسی نمیاد برنامت دلیل نمیشه تخریب کنی

شنبه 21 اسفند 1395 - 17:09

رای ما محمد علیزاده.❤❤❤❤

شنبه 21 اسفند 1395 - 17:09

دنبال جنجال بود برای برنامه تکراریش که تهشم اومد عذر خواهی کرد .. هدفش فقط جنجال ساختگی برای دیدن برنامه تکراریش بود

یکشنبه 22 اسفند 1395 - 08:56

سال قبل که خود احسان علیخانی زنده گفت چون ماه عسل برنامه خودم بود هیچکدوم از قسمتا کاندید قرار ندادیم ولی تیتراژ اقای خواجه امیری و شبکه سه تاکیید داشت باید کاندید شه :))))
قسمت مجری هم که هر سال رامبد جوان و عادل برنده میشن
برنامه هم که نود و خندوانه باز اول میشن
چه کاریه نظر سنجی و این همه شلوغ بازی!!!!

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود رقابت داغ ستاره‌های موسیقی پاپ برای انتخاب بهترین تیتراژ سال در برنامه سه ستاره | موسیقی ما