برنامه یاد بعضی نفرات
 
با خوانندگی وحید تاج و اجرای گروه سور
آلبوم «در عشق زنده باید» منتشر می‌شود
موسیقی ما -  آلبوم «در عشق زنده باید» با صدای وحید تاج و اجرای گروه سور، روز یکشنبه 22 اسفند سال جاری در شهرکتاب الف برگزار می‌شود.

آهنگسازی این آلبوم که حاوی شعرهای عارفانه و عاشقانه مولانا است را «مجید مولانیا» برعهده داشته است. «گروه «سور» سه مجموعه برای انتشار دارد که اولین مجموعه آن به نام «در عشق زنده باید» با خوانندگی «وحید تاج» منتشر خواهد شد و دو مجموعه دیگر نیز با آهنگسازی «جمشید صفرزاده» و خوانندگی «سالار عقیلی» به تدریج منتشر خواهد شد.
 
جمشید صفرزاده (سنتور)، حمید قنبری (تنبک)، علیرضا دریایی (کمانچه)، صابر سوری (عود)، امین دادوری (دف)، فرنام اسکندری (کمانچه آلتو) و مجید مولانیا (تار) به عنوان نوازنده‌های گروه موسیقی «سور» در این کنسرت به هنرنمایی خواهند پرداخت. اولین آلبوم گروه «سور» در سال ۹۲ با آهنگسازی مجید مولانیا و خوانندگی سالار عقیلی منتشر شد که در برج میلاد تهران، شهرستان‌ها و چند کشور اروپایی نیز به اجرا درآمد.
 
 مراسم رونمایی آلبوم «در عشق زنده باید» نیز با حضور گروه سور و همچنین خواننده و آهنگساز اثر در شهرکتاب الف برگزار می‌شود و علاقه‌مندان می‌توانند برای شرکت در این مراسم، روز یکشنبه 22 اسفند، ساعت 17 به آدرس زعفرانیه، خیابان مقدس اردبیلی، میدان الف، خیابان الف شمالی، پلاک یک مراجعه کنند
تاریخ انتشار : دوشنبه 16 اسفند 1395 - 16:36

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود آلبوم «در عشق زنده باید» منتشر می‌شود | موسیقی ما