برنامه یاد بعضی نفرات
 
در آخرین روزهای اسفند انجام می‌شود
هم‌نوازی مجدد حسین علیزاده و مجید خلج
موسیقی ما - هفته آینده «حسین علیزاده» و «مجید خلج» در هفت شهر اروپا به اجرای برنامه خواهند پرداخت. علیزاده در این برنامه‌ها تار و سه‌تار می‌نوازد و همراه با سازهای کوبه‌ای خلج، بداهه‌نوازی خواهند کرد. پیش از این نیز، این دو موسیقی‌دان تور کنسرت‌هایی را در دنیا برگزار کرده بودند.

«علیزاده» در بخش اول این کنسرت‌ها سه‌تار و در بخش دوم تار می‌نوازد. این برنامه‌ها از روز 14 و 15 اسفند ماه در دو شهر هانوفر و برلین آغاز می‌شود و  این دو هنرمند در ادامه تور کنسرت خود، 21 اسفند در سالن «studio raspail»  شهر پاریس و 22 اسفند در سالن «De Centrale» بلژیک به اجرای برنامه خواهند پرداخت. پس از آن 26 اسفند نیز به کشور سویس سفر می‌کنند و 29 اسفند میزبان در شهر بازل به اجرای برنامه خواهند پرداخت.
 
این دو هنرمند در سال 89 در ایران نیز به اجرای برنامه پرداخته بودند. نخستین کنسرت حسین علیزاده و مجید خلج از این مجموعه در قزوین آغاز و پس از آن در رشت، گرگان، شیراز، بندرعباس و تهران برگزار شده بود. پیش از این دو نوازی تار حسین علیزاده و تنبک مجید خلج تابستان سال 1386 و تنها در یک قسمت از کنسرت حسین علیزاده و گروه هم‌آوایان اجرا شد.
تاریخ انتشار : شنبه 7 اسفند 1395 - 14:30

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود هم‌نوازی مجدد حسین علیزاده و مجید خلج | موسیقی ما