برنامه یاد بعضی نفرات
 
41 هزار اثر به جشنواره فرهنگی وزارت بهداشت رسید
موسیقی ما - به نقل از روابط عمومی هشتمین جشنواره فرهنگی وزارت بهداشت، با پایان مهلت ثبت نام برای حضور در این جشنواره 41400 اثر در سامانه جشنواره این رویداد فرهنگی ثبت شد. با توجه به فراخوان هشتمین جشنواره در این دوره دانشجویان سراسر کشور با موضوع سلامت و همچنین کارکنان، اساتید و جامعه پزشکی می‌توانستند در این جشنواره شرکت کنند.

 7898 دانشجوی علوم پزشکی، 277 نفر دانشجویان وزارت علوم، 122 نفر از دانشگاه آزاد اسلامی، 155 نفر از اساتید و 2558 نفر از کارکنان دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور موفق به ثبت اثر در بزرگ‌ترین رویداد فرهنگی مؤسسات آموزش عالی کشور شدند. همچنین در میان آثار رسیده در بخش هنرهای تجسمی رشته عکس با ثبت بیش از 19 هزار اثر رکورددار بوده و در بخش ادبی نیز شعر کلاسیک با ثبت بیش از 2600 اثر پیشتاز این بخش بوده است. در بخش تئاتر نیز شاهد حضور بیش از 150 اثر با موضوع آزاد و سلامت در این دوره از جشنواره خواهیم بود. در بخش فیلم نیز، فیلم کوتاه با 350 اثر رسیده بیشترین سهم آثار این بخش را به خود اختصاص داده است. در بخش موسیقی نیز خوانندگی پاپ با 100 اثر رسید.

مرحله اولیه انتخاب آثار جشنواره هشتم از هفته اول اسفند آغاز و  تا 20 اسفندماه نتایج اولیه آن اعلام خواهد شد. دبیرخانه دائم جشنواره فرهنگی وزارت بهداشت در تهران، میدان ولی‌عصر (عج)، بالاتر از چهارراه طالقانی، ‌نبش کوچه گیلان، پلاک 1605 واقع است. تلفن‌های دبیرخانه برای برقراری تماس عبارت‌اند از: 88946917-021 و 88946916-021

مخاطبان جشنواره می‌توانند برای اطلاع از اخبار به سایت www.festivalf.ir و کانال تلگرام @Radanews  مراجعه کنند. هشتمین جشنواره فرهنگی وزارت بهداشت، در پنج بخش تئاتر،‌ فیلم، ادبی، ‌هنرهای تجسمی و موسیقی 25 فروردین تا اول اردیبهشت ماه ٩٦ در تهران برگزار می‌شود.

منبع: 
هنرآنلاین
تاریخ انتشار : پنجشنبه 5 اسفند 1395 - 16:00

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود 41 هزار اثر به جشنواره فرهنگی وزارت بهداشت رسید | موسیقی ما