.
خواننده: 
تهیه کننده: 
ساسان سالور
plays 267800
تیزر تصویری آلبوم «خدای عشق» به شماره مجوز 369-95 و شماره ثبت کتابخانه ملی 17611

موسیقی ما - تیزر آلبوم «خدای عشق» با صدای «فریان» و تهیه‌کنندگی «ساسان سالور» برای انتشار در اختیار سایت «موسیقی ما» قرار گرفت. در این تیزر بخش‌هایی از قطعات اولین آلبوم فریان قرار گرفته و چهره‌های مطرحی نظیر مهرداد نصرتی، شهره سلطانی، شاهد احمدلو، سمیرا حسن‌پور، فریدون محرابی، الناز حبیبی، نفیسه روشن، آزاده زارعی، امیرمحمد زند، آرام جعفری، مهدی صبایی، پویا امینی، سیما خضرآبادی، علیرضا مهران، مسعود سلامی، لیلا برخورداری و سامان سالور حضور متفاوتی دارند. علاوه بر این هنرمندان، چند بازیگر و موزیسین سرشناس دیگر هم در یکی دیگر از ویدئوهای آلبوم «خدای عشق» حضور دارند که آن هم به زودی منتشر می‌شود.

آلبوم «خدای عشق» به تهیه‌کنندگی «ساسان سالور» چندی پیش مجوزهای لازم از دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی را اخذ کرد و اکنون در نوبت انتشار قرار دارد. فضای موسیقایی این مجموعه در حال و هوای آثار دهه پنجاه بوده و آهنگسازی و ترانه‌سرایی تمامی قطعات اثری از فریان است. این هنرمند جوان و مولف تنظیم تمامی قطعات به جز چهار اثر را انجام داده است. چهار قطعه آلبوم «خدای عشق» توسط «بهزاد عبدی» برای ارکستر تنظیم و در ارکستر ناسیونال اوکراین اجرا شده است.

جزئیات بیشتر و زمان دقیق انتشار این آلبوم به زودی از طریق سایت «موسیقی ما» منتشر می‌شود. در ادامه می‌توانید تیزر آلبوم «خدای عشق» با صدای «فریان» را برای اولین‌بار از «موسیقی ما» ببینید و دانلود کنید.


دیدگاه‌ها

چهارشنبه 4 اسفند 1395 - 18:33

نمیدونم با چه کلماتی خوشحالی خودم توصیف کنم فریان عزیز‌ با دیدن تیزرآلبومت اشک شوق تو چشمام نشست. تو‌جایگاهت تو هنرموسیقی خیلی بالاترازاینه که هستی ومطمینم که به‌جایگاه اصلیت میرسی. با آرزوی موفقیت روزافزون برای تو پسرخاله عزیزم. دوستت دارم

پنجشنبه 12 اسفند 1395 - 20:41
کاربر

با صدای تقلیدی . همین. کاش با صدای خودش می خواند نه تقلیدی.

2.176.216.155
چهارشنبه 4 اسفند 1395 - 19:07

این صدا با این سبک تنظیم موزیک که تا حدودی مارو میبره به ترانه های قبل از انقلاب برای شرایط فعلی موسیقی که پر از افکت و صداسازی میتونه یه نعمت باشه .
هرچند که باید ببینیم در ادامه چه خواهد کرد ...

پنجشنبه 5 اسفند 1395 - 10:34

خیلی خیلی خوب بود

پنجشنبه 5 اسفند 1395 - 12:25

سپااااااااااااااااااااااس از فریان عزیز، به طور حتم آلبومی بسیار و دلنشین خواهد بود
بی صبرانه منتظر هستم

پنجشنبه 5 اسفند 1395 - 12:33

عالی بود واقعا چه صدای عالی وچقدر مسلط وتیزر هم معلوم بود یه کار حرفه ای فقط کی کلیپها واز کجا پخش میشه؟

پنجشنبه 5 اسفند 1395 - 12:33

عالی بود واقعا چه صدای عالی وچقدر مسلط وتیزر هم معلوم بود یه کار حرفه ای فقط کی کلیپها واز کجا پخش میشه؟

پنجشنبه 5 اسفند 1395 - 22:25

به به به به بعد از مدتها يك صداي قدرتمند و با اصالت به همراه موسيقي هاي فاخر شنيدين درود بر تيم البوم خداي عشق ' بي صبرانه منتطر انتشار اين معجزه ي موسيقي ايران زمين هستيم

جمعه 6 اسفند 1395 - 02:19

وایییییییییی خدااااااااا این صدااا زمینی نیست , شما کجا بودین تا حالا ؟!! حیف این همه صدا و زیبایی و احساس نیست اخه ؟؟!! مطمئنم به جایگاهی میرسین که خودتون هم تصورش رو نمیکردین .
منتظررررررررررر این البوم درخشان هستیم که از همین تیزر بی نظیر مشخصه چه انقلابی تو موزیک اشفته ی مملکت میخواد به پا کنه

جمعه 6 اسفند 1395 - 17:46

با سلام درود بر فریان عزیز و عوامل اجرایی البوم فاخر خدای عشق . صدای فریان صدایی قدرتمند و دارای تکنیک ها و تحریر های بسیار فنی و به جا و احساسی ناب است .موسیقی ها تا همین اندازه که من در این تیزر مشاهده کردم دارای اصلت و ارزش هنری و رهرو دوران طلایی موسیقی دهه 50 کشور است .مرحوم پدرم استاد بابک بیات عاشق این نوع صداها بود و قطعا! اگر در قید حیات بودند با فریان همکاری میکردند.با ارزوی موفقیت و سربلندی برای فریان و تمام عزیزانی که به موسیقی فاخر احترام میگذارند و در این جهت گام برمیدارند

صفحه‌ها

افزودن یک دیدگاه جدید

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.
1 + 9 =

Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.




دانلود ویدیو خدای عشق (تیزر آلبوم) از فریان | موسیقی ما