برنامه یاد بعضی نفرات
 
«دامیانا جورانا» دوباره به ایران می‌آید؛
مسترکلاس رهبر ارکستر جوانان جهان در تهران
موسیقی ما - «دامیانا جورانا» رهبر ارکستر جوانان جهان برای برگزاری مستر کلاس رهبری ارکستر به تهران می‌آید. این رهبر شناخته شده به دنبال امضای تفاهم‌نامه‌ی خود با دانشگاه علمی کاربردی فرهنگ و هنر واحد ٤٦ تهران،  مسترکلاس خود را در سالن خسرو شکیبایی این دانشگاه برگزار می‌کند.
 
در این مستر کلاس که 6 تا 8 اسفندماه برگزار می‌شود، جورانا به ارائه مباحثی در خصوص رهبری ارکسترخواهد پرداخت.  بر اساس تفاهم‌نامه صورت گرفته با این رهبر ارکستر، برنامه هایی چون اجرای مشترک ارکستر فرهنگ و هنر دانشگاه با ارکستر جوانان جهان، آهنگسازی قطعات مشترک، حضور و دعوت از دانشجویان مستعد دانشگاه در ارکستر جوانان جهان، حضور دانشجویان مستعد در مستر کلاسهای تخصصی در ایتالیا، برگزاری سمینارهای مختلف توسط اساتید ایتالیایی در ایران، برگزاری مستر کلاس هایی درباره موسیقی ایرانی توسط اساتید دانشگاه ما در ایتالیا اجرایی خواهد شد.
 
علاقه‌مندان جهت شرکت در مستر کلاس رهبری ارکستر دامیانا جورانا که با همکاری بنیاد رودکی و آکادمی موسیقی پنج خط برگزار می‌شود، می‌توانند با دانشگاه عملی کاربری فرهنگ و هنر واحد 46 تهران (66596188 - 66564456) تماس حاصل کنند.
تاریخ انتشار : چهارشنبه 4 اسفند 1395 - 12:31

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود مسترکلاس رهبر ارکستر جوانان جهان در تهران | موسیقی ما