برنامه یاد بعضی نفرات
 
با اجرای قطعات رسیتال تخصصی لید از آهنگسازان آلمانی، فرانسوی و ایرانی
رسیتال آواز کلاسیک گروه «آوای یکرنگی» در نیاوران برگزار می‌شود
موسیقی ما - رسیتال آواز کلاسیک گروه «آوای یکرنگی» به سرپرستی یزدان یکرنگیان و خوانندگی حمید برادران، چهارم اسفندماه در سالن اصلی فرهنگسرای نیاوران برگزار می‌شود.
 
«یزدان یکرنگیان» نوازنده پیانو درباره این اجرا می‌گوید: «در این کنسرت، قطعات رسیتال تخصصی لید از آهنگسازان آلمانی، فرانسوی و ایرانی برای مخاطبان اجرا خواهد شد. در رسیتال تخصصی لید و ملودی، آهنگسازی بر اساس شعر نوشته می‌شود. اوج این موسیقی در قرن ۱۹ میلادی نزد آهنگسازان آلمانی بوده و سپس آهنگسازان فرانسوی از این سبک پیروی کرده‌اند. البته گروه آوای یکرنگی درکنسرت قبلی خود که فروردین امسال در نیاوران برگزار شد، فقط قطعاتی از آهنگسازان قرن 19 را اجرا کرد؛ ولی دراجرای پیش رو علاوه بر اجرای قطعات آهنگسازانی چون شوبرت، شومان و برامس، قطعاتی از آثار پولنگ آهنگساز قرن 20 این سبک نیز اجرا می‌شود.»
 
یکرنگیان با تأکید بر اینکه تفاوت آثار قرن 19 و 20 سبک لید در این است که این آثار از نظر موسیقی، شعر و خواندن مدرن‌ترشده، ‌می‌گوید: «در ایران آهنگسازان کمی قطعاتی رسیتال تخصصی لید ساخته‌اند. آهنگسازانی چون شریفیان در این سبک، تعداد محدودی قطعه ساخته‌اند. در این اجرا نیز ما 7 قطعه از شریفیان، بر اساس شعری از حافظ اجرا خواهیم کرد.»
 
رسیتال گروه آوای یکرنگی 4 اسفند 1395 ساعت 20 در سالن خلیج فارس آغاز می‌شود و علاقه‌مندان برای تهیه بلیت این اجرا می‌توانند به سایت تیوال مراجعه کنند.
تاریخ انتشار : یکشنبه 1 اسفند 1395 - 13:30

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود رسیتال آواز کلاسیک گروه «آوای یکرنگی» در نیاوران برگزار می‌شود | موسیقی ما