برنامه یاد بعضی نفرات
 
با آهنگسازی «پوریا خادم»، رهبری «علی رهبری» و خوانندگی «محمد معتمدی»؛
پوئم سمفونی «تختی» هفتم اسفند رونمایی می‌شود
موسیقی ما - آیین رونمایی از آلبوم پوئم سمفونی «تختی» به آهنگسازی «پوریا خادم»، رهبری «علی رهبری» و خوانندگی «محمد معتمدی» که توسط موسسه فرهنگی هنری نغمه حصار انتشار می‌یابد، عصر روز شنبه 7 اسفند 1395 برگزار خواهد شد.
 
پوئم سمفونی «تختی» اثری است که در چهار قسمت بر اساس ابعاد مختلف زندگی جهان پهلوان تختی ساخته شده است. قسمت اول این پوئم سمفونی در مورد جهان پهلوان تختی به‌عنوان یک اسطوره پهلوانی است، قسمت دوم در مورد این شخصیت به‌عنوان یک قهرمان بزرگ کشتی در جهان و قدرت فن و بدن و زورآوری این شخصیت ملی و قسمت سوم درباره ویژگی‌های شخصیتی پهلوان تختی و ارتباط عمیق و عاطفی این قهرمان  بزرگ با مردم است که از تختی یک پهلوان می‌سازد. اما قسمت چهارم مرگ او و مرثیه‌ای برای این ورزشگار فقید است.
 
این اثر توسط ارکستر فیلارمونیک پراگ که یکی از بیست ارکستر برتر حال حاضر دنیا است، به رهبری «علی رهبری» رهبر ارکستر برجسته ایرانی و خوانندگی «محمد معتمدی» از خوانندگان موفق موسیقی ایرانی در سال‌های اخیر، اجرا و ضبط شده است.
 
پوئم سمفونی تختی در استودیو «اسمچکی»، یکی از ٥ استودیو برتر دنیا، با مدیریت اجرایی «باربد بیات» ضبط شده و در این ضبط چند تن از نوازندگان برجسته ایرانی هم با ارکستر فیلارمونیک پراگ همکاری داشته‌اند. موسیقی فیلم‌هایی همچون گلادیاتور، ایندیاناجونز، هری پاتر، دزدان دریایی کاراییب، بن هور و... توسط این ارکستر و در این استودیو ضبط شده است.
 
این اثر توسط موسسه فرهنگی هنری «نغمه حصار»، به مدیریت افشین معصومی انتشار می‌یابد. آیین رونمایی از پوئم سمفونی «تختی» عصر شنبه هفتم اسفندماه از ساعت 18:30 با حضور جمعی از اهالی فرهنگ و هنر، پیشکسوتان و چهره‌های صاحب‌نام ورزشی در سالن خلیج فارس فرهنگسرای نیاوران برگزار می‌شود و حضور عموم علاقه‌مندان در این برنامه آزاد است.
تاریخ انتشار : یکشنبه 1 اسفند 1395 - 13:59

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود پوئم سمفونی «تختی» هفتم اسفند رونمایی می‌شود | موسیقی ما