برنامه یاد بعضی نفرات
 
پس از انتشار ویدئویی با حضور 4 نوازنده خارجی عنوان شد؛
محمد شعبانی: امیدوارم از اولین کار بین‌المللی ما خوشتان بیاید
موسیقی ما - «محمد شعبانی» نوازنده سازهای کوبه‌ای در حال حاضر با حضور در ارکستر «محمد علیزاده» از جمله پرکارترین نوازندگان سازهای کوبه‌ای به حساب می‌آید، ویدئوی منتشر کرد.
 
نکته جالب در مورد این اثر که Oh Sen Sen نام دارد این است که با همکاری چند نوازنده خارجی تولید شده است.
 
محمد شعبانی در خصوص روند تولید و ضبط این قطعه می‌گوید: «ایده ضبط این قطعه و ویدیوی این کار بعد از انتشار آلبوم «رقص با ریتم ساحل» از آنجا به ذهنم رسید که دو نوازنده کلمبیایی یکی از قطعات آلبوم من را کاور کردند. آلبوم را از iTunes خریده بودند و خوششان آمده بود. قطعه‌ی «کوکو» را کاور کردند و برای من فرستادند. من هم استقبال کردم و دیدم نوازندگان خوبی هستند. در مورد این دو دوست در اینترنت جستجو کردم و دیدم خانم «رُکسی والدز» از استعدادهای موسیقی لاتین در کلمبیا است و آقای «ریکی ماتوته» از نوازنده‌های خوب پرکاشن است که بورس دانشگاه برکلی آمریکا شد و بعد به کلمبیا برگشت.»
 
شعبانی درباره همکاری با دیگر نوازنده‌ی این اثر گفت: «همکاری من با «خوزه ادوادرو» نوازنده‌ پورتوریکوییِ کواترو از آنجایی شروع شد که من کاری را در استودیو ضبط کردم که رِگه بود و 15 ثانیه از آن را در اینستاگرامم گذاشتم. ایشان هم از همان طریق با من ارتباط برقرار کرد و گفت که از کار من خوشش آمده و اگر تمایل دارم با هم همکاری کنیم. من هم چون با رُکسی و ریکی قرار بود این کار را انجام بدهم، با خودم فکر کردم  پورتوریکو هم مثل کلمبیا از کشورهای آمریکای لاتین است و من هم می‌خوام موسیقی آمریکای لاتین کار کنم. با خوزه صحبت کردم و ایشان هم استقبال کرد. بیس کار را «مانی ترینیداد» از دوستان خوزه زد و این کار شکل گرفت.»
 
این نوازنده درباره هدف از تولید و انتشار چنین قطعه‌ای گفت: «این قطعه موسیقی آمریکای لاتین است و من دوست داشتم به عنوان یک ایرانی کار جدیدی را با موسیقی و نوازندگان همان کشور انجام بدهم و از طرفی قابلیت موسیقی لاتین را هم به خودم اثبات کنم و هم اینکه نشان بدهم موزیسین‌های ایرانی هم حرفی برای گفتن در دنیا دارند. خداراشکر طبق نظر دوستان موسیقایی کار بسیار خوبی از نظر استاندارد‌ها شد و خیلی خوشحالم که توانستم موسیقی یک ملیت دیگر را به شکل خوبی اجرا کنم. امیدوارم دوستانی که می‌شنوند از اولین کار بین‌المللی ما خوششان بیاید. استارت یه آلبوم بسیار خوب را هم با همین دوستان زدیم و امیدوارم به زودی به مرحله‌ی انتشار برسد.»
 
خالق آلبوم «رقص با ریتم ساحل» در پایان با قدردانی از همراهی دوستان و همکارانش گفت: «از «امیر دارابی» برای تنظیم مجدد این کار، «حمید آداب» بابت ضبط، «آیدین شفاهی» برای طراحی پوستر، «منوچهر صانعی» برای کارگردانی و تدوین ویدئو و موسسه «آهنگ آیین پارسی» برای اخذ مجوز تشکر می‌کنم. همچنین از «آرمین قیطاسی» و سایر دوستانی که در این پروژه با من همکاری کردند سپاسگزارم. این پروژه حدود 8 ماه زمان برد که شامل ضبط موسیقی و تصاویر و ارسال آن‌ها می‌شد، اما به نظرم ارزشش را داشت. در پایان از سایت موسیقی ما تشکر می‌کنم که همیشه اهالی موسیقی را حمایت کرده است. امیدوارم این قطعه را بشنوید و از اولین همکاری بین‌المللی من با دوستانم در آمریکای لاتین لذت ببرید.»

ویدئوی Oh Sen Sen که با مجوز دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی منتشر شده را از «تماشاخانه» یا اپلیکیشن سایت «موسیقی ما» ببینید و دانلود کنید.
منبع: 
موسیقی ما
تاریخ انتشار : یکشنبه 17 بهمن 1395 - 08:45

برچسب ها:

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود محمد شعبانی: امیدوارم از اولین کار بین‌المللی ما خوشتان بیاید | موسیقی ما