برنامه یاد بعضی نفرات
 
با حضور گروه‌های مختلف و در فرهنگسراهای ملل و اندیشه و میدان امام حسین(ع)
اولین روز اجراهای سرود جایزه بزرگ موسیقی انقلاب اسلامی برگزار شد
موسیقی ما - اولین روز از اجراهای پاتوقی گروه‌های سرود بخش نهایی جایزه بزرگ موسیقی انقلاب اسلامی در تهران برگزار شد. به گزارش روابط عمومی جشنواره جایزه بزرگ موسیقی انقلاب اسلامی پس از ورود تمامی گروه‌ها به تهران و اقامت در مجتمع ویلایی آفتاب در جوار حرم مطهر حضرت امام خمینی(ره)، از ظهر چهارشنبه همگی عازم اجراهای پاتوقی در نقاط مختلف شهر شدند. از جمله اماکنی که برای اجرای گروه‌ها تدارک دیده شده بود می‌توان به فرهنگسرای ملل، فرهنگسرای رسانه و تریلی سفیر آفتاب واقع در میدان امام حسین(ع) اشاره کرد. در ابتدا گروه دختران «خورشید نهان» از شهرستان کارون استان خوزستان به روی استیج آمدند و قطعات «سنگر فرهنگ» و «مسافر کربلا» را اجرا کردند. سپس گروه پسران «رویش» از شهر مقدس مشهد استان خراسان رضوی به روی استیج آمدند و قطعات «ایران من» ، «پرنده آزادی» و «نگران منی» (تیتراژ برنامه ماه عسل با صدای مرحوم مرتضی پاشایی) را اجرا کردند.

در ادامه گروه پسران «موعود» از شهرستان دلیجان استان مرکزی قطعات «روایت انقلاب» و «حضرت جان» را اجرا کردند. در پایان این مراسم نیز گروه پسران «آوای مهر طاها» از استان اصفهان به روی استیج آمدند و قطعات «عزم جوانی» و «صدای انقلاب» را اجرا کردند.  همچنین در اجراهای فرهنگسرای ملل هم گروه‌هایی از استان‌های زنجان و هرمزگان سرودهای انقلابی را برای مخاطبان اجرا کردند. بخش سرود این جشنواره با مدیریت روابط عمومی و مشاوره رسانه‌ای «وحید لشکری» در حال برگزاری است.

در ادامه می‌توانید عکس‌های «لیلی شاهوردی» و «سارا عبداللهی» از اجراهای این گروه‌ها در فرهنگسرای ملل و میدان امام حسین (ع) را ببینید:
 
منبع: 
اختصاصی سایت موسیقی ما
تاریخ انتشار : جمعه 15 بهمن 1395 - 02:25

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود اولین روز اجراهای سرود جایزه بزرگ موسیقی انقلاب اسلامی برگزار شد | موسیقی ما