برنامه یاد بعضی نفرات
 
پس از مدت‌ها
آلبوم مشترک هوشیار خیام و میلاد محمدی منتشر می‌شود
موسیقی ما - «هوشیار خیام» و «میلاد محمدی» با همکاری یکدیگر آلبوم مشترک پیانو و تار را به عنوان نخستین آلبومی که هم‌نشینی جدی این دو ساز در آن شنیده می‌شود را قبل از پاپان سال منتشر خواهند کرد. این اثر دارای فضایی انتزاعی است و در آن از کلیشه‌های رایج دوری شده است.
 
این اثر مدت‌هاست که آماده‌ی انتشار است تا سرانجام طی هفته‌های آتی به بازار عرضه خواهد شد. پیش از این تجربه‌هایی در این خصوص انجام شده است؛ اما در این اثر، دو آهنگساز تلاش کرده‌اند تا هیچ کدام از موسیقی‌ها به نفع دیگری سانسور نشود. موسیقی ایران و موسیقی کلاسیک در این اثر، هر دو به سمت هدف و بیانِ مشخصی حرکت می‌کنند؛ بدون آنکه استقلال خود را از دست بدهند.
 
کل اثر به صورت بداهه‌نوازی شکل گرفته و فضای کلی کار تجربه‌ای تازه است و به همین علت صدادهی متفاوتی نیز در آن شنیده می‌شود.
 
«هوشیار خیام»، نوازنده‌ی پیانو و از جمله آهنگسازان پیشرو معاصر است و آثاری چون «کویری»- تکنوازی پیانو- ،«شیشه رنگی»- برای پیانو و ارکستر زهی- «موسیقی آوازی غبار»،‌ »ستاره‌ها» و آثار سمفونیک و الکترو آکوستیک را در کارنامه خود دارد . میلاد محمدی نیز آثاری چون «سایه» -سه نوازی تار-  و «دگر» - تکنوازی تار و تمبک-  را در کارنامه‌ی خود دارد. او با خوانندگانی چون همایون شجریان و محمد معتمدی همکاری داشته است و هم‌اکنون،‌علیرضا قربانی را در تور جهانی آلبوم «سودایی» به آهنگسازی سامان صمیمی که به تازگی در اروپا منتشر شده است، همراهی می‌کند.
تاریخ انتشار : چهارشنبه 13 بهمن 1395 - 13:02

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود آلبوم مشترک هوشیار خیام و میلاد محمدی منتشر می‌شود | موسیقی ما