برنامه یاد بعضی نفرات
 
در گفتگو با موسیقی ما مطرح شد:
همکاری علی رهبری با سولیست بین‌المللی آلمانی
موسیقی ما ـ علی رهبری (رهبر سابق ارکستر سمفونیک تهران) با یک سولیست بین‌المللی آلمانی بار دیگر در سالن اسپندوس آنتالیا روی صحنه خواهد رفت.

این هنرمند پیشکسوت در گفت‌وگو با خبرنگار موسیقی ما اظهار کرد: «بنیاد فرهنگ هینری و ارکستر سمفونیک دولتی  آنتالیا که چندی پیش طی مراسمی رسمی در کنسرتی با الکساندر مارکوف، سولیست شناخته شده  آمریکایی از بنده  تجلیلی به عمل آورده بودند، این‌بار برای همکاری با نوازنده مشهور آلمانی یعنی توبیاس فلدمان از من دعوت کرده‌اند.

من پس از اینکه در اردیبهشت ماه ۱۳۹۵ از مدیریت هنری ارکستر سمفونیک تهران استعفا دادم، مسئولیت چندین کنسرت ابونمان در این شهر را بر عهده گرفتم.»

این رهبر ارکستر بین‌المللی درباره همکاری با سولیست آلمانی نیز توضیح داد: «توبیاس فلدمان نوازنده جوان اهل شهر هانوفر المان است که توانسته در مدت بسیار کوتاهی به شهرت قابل توجهی در سطح جهانی برسد و به عنوان یکی از محبوب‌ترین نوازنده‌های ویلن این کشور به‌شمار بیاید. توبیاس فلدمان که هم‌اکنون با بیشتر ارکسترها و رهبران مشهور جهان کنسرت می‌دهد برنده جایزه چندین مسابقه بین‌المللی ویلن از جمله مسابقه ویلن کشور آلمان، مسابقه مشهور ملکه الیزابت در بروکسل و «یوزف یواخیم» است. در این کنسرت توبیاس فلدمان کنسرتو شماره ۲ وینیاوسکی را اجرا می‌کند و بعد از تنفس سمفونی شماره ۲ انتون بروکنر آهنگساز مشهور اتریشی اجرا خواهد شد.»

علی رهبری که دارای مدال طلای مسابقات جهانی رهبری ارکستر در فرانسه است  تا کنون به بیش از ۱۲۰ ارکستر سمفونیک جهان دعوت شده و سال‌ها مدیریت هنری ارکستر های سمفونیکی را در شهرهای بروکسل، مالاگا، پراگ و زاگرب را بر عهده داشته است.
او در ترکیه از محبوبیت خاصی برخوردار است و به مدت ۱۶ سال نیز رهبری ارکسترهای استانبول و انکارا را بر عهده داشته است.
تاریخ انتشار : چهارشنبه 13 بهمن 1395 - 11:26

برچسب ها:

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود همکاری علی رهبری با سولیست بین‌المللی آلمانی | موسیقی ما