برنامه یاد بعضی نفرات
 
کلا‌س‌های رهبر ارکستر بادی‌کارا در تهران
«بردیا کیارس» مستر کلاس ویولون کلاسیک و آنسامبل برگزار می‌کند
موسیقی ما - «بردیا کیارس» نوازنده ویلن و رهبر ارکستر، مستر کلاس ویلن کلاسیک و آنسامبل خود را در موسسه «آوای مهر» برگزار می‌کند. این مستر کلاس 15 بهمن‌ماه برگزار می‌شود و نوازندگان تمامی آنسامبل‌های موسیقی کلاسیک (از جمله دوئت، تریو و کوارتت و...)  می‌توانند در آن شرکت کنند.
 
این کارگاه یک روزه در دو حالت فعال (نوازندگانی که قصد اجرای موسیقی دارند) و غیر فعال (تمامی علاقه‌مندان که صرفاً قصد دیدن کلاس‌ها را دارند) برگزار خواهد شد.
 
«کیارس» که به تازگی با رهبری ارکستر «بادی کارا» روی صحنه رفت، کلاس‌های نوازندگی ویلن خود را در تهران و دیگر شهرستان‌های ایران از چندی پیش آغاز کرده که از جمله آنها می‌توان به دوره نوازندگی کوارتت، آنسامبل، دوئت و... در شهر کرمان اشاره کرد.
 
مستر کلاس یک روزه بردیا کیارس در 15 بهمن ماه در تهران برای نوازندگان دوره‌های متوسطه و عالی مفید خواهد بود و نیز نوازندگان با اجرای رپرتوار آکادمیک ویلن (از جمله سونات، اتود و کاپریس) نیز می‌توانند در آن شرکت کنند.
 
علاقمندان براى كسب اطلاعات بيشتر می‌توانند با شماره 02166577687 تماس گرفته یا به موسسه موسیقی «آوای مهر»  (واقع در تهران، میدان جمهوری، ابتدای خیابان جمهوری غربی، شماره 1449) مراجعه کنند.
تاریخ انتشار : یکشنبه 10 بهمن 1395 - 12:00

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود «بردیا کیارس» مستر کلاس ویولون کلاسیک و آنسامبل برگزار می‌کند | موسیقی ما