برنامه یاد بعضی نفرات
 
خواننده پرطرفدار پاپ در جشنواره موسیقی فجر روی صحنه رفت؛
محسن یگانه به آتش‌نشانان حادثه پلاسکو ادای احترام کرد
موسیقی ما - اولین سانس امشب بخش پاپ جشنواره موسیقی فجر، با اجرای «محسن یگانه» و گروهش در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی فجر برگزار شد.
 
یگانه اجرایش را با قطعه «باور کنم» آغاز‌کرد و پس از آن به خوش و بش با حضار پرداخت و با اشاره به واقعه تلخ ساختمان پلاسکو، گفت: «اتفاق تلخی که امروز افتاد همه ما را ناراحت کرد و باعث شد خانواده‌های زیادی عزیزشان را از دست بدهند. آتش‌نشانی یکی از شریف‌ترین شغل‌ها در تمام دنیا است و می‌خواهم همگی این افراد فداکار را سی ثانیه به صورت ایستاده تشویق کنیم.» با این جمله تمامی حضار به احترام آتش‌نشان‌ها و آسیب‌دیدگان سانحه ساختمان پلاسکو قیام کرده و به تشویق آتش‌نشان‌های فداکار پرداختند.
 
در ادامه پس از تک‌نوازی کلارینت، قطعات «آخه دل من» و «بمون» بدون وقفه اجرا شدند. سپس قطعه «هوایی شدی» با سولوی دمام آغاز شد و یگانه پس از آن «رگ خواب» و «نباشی» را خواند.
 
برنامه با اجرای «کویر» ادامه یافت؛ قطعه‌ای که مانند بیشتر آثار یگانه، ترانه‌ای از خود او دارد و باید آن را یکی از متفاوت‌ترین ترانه‌های این هنرمند دانست.
 
محسن یگانه پس از اجرای «کویر» گفت: «ببخشید اگر غمگین بود! ولی به هر حال گاهی غم و غصه هم وجود دارد.» او سپس برای شاد شدن فضا قطعات شش‌و‌هشت «دوسِت دارم» و «اینجا جای تو نیست» را به دنبال هم خواند و پیش از اجرای قطعه بعدی گفت: «قطعه بعدی هم غمگین است. البته گویی بعضی از دوستان فقط برای قطعات شاد و شش‌و‌هشت آمده‌اند. برای آنها هم هنوز قطعاتی داریم، اما برای اینکه در سالن بمانند فعلاً اجرا نمی‌کنیم!»
 
«بیت آخر» از آلبوم «حباب» که اخیراً کمتر در کنسرت‌های یگانه اجرا شده، قطعه بعدی کنداکتور این کنسرت بود و سپس ریمیکسی از قطعات «نخواستم»، «نمی‌شه»، «عذاب» و «دلسرد» به اجرا درآمد.
 
یگانه در میان آهنگ‌هایش برای بالا بردن هیجان سالن، حضار را تشویق به فریاد و دست زدن می‌کرد و ‌چندین بار از کسانی که در ردیف‌های اول‌ نشسته بودند به خاطر دست نزدن و ‌حتی لبخند نزدن گلایه کرد!
 
قطعه بعدی «سکوت» بود که از ابتدای برنامه بارها توسط حضار درخواست شده بود و در نهایت با همراهی مثال‌زدنی هواداران این خواننده اجرا درآمد. این قطعه یکی از موفق‌ترین قطعات موسیقی پاپ در دهه ۸۰ است.
 
پس از اجرای این قطعه، نوبت به اجرای آنپلاگد قطعه محبوب «بهت قول می‌دم» رسید و هنگامی که یگانه و گروهش خود را برای اجرای این اثر آماده می‌کردند، شور و‌ هیجان عجیبی بر سالن حاکم شد که تعجب یگانه را در پی داشت. او گفت: «واقعاً غیر قابل پیش‌بینی هستید! من این همه آهنگ خواندم و حالا برای این آهنگ این‌طور اشتیاق دارید. هنوز در این سال‌ها به سلیقه مشترک مشخصی در مورد آهنگ‌ها نرسیده‌ایم. امیدوارم در آینده باز هم از این آهنگ‌ها داشته باشم، اما شما هم سعی کنید غیرقابل پیش‌بینی نباشید!»
 
یگانه در بخشی از کنسرت گفت: «همه ترانه‌هایی که امشب می‌شنوید را خودم سروده‌ام، اما حالا همه را از روی کاغذ می‌خوانم. وای به حال دوران پیری‌ام!»
 
یگانه که در طول کنسرت سعی می‌کرد کمتر صحبت کند و بیشتر به اجرای قطعاتش بپردازد، در دقایق پایانی و پس از اشاره‌های عوامل برگزاری درباره اتمام وقت برنامه، گفت: «قطعات بیشتری برای اجرا آماده کرده بودیم ولی متأسفانه فرصت برای اجرای همه آن‌ها نیست.»
 
«من» و «وابستگی» دیگر قطعات پایانی این کنسرت بودند.
 
میلاد پرقوه (پیانو و کیبورد)، سعید علیرضایی (گیتار بیس)، محمدرضا زارعی (ویولن)، محمد زرنوش (کلارینت، ساکسفون)، مبین رفیع‌زاده (درامر)، وحید قاسمی (پرکاشن، دمام)، وحید وحیدی (گیتار) اعضای ارکستر محسن یگانه در این کنسرت بودند.
منبع: 
موسیقی ما
تاریخ انتشار : پنجشنبه 30 دی 1395 - 20:58

دیدگاه‌ها

پنجشنبه 30 دی 1395 - 21:56

به به یگانه ترین محسن
مثل همیشه بینظیر

پنجشنبه 30 دی 1395 - 22:38

يكى از بى نقص ترين و حرفه اى ترين اجراهاى زنده رو بين خواننده هاى چه داخل چه خارج داره بدون شك!
تو كنسرت محسن يگانه گذر زمان واقعا احساس نميشه

پنجشنبه 30 دی 1395 - 23:09

وقتی همین اهنگ (بهت قول میدم) اومد خیلیا تو همین سایت چقدر کوبیدنش میتونید برید نظرات ببینید ولی الان یکی از محبوب ترین اهنگ های محسن یگانس واهنگ که قطعا موندگار میشه جدیدا هم که موزیک ویدئوش ترکونده
پس اهنگی که اومد چندین و چندین بار گوش کنید بعد نظرات کارشناسانه ارائه بدین بخصوص در مورد محسن یگانه

جمعه 1 بهمن 1395 - 12:20

بعد از مدت ها دارم تو این سایت در مورد محسن یگانه کامنت میذارم
اول اینکه کلا کارش درسته و اجراهای زندشم حرف نداره
دوم اینکه قطعه کویرش یکی از بهترین کارایی بود که امسال تو موسیقی ایران شنیدم به ویژه ترانه داستانی بی نظیرش و توصیه میکنم دوستانی که دنبال موزیک قوی هستن حتما این کارو گوش بدن
سوم اینکه ویدئو آنپلاگد قطعه بهت قول میدم فوق العاده حرفه ای و دل نشین کار شده بود و بارها و بارها از دیدنش لذت بردم
امیدوارم آلبوم Ep که قراره به زودی منتشر کنه به اندازه قطعه کویر خوب و شنیدنی باشه و البته غافلگیر کننده

جمعه 1 بهمن 1395 - 20:05

عجیبه ! بهت قول میدم از رگ خواب هم برام لذت بخش تر بود .... ریتمش فوق العادست

شنبه 2 بهمن 1395 - 09:00

کنسرت فردا لغو شده؟

شنبه 2 بهمن 1395 - 09:00

بهترین

شنبه 2 بهمن 1395 - 09:00

موفق باشی محسن جان

شنبه 2 بهمن 1395 - 11:09

محسن یگانه دل پاک و مهربونی داره.امیدوارم همیشه همینجوری بین خواننده ها و اجراهای زنده ی خودش بدرخشه و اولین نفر باشه.
تک تک ترک هاشو توی کنسرت به بهترین شکل میخونه و همخونی تماشاگران مثال زدنیه
منتظر مینی البوم ازش هستیم و بی شک حرفای زیادی برای گفتن داره و مثل ترک های بهت قول میدم و کویر و واببستگی که اخیرا پخش شده بسیار شنیده میشه
موفق و پیروز باشید اقای یگانه

شنبه 2 بهمن 1395 - 12:12

جاست یگانه
تا ابد

یکشنبه 3 بهمن 1395 - 18:57

محسن روز به روز داره بهتر ميشه- ي مدت نبود - ولي الان داره اوج ميگيره- صداشم ك صداي خودشه و مثل خيلي از خواننده ها با دستگاه نيست- خوش اخلاق به اميد پيشرفت روز افرون شما...

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود محسن یگانه به آتش‌نشانان حادثه پلاسکو ادای احترام کرد | موسیقی ما