برنامه یاد بعضی نفرات
 
به همراه مجموعه صوتی دکلمه‌های این هنرمند
کتاب ترانه‌های مهرزاد امیرخانی منتشر می‌شود
موسیقی‌ما - کتاب ترانه های مهرزاد امیرخانی به همراه مجموعه صوتی دکلمه‌های این هنرمند از سوی انتشارات نگاه منتشر می‌شود.

به گزارش «موسیقی‌ما»، نخستین کتاب این ترانه‌سرا به نام «یکی هست اسمش عشقه» به همراه مجموعه صوتی دکلمه‌های این هنرمند به زودی منتشر می شود و این هنرمند آثار قدیمی و اجرا شده خود توسط مرتضی پاشایی و دیگر هنرمندان عرصه موسیقی را به همراه ترانه‌های جدیدش روانه بازار خواهند نمود. مهرزاد امیرخانی در گفتگو با سایت «موسیقی‌ما» دراین باره گفت: «نخستین کتاب ترانه‌های من کتاب از حدود 400-500 ترانه تشکیل می‌شد که طبق توافقات با ناشر این کتاب قرار شده در دو مجموعه و با فاصله یک سال منتشر شوند.»

او افزود: « اکثر کارهایی که مرتضی پاشایی خوانده در این کتاب هستند و فقط تعداد محدودی که ریتمیک بود و ترانه روی کاغذ زیبا نبوده در کتاب نیست. ترانه‌های من با صدای اکثر خواننده‌هایی که مردم دوستشان داشتند در مجموعه اول است و حدود 20 تراک هم بصورت دکلمه و روی سی دی است.» امیرخانی تاکید کرد: «کتاب در قالب دو پکیج به بازار می‌آید. یکی کتاب خالی و دیگری کتاب به همراه سی دی. دکلمه‌ها هیچ ربطی به ترانه ندارند و شعرهایی غالبا کلاسیک و بعضی‌ها هم مدرن‌تر هستند. ولی در هر صورت ترانه نیستند و آثاری‌اند که خوانده نشده‌اند . با توجه به زمانی که ببینیم در ارشاد چه مقدار طول می کشد سعی می کنیم کار را به نمایشگاه کتاب اردیبهشت ماه برسانیم.»

امیرخانی با اشاره به پیشنهادهای متعدد در این سه سال برای انتشار آثارش در قالب کتاب ترانه، توضیح داد: «مجوز بخش صوتی کار را آقای رجب پور و شرکت ترانه شرقی انجام می دهند و یک همکاری بین ترانه شرقی و انتشارات نگاه است. در این سه سال اخیر پیشنهادهای زیادی از سایر ناشرین بوده که هیچکدام نتوانستند من را به چاپ کتاب ترغیب کنند ولی این بار سعی کرده ام در بهترین حالت این کتاب را روانه بازار کنم.»

مهرزاد امیرخانی به همراه «آرمان امامی» در ماه‌های گذشته تک قطعاتی را در فضای مجازی منتشر کرده اند و این دو از جمله چهره هایی هستند که در قالب پروژه استعدادهای جدید موسیقی پاپ از سوی شرکت ترانه شرقی در حال فعالیت‌اند.
منبع: 
اختصاصی سایت «موسیقی ما»
تاریخ انتشار : چهارشنبه 29 دی 1395 - 02:27

دیدگاه‌ها

چهارشنبه 29 دی 1395 - 21:51

چرا این اینجوری نگاه می کنه

سه شنبه 5 بهمن 1395 - 17:46

خوبه دیگه. هر ترانه سرای درجه پنجی به خودش اجازه می ده کتاب ترانه منتشر کنه. انتشارات نگاه هم که از شهیار قنبری و یغما گلرویی تا مهرزاد امیرخانی، کتاب ترانه های همه جور آدمی رو چاپ می کنه. احتمالا اسم سری کتاب هاشون هم باشه "سوپر مارکت ترانه"!

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود کتاب ترانه‌های مهرزاد امیرخانی منتشر می‌شود | موسیقی ما