برنامه یاد بعضی نفرات
 
تحقق یک رویا؛
جایزه پیانوی باربد مسافران فرانسه را معرفی کرد
موسیقی ما - نخستین دوره جایزه بین‌المللی باربد با حضور پیانونوازانی از سراسر ایران در شیراز برگزار شد و دو نفر از برندگان نهایی که به زودی برای شرکت در مسترکلاس‌های بزرگان پیانونوازی فرانسه عازم این شهر خواهند بود، معرفی شدند.
 
در اختتامیه این مراسم که عصر جمعه در سالن دانشگاه شیراز برگزار شد، مهمانان ویژه‌ای از جمله رافائل میناسکانیان، نوین افروز، آرپینه اسرائیلیان، آزاد حکیم رابط، کیاوش صاحب‌نسق و آذین موحد حضور داشتند.
 
در بخش نخست این برنامه  13 نوازنده در دو گروه سنی الف (12 تا 18 سال) و ب (18 تا 35 سال) به  هنرنمایی و رقابت پرداختند که  در نهایت بابک رشیدیان از مشهد و اشکان لایق از تهران جواز حضور در فرانسه را دریافت کردند. داوران در این مرحله «محمد جواد بهرامی» و «متین لادانی» را به عنوان برندگان ذخیره اعلام کردند.  در این جشنواره که به همت «محمد ملازم حسینی» مدیر کارخانه پیانوی باربد، موسسه فرهنگی هنری شهر آفتاب و با همکاری شیراز فیلارمونیا به انجام رسید، لیلا رمضان و کریستف بوکودجیان به داوری پرداختند و آرش اسماعیلی و لیلا رمضان مدیریت هنری آن را بر عهده  داشتند.
 
محسن خباز -مدیر اجرایی- ضمن تشکر از تمام شرکت‌کنندگان و برگزارکنندگان، از محمد ملازم به عنوان اولین شخص این رویداد یاد کرد و گفت: «امیدورام اتفاق هایی از این دست روزافزون باشد و هنرمندان بتوانند با حمایت چنین جریان هایی هنر متعالی را بیشتر به منصه  ظهور برسانند.»
 
دکتر مریدی-مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس- با حضور در این مراسم از آرزوی خود در حوزه‌ی کاهش تصدی گری دولت در اجرای رخدادهای فرهنگی هنری گفت و این جشنواره را گلمی بلند به  سوی خلاقیت های والای هنری و پرداختن به دایره ی وسیع معنا دانست. در ادامه «آرش اسماعیلی» نیز ضمن ارائه‌ی گزارشی از روند برگزاری این جایزه و تشکر از دست اندرکاران و برگزارکنندگان، این جایزه را تحقق یک رویا خواند و در ادامه از گروه  علمی نخستین جایزه ی بین المللی باربد -آرش اسماعیلی، لیلارمضان و کریستف بوکودجیان-  تقدیر به عمل آمد.
 
در انتهای این مراسم پیش از اعلام اسامی برندگان از رافائل میناسکانیان،نوین افروز و علی آزاد به عنوان مدرسان برجسته پیانو تقدیر شد.  
 
پایان بخش این مراسم تقدیر از نوازندگان جوان نهایی و حاضر در دور دوم بود که با استقبال حاضران مواجه  شد.

یک روز پس از این رویداد اساتید مدعو و مهمانان ویژه از نخستین کارخانه ی تولید پیانو در ایران به همت محمد ملازم بازدید کردند.
تاریخ انتشار : دوشنبه 27 دی 1395 - 11:15

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود جایزه پیانوی باربد مسافران فرانسه را معرفی کرد | موسیقی ما