برنامه یاد بعضی نفرات
 
در افتتاحیه بخش پاپ سی و دومین دوره جشنواره موسیقی فجر؛
درخواست آقای مشکی پوش از خبرنگاران و اهالی رسانه چه بود؟
موسیقی‌ما - بخش پاپ سی و دومین جشنواره موسیقی فجر با صدای رضا صادقی راس ساعت 19 بیست و چهارم دی ماه آغاز به کار کرد.

به گزارش «موسیقی‌ما»، این کنسرت در ابتدا با قرائت بیانیه ستاد برگزاری جشنواره موسیقی فجر آغاز شد که در بخشی از این بیانیه آمده بود: «جشنواره امسال را شايد بتوان تاريخي ترين جشنواره در طول سي و دو دوره ي گذشته ارزيابي كرد. رحلت آيت الله هاشمي رفسنجاني در آستانه برگزاري اين رخداد فرهنگي كه منحر به لغو ٢ روز اول جشنواره و جابجايي ده ها برنامه در جدول جشنواره گرديد ، يكي از موارد استثنا و بي سابقه در اجراييات اين دوره بود كه با تلاش همكاران و همراهي هنرمندان ارجمند به خوبي انجام گرفت .ستاد سي و دومين جشنواره موسيقي فجر ضمن تسليت مجدد ارتحال آيت الله هاشمي رفسنجاني يار ديرين امام و رهبري ، مخاطبان عزيز را به ديدن برنامه هاي جشنواره دعوت ميكند.»

پس از قرائت بیانیه ستاد برگزاری جشنواره، رضا صادقی با اجرای قطعه «کلافه» روی صحنه آمد و پس از اجرای قطعه نخست، رو به حضار گفت: «نمی دانم موضوع چیست ولی امسال ابر و باد و مه و خورشید و فلک دست به دست هم داده اند تا افتتاحیه جشنواره موسیقی فجر به نام من بیفتد و از این بابت خوشحالم.» صادقی در ادامه افزود: «این سرزمین امنیت و وقارش را از کسانی دارد که جان دادند تا ما جان بگیریم و خیلی چیزها را به آنها مدیونیم. امیدوارم نماینده های خوبی برای نسل رزمنده و شهدا باشیم.»

صادقی افزود: «هنرمندان زیادی هستند که در بین ما نیستند و امروز دلم برای تک تک آنها تنگ شده است. می خواهم به افتخار ناصر عبداللهی، مرتضی پاشایی، خسرو شکیبایی و حبیب محبیان و خیلی های دیگر و البته تمام پدران و مادران این سرزمین به صورت ایستاده دست بزنید.»

خواننده آلبوم «فقط گوش کن» که در اواسط برنامه‌اش بهنام ابطحی را به عنوان «رهبر ارکسترش» به حاضرین معرفی کرد، رو به حاضرین در سالن گفت: «پیش از شروع اجرا از دوستان ستاد خبری جشنواره به من اطلاع دادند که اهالی رسانه و دوستان خبرنگار برای پوشش خبری این اجرا در سالن هستند. دوستانی که قطعا حضورشان در همه این سالها کمک شایانی به جامعه موسیقی در ایران کرده است. امروز از همه دوستان اهالی رسانه خواهانم که درمورد ویدئویی که منتشر کردم و در آن خواهان پیگیری پیدا شدن یک مادر که دخترش را به دلیل فقر رها کرده بود، اطلاع رسانی کنند. من به شدت پیگیر این موضوع‌ام و امیدوارم با اطلاع رسانی رسانه‌های محترم این دختر خانم بار دیگر به آغوش مادرش برگردد. دختر خانمی که من اسمش را «ایران» گذاشته ام و امیدوارم هر چه زودتر مادرش اطلاعی از خود به من بدهند.»

داشتم فراموشت می‌کردم، مشکی رنگ عشقه، آشنا، وقتی تو نیستی، بانوی من، می‌خوامت، بخند، کفش آهنی، عاشقتم و ... از جمله قطعاتی بودند که ضادقی در کنار اجرای قطعاتی با ریتم بندری در سالن اجرا کرد که با همخوانی و همراهی دوستدارانش همراه شد.

سی و دومین جشنواره موسیقی فجر، از بیست و چهارم دی ماه لغایت 1 بهمن ماه در تهران برگزار می‌شود.
منبع: 
اختصاصی سایت «موسیقی ما»
تاریخ انتشار : جمعه 24 دی 1395 - 20:21

دیدگاه‌ها

Fz
شنبه 25 دی 1395 - 09:46

عجب مرد بزرگیه این رضا صادقی
واقعا دمش گرم
به شدت منتظر البوم جدیدشم

شنبه 25 دی 1395 - 11:51

اجراها در جشنواره با اجراها در مواقع عادی فرقی نداره با همون کیفیت و شادابی هست؟؟؟میشه جواب بدید ??

شنبه 25 دی 1395 - 11:51

سرت سلامت جان جانان ?

شنبه 25 دی 1395 - 11:51

عمورضا یه دونه باشه

شنبه 25 دی 1395 - 11:51

چه خاطراتی که با صدای تو ندارم من...لبخند تو معجزست معجزه کن دوبارهههه

شنبه 25 دی 1395 - 11:51

عجب شبه خوبي بود ممنون. رضاااااااااااااااااا❤❤❤❤❤❤❤

شنبه 25 دی 1395 - 11:51

بهترین شب بود

شنبه 25 دی 1395 - 11:51

جووونم سلطان

شنبه 25 دی 1395 - 16:26

جووووونم عشق جااااانم عالی بودددد مرسی که هستی بهترین♥♥♥♥♥♥

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود درخواست آقای مشکی پوش از خبرنگاران و اهالی رسانه چه بود؟ | موسیقی ما