برنامه یاد بعضی نفرات
 
با داوری علی جهاندار، میلاد کیایی و سعید بیابانکی
هزارصدای سنتی دی برگزار می‌شود
موسیقی ما - هزارصدای سنتی دی‌ماه، روز پنجشنبه برگزار می‌شود.
 
به گزارش «موسیقی ما»، یکی دیگر از برنامه‌های هزارصدا در بخش موسیقی اصیل ایرانی، ساعت ١٥ روز پنج‌شنبه 23 دی‌ماه در فرهنگسرای ارسباران برگزار خواهد شد. در این برنامه که هفتمین برنامه در بخش سنتی هزارصدا در سال جاری است، «علی جهاندار» به عنوان کارشناس آواز و خوانندگی، «میلاد کیایی» به عنوان کارشناس آهنگسازی و موسیقی و «سعید بیابانکی»  به عنوان کارشناس شعر و تلفیق، آثار شرکت‌کنندگان در برنامه را بررسی و گروه برگزیده را معرفی خواهند کرد.
 
در این برنامه همچنین «مهران مهرنیا» یکی از شاگردان شناخته شده استاد محمدرضا لطفی، قطعاتی از این استاد فقید را به مناسبت هفتادمین سالروز تولد این بزرگمرد فقید موسیقی ایران اجرا خواهد کرد.
 
مثل برنامه های گذشته، این برنامه هم بخش‌های جنبی دیگری خواهد داشت که اجرای یک نابغه نوجوان موسیقی که از اصفهان در برنامه حضور خواهد یافت از آن جمله است و تجلیل از بزرگان و معرفی یکی از آلبوم‌هایی که به تازگی منتشر شده‌اند یکی دیگر از برنامه‌های جنبی است.
 
هزارصدا برنامه‌ای برای معرفی استعدادها و چهره‌های تازه موسیقی است که هر ماه دو بار در دو بخش پاپ و کلاسیک ایرانی برگزار می‌شود و مدیریت و اجرای آن به عهده «آرش نصیری» روزنامه‌نگار باسابقه حوزه موسیقی است.
تاریخ انتشار : چهارشنبه 22 دی 1395 - 20:46

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود هزارصدای سنتی دی برگزار می‌شود | موسیقی ما