برنامه یاد بعضی نفرات
 
اولین تجربه خیریه «شب شنبه‌ها» در تیاتر مستقل تهران
پروژه «هیجان گذشته است» اجرا می‌شود
موسیقی ما - جمعی از هنرمندان موسیقی پاپ-راک که هفته گذشته در قالب پروژه شب‌شنبه‌ها روی صحنه رفتند، شنبه 11 دی‌ماه به دلیل استقبال مخاطبان، باردیگر به اجرای پروژه «هیجان گذشته است» می‌پردازند.

هفته گذشته، جمعی از هنرمندان موسیقی پاپ-راک (گروه کهت‌میان، گروه انديشه هژبر، گروه سينا مياحی، گروه پارت، گروه فرشید کاظمی، فرهاد مجذوب و آندره خاچيكيان) در تیاتر مستقل تهران برنامه‌ای را در قالب «شب شنبه‌ها» در دو سانس روی صحنه بردند که به دلیل استقبال مخاطبان، تصمیم گرفتند بار دیگر این برنامه را برگزار کنند. منتها این‌بار قرار است تمامی عواید حاصل از این کنسرت، به گورخواب‌های گورستان‌های تهران برسد.

هنرمندان , مسئولین حاضر در این پروژه، با انتشار متنی، حمایت خود را از این مردمان بدین‌شکل اعلام کردند:

«چو عضوی به درد آورد روزگار
دگر عضوها را نماند قرار

پروژه شب شنبه‌ها به همراه تمامی اعضای حاضر در پرفورمنس موسيقی (هيجان گذشته است) ضمن ابراز همدردی با هموطنان عزيزمان كه در اين سرمای سوزان زمستان، هيچ سرپناه و مأوايی جز گورهای خاموش گورستان‌ها يا جوی‌های اسفناک خيابان‌ها ندارند، بدين‌وسيله حمايت مادی و معنوی خود را در جهت بهبود وضعيت آنها اعلام می‌دارد و ضمن تقديم اجرای برنامه اين هفته (١١ دی‌ماه)، تمامی درآمد خود از اين برنامه را (هرچند ناچيز) برای كمک به آنها اهدا می‌كند.»

طبق روال هر هفته، در برنامه آتی پروژه «شب شنبه‌ها»، پرفورمنس موسيقی تجربه‌ای ديگر از «هيجان گذشته است» كه هفته گذشته اجرا شد و بليت‌های آن سريعا به اتمام رسید، بنا به درخواست مخاطبان مجددا تمديد شده و ساعت ٢٠ روز شنبه ١١ دی‌ماه در تیاتر مستقل تهران روی صحنه می‌رود. گروه «اندیشه هژبر»، گروه «سینا میاحی» و گروه «پارت» از جمله گروه های حاضر در این کنسرت هستند که با همراهی فرهاد مجذوب، آندره خاچیکیان، مجید امیری و محمد محمدلو به اجرای موسیقی می پردازند. علاقه‌مندان می‌توانند برای تهیه بلیت به سايت «ايران كنسرت» مراجعه كنند.
منبع: 
موسیقی ما
تاریخ انتشار : جمعه 10 دی 1395 - 15:23

برچسب ها:

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود پروژه «هیجان گذشته است» اجرا می‌شود | موسیقی ما