برنامه یاد بعضی نفرات
 
با داوری رجب‌پور، سپهر، کشتکار و اهورا ایمان در فرهنگسرای ارسباران
هزارصدای پاپ، جمعه 3 دی‌ماه برگزار می‌شود
موسیقی ما - بعد از ظهر جمعه 3 دی‌ماه، یکی دیگر از برنامه‌های بخش پاپ هزارصدا در فرهنگسرای ارسباران برگزار می‌شود تا یکی دیگر از فینالیست‌های این برنامه برای انتخاب بهترین خواننده جوان سال 1395 هزارصدا مشخص شود.
 
در این برنامه که از ساعت 15 آغاز می‌شود، یک بار دیگر تهیه‌کننده مطرح موسیقی، «محسن رجب‌پور» هم در گروه کارشناسی حضور خواهد داشت و همچنین در کنار او، استاد و خواننده قدیمی «‌مهدی سپهر» داور بخش خوانندگی و آواز، «پدرام کشتکار» داور بخش ملودی و آهنگسازی و «اهورا ایمان» داور بخش ترانه و تلفیق خواهند بود.
 
رجب‌پور پیش از این، در سال اول برگزاری برنامه هزارصدا یعنی در سال 1392، هم در بخش مقدماتی و هم در فینال آن سال به عنوان کارشناس در برنامه حضور پیدا کرده بود. همچنین هم پدرام کشتکار و هم اهورا ایمان پیش از این در این برنامه حضور داشته‌اند. اما مهدی سپهر -که یکی از اولین خوانندگان موسیقی پاپ بعد از انقلاب است و علاوه بر خوانندگی، سال‌ها تدریس آواز را در کارنامه دارد- برای اولین بار در هزارصدا حضور خواهد یافت.
 
خواننده میهمان این برنامه هم «حامد همایون» پدیده امسال موسیقی پاپ است که چند قطعه محبوب خود را برای علاقمندان موسیقی اجرا خواهد کرد.
 
مطابق معمول، این برنامه میان برنامه‌های دیگری هم خواهد داشت و یاد بزرگان موسیقی و ترانه هم در این میان برنامه‌ها گرامی‌ داشته خواهد شد.
 
هزارصدا اولین برنامه داخلی کشف و معرفی چهره‌های تازه موسیقی است که از سال 1392 آغاز شده و مدیر و مجری آن «آرش نصیری» روزنامه‌نگار باسابقه هنری و به ویژه حوزه موسیقی است. این برنامه هر ماه در دو بخش پاپ و سنتی در فرهنگسرای ارسباران برگزار می‌شود.
تاریخ انتشار : دوشنبه 29 آذر 1395 - 16:12

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود هزارصدای پاپ، جمعه 3 دی‌ماه برگزار می‌شود | موسیقی ما