برنامه یاد بعضی نفرات
 
با آهنگسازی «نوید توسلی» و آواز «حسین علیشاپور»
آلبوم «صدایی نیست» رونمایی شد
موسیقی ما - مراسم رونمایی از آلبوم «صدایی نیست» به آهنگسازی «نوید توسلی» و با آواز «حسین علیشاپور» در فرهنگسرای ارسباران برگزار شد.

در ابتدای این مراسم ، «شهرام صارمی» مدیر واحد موسیقی ارسباران طی سخنان کوتاهی در خصوص مشکلات تولید آلبوم به صورت کلی و دشواری‌های موجود بر سر راه تولید آثار موسیقایی در ژانر جدی و سنتی سخنانی ایراد کرد.
 
 پس از صارمی ، حسین علیشاپور، حمید قنبری و نوید توسلی توضیحات کوتاهی در مورد چگونگی شکل گیری قطعات آلبوم ایراد کردند ، ضمن آن که توسلی به عنوان آهنگساز اثر، از حضور علاقه‌مندان به موسیقی در مراسم رونمایی و همچنین همه‌ی کسانی که در شکل گیری این اثر نقش داشته اند قدردانی کرد. در خاتمه‌ی بخش اول مراسم ، «محمدعلی بهمنی »که غزلی از او در آلبوم، با آواز علیشاپور خوانده شده است به ایراد سخن پرداخت .او در بخشی از سخنان خود در خصوص نحوه‌ی خوانش اشعار توسط علیشاپور ، به تمجید از این آوازخوان پرداخت.
 
بعد از اتمام بخش اول مراسم ، کلیپی که بر روی یکی از قطعات آلبوم توسط  «یاسر قارونی» ساخته شده بود، پخش شد و پس از آن برنامه با گفت وگو و ‌پذیرایی از حاضران پایان پذیرفت.
 
آلبوم «صدایی نیست» در استودیو بل توسط امید نیک بین ضبط و از سوی موسسه ی فرهنگی - هنری ماهور منتشر شده است . در این آلبوم ، نوید توسلی نوازندگی سنتور و حمید قنبری نوازندگی سازهای کوبه ای را بر عهده دارند و حسین علیشاپور نیز تصانیف و آوازها را خوانده است . اشعاری از شهریار،ابتهاج، بهمنی و هم چنین ترانه ای از نوید توسلی در این کار اجرا شده است.
تاریخ انتشار : چهارشنبه 24 آذر 1395 - 14:55

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود آلبوم «صدایی نیست» رونمایی شد | موسیقی ما