برنامه یاد بعضی نفرات
 
پس از خواندن تیتراژ «ماه و پلنگ»
وحید تاج خواننده‌ سریال «همسایه‌ها» شد
موسیقی ما - «وحید تاج» - خوانندگی تیتراژ سریال «همسایه‌ها» را که از امشب پخش می‌شود، برعهده دارد؛ این در حالی است که مدتی است سریال «ماه و پلنگ» با صدای او در حال پخش است. «تاج» خود آهنگسازی این قطعات را برعهده داشته است.
 
وحید تاج دو قطعه‌ی «خدای عاشقان» و «مست عشق» را به ترتیب برای تیتراژ ابتدایی و انتهایی سریال «همسایه‌ها» به کارگردانی «مهران غفوریان» و تهیه‌کنندگی «علیرضا سبط احمدی» خوانده است که بازیگرانی چون بهاره رهنما، جواد رضویان، مهران غفوریان، سیروس گرجستانی، حسین سلیمانی و ... در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند.
 
وحید تاج آهنگسازی قطعات را بر روی شعری از «مرضیه فرمانی» انجام داده و تنظیم تیتراژ ابتدایی بر عهده «احمد میر معصومی» بوده و «آزاد میرزا پور» تیتراژ پایانی را برای ارکستر تنظیم کرده است.
 
آزاد میرزاپور (تار)، علیرضا دریایی (کمانچه)، حسین فاضل (سنتور) و احمد میرمعصومی (پیانو) نوازندگان تیتراژ ابتدایی و کریم قربانی (ویلن‌سل)، بهمن فریادرس (کمانچه)، محسن میرزازاده (دوتار)، شایان ریاحی (سازهای کوبه‌ای)، امین حیدری (عود)، رامین ملکی (دایره و دهل)، پویان عطایی (سنتور)، علیرضا دریایی (ویلن و ویلن آلتو) و محسن کیهان‌نژاد (سرنا) نوازندگان تیتراژ پایانی هستند.
 
همچنین مهرداد میرزاپور (استودیو هزار آواز)، احمد میرمعصومی (استودیو نغمه‌سازان دلنشین) صدابرداران اثر هستند و حمید آداب و امید اصغری (استودیو پاپ) وظیفه میکس و مسترینگ را بر عهده داشتند.
 
«ماه و پلنگ» سریال ملودرام اجتماعی به کارگردانی احمد امینی است که به تهیه‌کنندگی آرمان زرین‌کوب روی آنتن شبکه سوم سیما رفته و بازیگرانی چون داریوش ارجمند، شاهرخ استخری، ویدا جوان، امیرمحمد زند، بیتا سحرخیز و ... در آن ایفای نقش کرده‌اند و وحید تاج قطعه‌ی «ماه و پلنگ» را به آهنگسازی «حسین فاضل» با شعری از زنده‌یاد حسین منزوی برای تیتراژ انتهایی این سریال خوانده است.
 
تیتراژهای سریال «همسایه‌ها» و «ماه و پلنگ» با صدای وحید تاج به‌زودی از سایت «موسیقی ما» منتشر خواهد شد.
تاریخ انتشار : شنبه 20 آذر 1395 - 14:07

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود وحید تاج خواننده‌ سریال «همسایه‌ها» شد | موسیقی ما