برنامه یاد بعضی نفرات
 
جمعه ١٩ آذر با حضور حسام سراج، بهزاد عبدی و افشین علاء؛
برگزاری «هزارصدا» از سر گرفته می‌شود
موسیقی ما - ساعت ١٧:٣٠جمعه نوزدهم آذرماه، یکی دیگر از برنامه های هزارصدا در بخش موسیقی اصیل ایرانی برگزار می‌شود تا طی آن اولین گروه برگزیده پاییز و زمستان انتخاب و به دور نیمه نهایی راه یابد.
 
به گزارش «موسیقی ما»، در این برنامه که اولین برنامه بعد از دو ماه تعطیلی در ایام محرم و صفر است، «حسام‌الدین سراج» به عنوان کارشناس آواز و خوانندگی، «بهزاد عبدی» به عنوان کارشناس آهنگسازی و موسیقی و «افشین علاء» به عنوان کارشناس شعر، آثار شرکت‌کنندگان در برنامه را بررسی و گروه برگزیده را معرفی خواهند کرد.
 
در این برنامه خواننده نام‌آشنا و جوان موسیقی ایران «مجتبی عسگری» که اخیراً آلبوم «خروش» را با آهنگسازی «مجید درخشانی» منتشر کرده نیز به عنوان خواننده میهمان قطعه آواز و تصنیفی را اجرا خواهد کرد.
 
همچنین این برنامه بخش‌های جنبی از جمله تجلیل از هنرمند تازه درگذشته موسیقی استاد ابراهیم شریف‌زاده هم خواهد داشت. یکی دیگر از برنامه‌های جنبی معرفی و رونمایی آلبومی است که به تازگی منتشر شده که این آلبوم و اجرای جنبی آن طی خبری تکمیلی اعلام خواهد شد.
 
هزارصدا برنامه‌ای برای معرفی استعدادها و چهره‌های تازه موسیقی است که هر ماه دو بار در دو بخش پاپ و کلاسیک ایرانی برگزار می‌شود و مدیریت و اجرای آن بر عهده «آرش نصیری» روزنامه‌نگار باسابقه حوزه موسیقی است.
تاریخ انتشار : سه شنبه 16 آذر 1395 - 17:40

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود برگزاری «هزارصدا» از سر گرفته می‌شود | موسیقی ما