برنامه یاد بعضی نفرات
 
با پایان مهلت ارائه آثار
بیش از صد اثر به دبیرخانه جایزه بین‌المللی پیانوی باربد ارسال شد
موسیقی ما - مهلت ارائه آثار به دبیرخانه‌ی جایزه‌ی بین‌المللی پیانوی باربد که به درخواست داوطلبان تمدید شده بود، دهم آذرماه به پایان رسید. طی این فراخوان بیش از صد اثر برای حضور در دو گروه سنی 11 تا 18 سال و 18 تا 35 سال به دبیرخانه این جایزه ارسال شده است.
 
به دلیل تقارن روزهای پایانی این مهلت با تعطیلات رسمی، همچنین بدی آب و هوا در برخی استان‌ها که ارسال پستی را دچار اخلال کرده بود، دبیرخانه تا ساعت 16 روز شنبه 13 آذرماه به کار خود ادامه داد، سپس آثار دریافت شده  برای بازبینی به لوزان سوئیس و پاریس فرانسه ارسال شد. شورای بازبینی آثار، متشکل از کریستوف بوکودجیان، کارین ظریفیان و لیلا رمضان، 15 نفر برگزیده برای حضور در مرحله بعد را در اسرع وقت معرفی خواهند کرد.
 
داوطلبان شرکت در این جایزه می توانند با مراجعه به سایت رسمی جایزه بین المللی پیانوی باربد به آدرس www.barbadpianoprize.com از پذیرش نمونه اجرای ارسالی خود اطمینان حاصل کنند. اسامی نفرات برگزیده و دیگر اطلاعات تکمیلی نیز از طریق همین سایت اعلام خواهد شد. 
 
از نکات جالب توجه در ویدئوهای ارسالی، استقبال پیانیست‌های جوان سرتاسر کشور از این جایزه است. علاوه بر مراکز بزرگ و فعال در عرصه موسیقی کشور چون تهران، شیراز و اصفهان، استقبال چشمگیر از این جایزه در شهرهای تبریز، مشهد، نیشابور، اردبیل، گرگان، گنبدکاووس، تربت حیدریه، آبادان، اهواز، رشت، مشکین شهر، ساری، بوشهر، بندرعباس، کرج، اراک، شهرکرد و شهریار، جالب و حائز اهمیت است. همچنین حضور داوطلبانی از کشورهای اکراین، ارمنستان و جمهوری آذربایجان، که صاحب سابقه‌ای طولانی و پربار در عرصه موسیقی کلاسیک هستند، می‌تواند باعث ارتقای سطح کیفی این رقابت شود.
 
دور نهایی جایزه بین المللی پیانوی باربد از 22 تا 24 دی ماه در شیراز برگزار خواهد شد. در این مرحله، ابتدا 15 داوطلب برگزیده دور قبل در حضور کریستوف بوکودجیان اجرای صحنه ای خواهند داشت. با انتخاب هشت نفر از میان آنها، طی روزهای بیست و دوم تا صبح بیست و چهارم دی‏ماه مسترکلاس‌هایی برای این پیانیست‌های جوان برگزار خواهد شد. با اجرای عمومی این هشت نفر در عصر بیست و چهارم دی‏ماه، نفرات برگزیدۀ دو گروه سنی برای اعزام به مسترکلاس 10 روزه در فرانسه و اجرای کنسرت در فستیوال Festival De Musique De Bangor Belle Ile En Mer  انتخاب خواهند شد.
 
کلیه هزینه‌های اقامت و رفت و آمد درون‌شهری داوطلبان در زمان حضور در شیراز، همچنین کلیه هزینه‌های رفت و آمد بین‌المللی و اقامت در فرانسه برای دو منتخب نهایی به عهده برگزارکنندگان جایزه بین‌المللی پیانوی باربد است و حضور در این رقابت هیچ هزینه‌ای برای داوطلبان ندارد.
تاریخ انتشار : دوشنبه 15 آذر 1395 - 15:17

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود بیش از صد اثر به دبیرخانه جایزه بین‌المللی پیانوی باربد ارسال شد | موسیقی ما