برنامه یاد بعضی نفرات
 
در دو بسته‌بندی متفاوت شامل نسخه‌های صوتی و تصویری
آلبوم «آنپلاگد» سیروان خسروی منتشر شد
موسیقی ما - آلبوم جدید صوتی و تصویری «سیروان خسروی» با عنوان «آنپلاگد» از صبح امروز (سه‌شنبه 2 آذر 1395) منتشر شد.

به گزارش «موسیقی ما»، این آلبوم شامل یک سی‌دی صوتی و یک دی‌وی‌دی تصویری است که در نسخه صوتی، اجرای زنده قطعات «یه روزی میای»، «خاطرات تو»، «دوست دارم زندگی رو»، «بازم بتاب»، «عاشقتم» و «کجایی تو»در کنسرت آنپلاگد قرار گرفته و در نسخه تصویری نیز فیلمی از این کنسرت و ویدئوکلیپ‌های منتشر شده از سیروان همراه با پشت صحنه گنجانده شده است. علاوه بر این، در پکیج این آلبوم یک دفترچه از عکس‌های کنسرت آنپلاگد نیز قرار گرفته است.

سیروان خسروی در توضیحاتی درباره کنسرت آنپلاگد و آلبومش گفته است: «ایده انجام این کنسرت از سال‌ها پیش تو ذهنم بود تا اینکه دو سال پیش تصمیم گرفتیم با حمایت برند «اکس» این کار رو انجام بدیم. وقتی که ایده انجام مطرح شد، قرار گذاشتیم یا کلاً فراموشش کنیم یا در حد استانداردهای روز دنیا انجامش بدیم و موسیقی، کارگردانی، تدوین، صدابرداری، طراحی، بسته‌بندی و شیوه معرفی و تبلیغاتش در بالاترین سطح انجام بشه. از اونجا که هیچ‌وقت نخواستم کارهام «باری به هر جهت» باشه و احترام به شما رو، احترام به خودم می‌دونم، برای تولید و آماده‌سازی و انتشار این اثر زمان و انرژی فوق‌العاده زیادی صرف کردیم. در قسمت موسیقی کاوه یغماییِ بزرگ، تنظیم ارکستر سازهای زهی رو انجام داد و تنظیم گروه پاپ هم به عهده من بود و بچه‌های گروه هم با اجرای بی‌نظیری که داشتن کار رو به نتیجه رسوندن.»

آلبوم آنپلاگد با دو بسته‌بندی متفاوت عرضه شده که سیروان درباره آن گفته: «امیدوارم انتشار این پکیج با کیفیت متفاوت، آغازی باشه برای کنار گذاشتن طراحی‌ها و بسته‌بندی‌های بی‌کیفیت و دم دستی تو موسیقی ما که به نظرم یکی از مهمترین دلایل افت فروش آلبومهاست.»

«مجید فرهبد» و «مهدی فرهبد» به ترتیب کارگردانی و تدوین فیلم کنسرت آنپلاگد را انجام داده‌اند. «احسان حاجیان» مدیریت تولید این اثر را بر عهده داشته و طراحی جلد آن بر عهده «علی قاضی‌زاده» بوده است. این آلبوم توسط پخش «دنیای هنر» در سراسر کشور توزیع شده است.

«آنپلاگد» چهارمین آلبوم سیروان است که پس از آلبوم‌های تو خیال کردی بری (1384)، ساعت 9 (1388) و جاده رویاها (1391) روانه بازار موسیقی کشور شده است. این هنرمند همچنین مشغول تولید آلبومی با قطعات جدید است که جزئیات آن هنوز اعلام نشده است.

مخاطبین می توانند برای ستاره دادن و درج نظر درباره این آلبوم به صفحه آن در بخش آلبومهای سایت «موسیقی ما» مراجعه کنند.

همچون همیشه سایت «موسیقی ما» از کاربران خود تقاضا دارد آثار فرهنگی-هنری را به صورت قانونی تهیه کرده و از خرید نسخه های کپی یا دانلود غیرقانونی آثار خودداری کنند.
منبع: 
موسیقی ما
تاریخ انتشار : سه شنبه 2 آذر 1395 - 13:53

برچسب ها:

دیدگاه‌ها

سه شنبه 2 آذر 1395 - 18:04

مگر بهتر از سیروان داریم آخه

چهارشنبه 3 آذر 1395 - 08:32

موفق باشن

چهارشنبه 3 آذر 1395 - 08:32

سیروان تنظیم کننده ی نامبروانیه ولی من با صداش زیاد ارتباط بر قرار نمیکنم امیدوارم همیشه موفق باشه

چهارشنبه 3 آذر 1395 - 08:32

جالب نیست صدا نداره

چهارشنبه 3 آذر 1395 - 08:32

ایدش عالی بود

چهارشنبه 3 آذر 1395 - 08:32

دوستان اين آلبوم تصويري چي هست ؟?

چهارشنبه 3 آذر 1395 - 12:59

در کل میشه گفت این آلبوم با هدف جذب مخاطب جدید ارایه نشده و بیشتر برای طرفداران دو آتیشه سیروان طراحی و ساخته شده که تعدادشون با توجه به خرید یکپارچه حدود 6 هزار نفر هستش.
به نظرم ایشون همیشه سعی کرده بهترین ها رو توی کارهاش انجام بده قطعا ایشون خواننده سبک ایرانی نیست که همه بیان نظر بدن صداش خوبه یا بد .
مسلما کسانی که راک گوش میدن خیلی دنبال صدا نیست بلکه موزیک هستش که باعث ارضای روحشون میشه . کل موزیک های آلبوم آنپلاگد نوشته استاد کاوه یغمایی هستش که ایشون نماد راک واقعی ایرانی به حاسب میان.
در کل عالی بود برای مایی که طرفدار ایشون و این سبک موسیقی هستیم.

پنجشنبه 4 آذر 1395 - 00:03

آنپلاگد یعنی چی دوستان ؟

جمعه 5 آذر 1395 - 13:00
عرفان

انپلاگد(unplugged) سری مجموعه اجرا های زنده توسط هنرمندان بزرگی مثل نیروانا ، اریک کلاپتون، اسکورپیون عه که به وسیله ام تی وی حمایت و ضبط میشه و حدود بیست و چند سالی هست که ادامه داره، ویژگیی که این اجراهای زنده دارن اینه که توی اونها کمتر از ساز های الکترونیکی استفاده میشه و اهنگ ها معمولا به صورت اکوستیک در میان ، از فوق العاده ترین اجراهایی که تو انپلاگد ها صورت گرفته ، قطعا اجرای نیروانا تو سال 1994 هست، راستی یه ویژگی دیگه ای که این مجموعه ها دارن، اینه که هنرمند معمولا جلوی تعداد کمی تماشاگر اهنگ هاشو اجرا میکنه و فضای جالبی هم هست، امیدوارم این البوم سیروان هم موفقیت امیز باشه

5.114.190.173
جمعه 5 آذر 1395 - 13:19

سیروان خسروی یه تنظیم کننده محشر اما اشتباهی ترین خواننده ی روی زمینه!

جمعه 5 آذر 1395 - 13:19

ولی زیاد جالب نبود تنظیمای اصلی آهنگ خیلی بیشتر بهشون میومدن

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود آلبوم «آنپلاگد» سیروان خسروی منتشر شد | موسیقی ما