برنامه یاد بعضی نفرات
 
مدیر شرکت «ترانه شرقی» در گفتگو با «موسیقی ما»
محسن‌ رجب‌پور: اولین کنسرت «حامد همایون» در جشنواره موسیقی فجر برگزار می‌شود
موسیقی ما - «محسن رجب‌پور» و شرکت «ترانه شرقی» پس از ماه صفر، روزهای پرکاری را پیش‌رو دارند. این تهیه‌کننده سرشناس موسیقی کشور این روزها در حال برنامه‌ریزی انتشار تک‌آهنگ‌های جدید خوانندگان شرکت ترانه شرقی است. از سوی دیگر انتشار آلبوم و برگزاری اولین کنسرت «حامد همایون» یکی دیگر از اهداف این شرکت محسوب می‌شود. خواننده جوانی که طی ماه‌های اخیر آثارش بازتاب زیادی در میان مخاطبان موسیقی داشته است. محسن رجب‌پور در گفتگو با سایت «موسیقی ما» ضمن تشریح جدیدترین برنامههای همایون، توضیحاتی را هم درباره آثار و کنسرت‌های «روزبه نعمت‌اللهی»، «اهورا ایمان»، «مهرزاد امیرخانی»، «آرمان امامی» و «سپهر شاکری» مطرح کرد که در ادامه می‌خوانید:
 
  • اولین اجرای حامد همایون
مدیر شرکت «ترانه‌شرقی» درباره آخرین وضعیت فعالیت‌های «حامد همایون» به خبرنگار سایت «موسیقی ما» گفت:«اولین کنسرت «حامد همایون» در جشنواره موسیقی فجر برگزار خواهد شد. پس از اتمام ماه صفر و در چهار هفته منتهی به جشنواره، هر هفته یک قطعه از این خواننده منتشر می‌شود. در هفته آخر هم اولین آلبوم حامد همایون را به گوش مخاطبان می‌رسانیم و همه قطعات این آلبوم جدید است. به طور کل  یازده اثر را به صورت تک‌آهنگ تا پیش از اولین اجرا منتشر می‌کنیم و هشت قطعه جدید هم در آلبوم حامد همایون قرار دارد. اما برای اینکه یک مجموعه کامل از تمامی آثار حامد همایون داشته باشیم، از تک‌آهنگ‌ها در انتهای آلبوم و پس از کارهای جدید استفاده می‌کنیم. یعنی آلبوم حامد همایون شامل بیست قطعه خواهد بود.»

محسن رجب‌پور زمان برگزاری تور کنسرت‌های این خواننده و جزئیات ارکستر او را هم اعلام کرد:«تا زمان جشنواره موسیقی فجر تمرینات ارکستر حامد همایون به پایان می‌رسد و برای اجراهای زنده آماده می‌شوند. در حال بررسی درخواست‌های کنسرت در شهرستان‌ها هستیم تا در ماه‌های بهمن و اسفند و خارج از ایام فاطمیه، اجراهای زنده این خواننده در شهرهای دیگر را برگزار کنیم. از شهرستان‌های اصفهان، شیراز، تبریز، رشت، اهواز، خرمشهر و ماهشهر درخواست‌هایی داریم که تا کنون با آنها مذاکرات اولیه انجام داده‌ایم. فینال کنسرت‌های حامد همایون هم چهار سانس اجرا در تهران است که اسفندماه برگزار می‌شود و برنامه‌‌های مفصلی برای آن داریم و «مجید روغنی» مدیر برگزاری این کنسرت است.. گروه حامد همایون هم که در حال حاضر با آن مشغول تمرین است، گروه پاپی محسوب می‌شود که در آن سازهای ایرانی نظیر تار و سه‌تار و دف وجود دارد.»
 
  • قطعات جدید سپهر شاکری و مهرزاد و آرمان
او درباره سایر استعدادهای این شرکت هم گفت:««سپهر شاکری» همزمان با حامد همایون دو تک‌آهنگ جدید در ماه‌های آذر و دی منتشر خواهد کرد. قطعات جدید «مهرزاد امیرخانی» و «آرمان امامی» هم منتشر می‌شود و فعلاً خبری از آلبوم یا کنسرت این خواننده‌ها نیست.»
 
  • کار با هومن سزاوار و اهورا ایمان
رجب‌پور در ادامه گفت:«با آقای «روزبه نعمت‌اللهی» درباره یک سری از موارد کاری ایشان به توافق رسیده‌ایم و از این به بعد در سه‌ ماهه چهارم سال کنسرت‌هایی را برگزار خواهیم کرد. با آقای «اهورا ایمان» هم در حال همکاری هستیم و از این به بعد تمامی کارهای ایشان زیر نظر شرکت «ترانه شرقی» است. هومن سزاوار هم یکی دیگر از خوانندگانی است که تک‌آهنگ‌های جدیدش پس از ماه صفر منتشر می‌شود.»
 
  • توافق با روزبه نعمت اللهی
این تهیه‌کننده همچنین روند همکاری با روزبه نعمت‌اللهی را اینگونه تشریح کرد:«در همکاری با روزبه نعمت اللهی به توافقات کلی رسیدیم و ما هیچ وقت با هیچ خواننده‌ای به صورت جزئی همکاری نمی‌کنیم. روزبه نعمت‌اللهی یکی از خوانندگانی است که به جایگاهی که باید می‌رسیده نرسیده یا حداقل در جایگاه خودش نایستاده است. من اولین کسی هستم که در موضوع تهیه‌کنندگی با او صحبت کردم ولی بنا به دلایلی طی این سال‌ها شرایط همکاری ما فراهم نشد. طی ماه‌های اخیر جلساتی داشتیم و به تفاهماتی رسیدیم و از این به بعد کلیه امور مربوط به کارهای روزبه نعمت‌اللهی را ما انجام می‌دهیم.»
 
  • و اما موزیک ویدیو
محسن رجب‌پور نهایتاً درباره عدم فعالیت شرکت ترانه شرقی در زمینه ساخت و انتشار موزیک ویدئو هم گفت:«مشکل ما درباره ویدئو این است که بستری برای توزیع آن نداریم. و نداشتن بستر پخش موزیک ویدئو در مورد همه خواننده‌ها صدق می‌کند. اگر ما کلیپ کنیم و از طریق سایت‌ها منتشر کنیم، شبکه‌های ماهواره‌ای آن را دانلود و پخش می‌کنند و هنرمند ما ممنوع‌الفعالیت می‌شود. به دلیل اینکه فقدان بستر مناسب برای پخش موزیک ویدئو، ترجیح می‌دهیم فعالیتی در این زمینه نداشته باشیم.»
منبع: 
اختصاصی سایت موسیقی ما
تاریخ انتشار : شنبه 6 آذر 1395 - 12:55

دیدگاه‌ها

جمعه 5 آذر 1395 - 20:19

جناب آقای رجب پور شما استعدادیابی رو یا بلد نیستید و یا منافعتون ایجاب میکنه که کلی سروصدا را بندازین که استعدادیابید. من از شما درخواست و تمنا دارم لطفا طی یک مصاحبه بفرمایید که مولفه های استعداد موسیقی نزد شما چه ها هستند؟ آیا این مولفه ها واقعا ناظر بر توان هنری است یا ناظر بر هر آنچیزی است که منافع شخصیتان می طلبد. به وضوح میشه این مولفه هارو در قطعاتی که برای حلمد همایون منتشر کردید رو برشمرد. کاملا مشخصه تفکر پشت این قطعات چیزی نیست جز تلاش برای ارائه آهنگی که بدون تامل و به سرعت مردم رو بفرسته رو هوا و با قطعات پی در پی هنواره رو هوا نگرشون دارین تا محل کنسرتاتون. این آقایون استعدادهاتونم کاملا تکلیفشون مشخصه. به همون سرنوشتی مبتلا میشن که استعدادهای دهه هشتادتون مبتلا شدن.
شمارا بخدا قسم دست از سر فرهنگ و هنر این مردم و این مملکت بردارین. تاکی میخواید فضای موسیقی رو به سمتی ببرید که جز خجالت ماحصلی نداره. شمارا بخدا رحم کنید به گوش موسیقایی مردم اینقدر این گوشهارو خراب نکنید.
بی رحمانه هر کلام و هر صدایی رو به خورد مردم ندید.
مردم تقصیری ندارن . تقصیرها از شماس که گوش همشونو خراب کردین.

جمعه 5 آذر 1395 - 21:35

امیدوارم این خواننده دچار تکرار نشه....

دوشنبه 29 آذر 1395 - 22:09

گفتني ها رو گفتن دوست ما من چيزي نمونده بگم غير از تاييد تو رو خدا دست از سر موسيقي ما برداريد كدوم كشف استعداد حامد همايون با نا اصلي حامد محمود سالهاست داره با صداي واقعي خودشون ميخونده با كلي كليپ و آهنگ اما بالاخره از راه ادا درآوردن در صوت موفق شده عوام رو جلب كنه و سر كله جناب رجب پور پيداش شده انصافا كه درست نيست جناب كاشف استعدادها و جناب سرمايه گذار!!!!!!!

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود محسن‌ رجب‌پور: اولین کنسرت «حامد همایون» در جشنواره موسیقی فجر برگزار می‌شود | موسیقی ما