برنامه یاد بعضی نفرات
 
با وجود استقبال مخاطبان
کنسرت کیهان کلهر و اردال ارزنجان تمدید نمی‌شود
موسیقی ما - با وجود استقبالِ مخاطبان از چهار شب کنسرت دونوازی «کیهان کلهر» نوازنده‌ نامدار کمانچه و آهنگساز و «اردال ارزنجان» نوازنده‌ باغلاما، اعلام شده که این کنسرت، تمدید نخواهد شد. مهیا نبودن سالن در روز‌های بعد از شانزدهم آذرماه و همچنین اجراهای ارزنجان در ترکیه از جله دلایلی هستند که برای این مسئله اعلام شده‌اند.
 
کنسرت دونوازی کیهان کلهر و اردال ارزنجان، قرار است از 13 تا 16 آذرماه به مدت چهار شب برگزار شود. بلیت‌فروشی این برنامه سه‌شنبه هفته جاری برگزار شد و بنا به اعلام برگزارکنندگان، در کمتر از نیم ساعت به پایان رسید.
 
«مسعود برزی» مدیر بخش موسیقی سایت تیوال، در این باره گفت: «تقریباً در بیست دقیقه اول آغاز بلیت‌فروشی، تمام بلیت‌های همکف به فروش رسیدند و تنها بالکن‌ها باقی‌مانده بودند که آن‌ها نیز در عرض ده دقیقه به‌سرعت به فروش رسیدند. تا کنون چنین رکورد بی‌سابقه‌ای از استقبال کنسرتی گزارش نشده است.»
 
اردال ارزنجان نوازنده باغلاما و موسیقی‌دان اهل کشور ترکیه است. ارزنجان در پاییز سال 2004 همراه با کیهان کلهر کنسرت‌های مختلفی در کشورهای متعد برگزار کردند. آنها هم‌چنین یک آلبوم به نام «باد» (تا بیکران دوردست) نیز منتشر کردند. ارزنجان شهریور ماه 1389 به همراه کلهر برای نخستین بار در ایران و در تالار وحدت تهران به اجرای کنسرت پرداخت.
 
کیهان کلهر نوازنده شناخته‌شده کمانچه بهار امسال نیز همراه با نوید افقه (تنبک)، علی بهرامی فرد (سنتور) و هادی آذرپیرا (تار) کنسرت «پردگیان باغ سکوت» را طی چندین شب در تهران روی صحنه بردند و در ادامه همه در چندین شهرستان به اجرای برنامه پرداختند.
منبع: 
موسیقی ما
تاریخ انتشار : چهارشنبه 26 آبان 1395 - 13:10

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود کنسرت کیهان کلهر و اردال ارزنجان تمدید نمی‌شود | موسیقی ما