برنامه یاد بعضی نفرات
 
همکاری خواننده امپراطور با «نرگس آبیار»
مهدی یراحی برای فیلم «نفس» می‌خواند
موسیقی ما - «مهدی یراحی» برای بهترین از نگاه ملی می‌خواند. این خواننده و آهنگساز سرشناس در جدیدترین فعالیت هنری خود قطعه و موزیک ویدئویی را برای فیلم‌سینمایی «نفس» به کارگردانی «نرگس آبیار» منتشر خواهد کرد. این اثر و ویدئوی آن آماده انتشار است و برای اولین‌بار روز یکشنبه 23 آبان‌ماه در جریان یک مراسم رسمی و با حضور عوامل فیلم و همچنین چهره‌های مطرح، از آن رونمایی می‌شود. شنیده‌های خبرنگار سایت «موسیقی ما» حکایت از آن دارد که مهدی یراحی و همکارانش برای این مراسم برنامه‌های ویژه‌ای را درنظر گرفته‌اند تا رونمایی از آهنگ و این فیلم پربارتر باشد. از سوی دیگر نکته حائز اهمیت این است که مهدی یراحی قطعه فیلم «نفس» را برای اولین‌بار در روز تولدش برای اولین‌بار خواهد خواند. همین تقارن جالب باعث شده تا گمانه‌زنی‌ها درباره قطعه فیلم‌ «نفس» و مراسم رونمایی از آن بیشتر شود.

اما عوامل تولید قطعه فیلم «نفس» هنرمندانی هستند که در آلبوم جدید این خواننده هم نقش مهمی را ایفا می‌کنند و این آهنگ از لحاظ مضمون کلام و موسیقی فضای متفاوتی دارد و احتمالاً بازتاب‌های زیادی برای یراحی خواهد داشت. مهدی یراحی آهنگسازی این اثر را انجام داده و ترانه آن توسط «آرش مهرابی» سروده شده است. ترانه از سروده‌های «آرش مهرابی» است و مهدی یراحی و «سعید زمانی» هم تنظیم‌کنندگان کار هستند. «احسان نی‌زن» در این قطعه ویولن و ویولا نواخته و «فرشید ادهمی» هم نوازنده گیتار نایلون این کار بوده و ضبط هم در استودیو «افق» انجام شده است. گروه هنری «سینارت» (sinart) هم کارگردان موزیک ویدئوی جدید مهدی یراحی است.همچنین یراحی تصمیم گرفته تا این قطعه را در آلبوم «آینه قدی» هم قرار دهد. آلبومی که مراحل پایانی تولید را سپری می‌کند و جزئیات اختصاصی آن طی روزهای آینده از طریق سایت «موسیقی ما» منتشر خواهد شد.

«نفس» عنوان سومین فیلم‌سینمایی «نرگس آبیار» است که برای اولین‌بار در جشنواره فیلم فجر سال گذشته به نمایش درآمد. این فیلم در آن جشنواره توانست نظر مثبت چهره‌های سینمایی و منتقدان را نسبت به خود جلب کند و سیمرغ بلورین بهترین فیلم از نگاه ملی را کسب کرد. همچنین «شبنم مقدمی» در همان جشنواره برنده سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل زن شد. «پانته‌آ پناهی‌ها» هم در جشنواره بین المللی فیلم فجر به عنوان بهترین بازیگر زن انتخاب شد. موفقیت‌های «نفس» ادامه داشت و ضمن کسب جوایزی از دهمین جشن منتقدان و همچنین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر، تحسین چهره‌های مختلف سیاسی و هنری کشور را هم برانگیخت و دیدگاه‌های مثبت متعددی در مورد آن منتشر شد. فیلم سینمایی «نفس» روایت زندگی چهارکودک به نام های بهار، نادر، کمال و مریم است که به همراه پدرشان غفور و مادربزرگ‌ خود در دهه ۵۰ خورشیدی نفس می کشند! دنیای این کودکان، دنیایی پر از رویاهای زیبای کودکانه است و قرار است رنگ حقیقت به خود بگیرد.

پیش از این فیلم‌سینمایی «شیار 143» به کارگردانی نرگس آبیار با موضوع دفاع مقدس توانسته بود بازتاب‌های گسترده‌ای در جامعه داشته باشد و از جمله فیلم‌های پرفروش و مطرح سال باشد.
منبع: 
سایت «موسیقی ما»
تاریخ انتشار : شنبه 22 آبان 1395 - 09:58

دیدگاه‌ها

شنبه 22 آبان 1395 - 21:13

امپراطورم تولدت مبارک بهترینم بی صبرانه منتظر آلبوم جدید هستیم

شنبه 22 آبان 1395 - 23:12

بی شک بازم یه شاهکاره دیگه خواهیم شنید

یکشنبه 23 آبان 1395 - 22:31

من منتظررررم....

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود مهدی یراحی برای فیلم «نفس» می‌خواند | موسیقی ما