برنامه یاد بعضی نفرات
 
اجرایی جدید از یک نمایش قدیمی محمد رحمانیان؛
رضا یزدانی در تئاتر شهر می‌خواند
موسیقی ما - خواننده آلبوم «ساعت فراموشی» در جدیدترین نمایشنامه محمد رحمانیان آواز می خواند.

به گزارش «موسیقی ما»، رضا یزدانی در نمایش «هفت مجلس در عزا و معجزه» به کارگردانی محمد رحمانیان که از 24 آبان در سالن اصلی تئاتر شهر روی صحنه می رود علاوه بر ایفای نقش، آواز می خواند. «هفت مجلس در عزا و معجزه» عنوان اثری نمایشی به نویسندگی و کارگردانی محمد رحمانیان است که از روز 24 آبان ماه طی دو نوبت در تالار اصلی مجموعه تئاتر شهر روخوانی می‌شود.

در این اثر نمایشی که در دوره‌های پیشین جشنواره تئاتر رضوی توسط رحمانیان روی صحنه رفته بود، علی عمرانی، مهتاب نصيرپور، سیما تیرانداز، حبیب رضایی و افشین هاشمی به عنوان اجراگر حضور دارند.

عبدالجبار کاکایی، سپیده ذهنی، افشین مقدم نیز ترانه سرایانی هستند که از آثار آن ها در این اثر استفاده شده است. زنده یاد بابک بیات، سعید ذهنی، علیرضا افکاری، میشل لوگران، رشید بهبوداف هم از جمله هنرمندانی هستند که در کنار استفاده از موسیقی محلی منطقه خراسان، این نمایش بر اساس ساخته‌های آنان به مخاطب ارائه می‌شود.

محسن شاه ابراهیمی (مدیر هنری)، افسانه رییسی (مدیر اجرایی)، پدیده جمال‌ها و علیرضا فولاد شکن (گروه گارگردانی)، سردار سرمست (پیانیست) و رضا یزدانی (خواننده) دیگر عوامل اجرایی این اجرای نمایشی هستند.

اجرای «هفت مجلس در عزا و معجزه» ( نمایشنامه خوانی مجموعه مسافران) به نویسندگی و کارگردانی محمد رحمانیان از ساعت 17:30 و 19:30 روز 24 آبان ماه در تالار اصلی تئاتر شهر به صحنه می‌رود.
منبع: 
سایت «موسیقی ما»
تاریخ انتشار : دوشنبه 10 آبان 1395 - 10:51

برچسب ها:

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود رضا یزدانی در تئاتر شهر می‌خواند | موسیقی ما