برنامه یاد بعضی نفرات
 
همراه با تولید پنچ موزیک‌ویدئو برای این آلبوم
آلبوم «محمدرضا فروتن» آماده انتشار است
موسیقی ما - مراحل اخذ مجوز آلبوم «محمدرضا فروتن» پشت‌سر گذاشته شد.

به گزارش «موسیقی ما» این بازیگر سرشناس سینما در جدیدترین و متفاوت‌ترین تجربه هنری خود آلبومی را آماده انتشار دارد که ترانه‌های آن توسط دکتر «افشین یداللهی» سروده شده است. سه هنرمند مطرح عرصه موسیقی، آهنگسازی و تنظیم قطعات آلبوم محمدرضا فروتن را انجام داده‌اند. «بابک زرین» آهنگساز تمامی قطعات است و «امیرمیلاد نیکزاد» و «سیروان خسروی» هم تنظیم‌کننده آثار هستند. از سوی دیگر این مجموعه فقط شامل قطعات صوتی نخواهد بود. آخرین و جدیدترین خبر در مورد آلبوم محمدرضا فروتن این است که او پنج موزیک ویدئو هم برای آثارش آماده کرده است. هنوز نام قطعی این اثر و زمان انتشارش مشخص نشده و طی روزهای آینده جزئیات بیشتر آن از طریق سایت «موسیقی ما» منتشر می‌شود.

حدوداً چهار سال پیش بود که خبرهای اولیه در مورد ورود محمدرضا فروتن به عرصه موسیقی و تولید آلبوم او منتشر شد. در ادامه بابک زرین طی مصاحبه‌هایی، اخباری از این اثر را به اطلاع مخاطبان می‌رساند اما نکته سوال برانگیز درباره آلبوم محمدرضا فروتن زمان نسبتاً طولانی بود که صرف آماده‌سازی قطعات شد. گمان می‌رود که این هنرمند و عوامل آلبومش با دقت نظر خاصی روند تولید کارها را پیگیری می‌کردند و همین مسأله باعث سپری‌شدن این زمان بوده است. اما محمدرضا فروتن فعلاً رویه سکوت را پیش گرفته و قرار است پس از انتشار این آلبوم پاسخگوی همه سوالات باشد. از سوی دیگر او طی‌ سال‌های اخیر همزمان با حضور نسبتاً کم در عرصه سینما، علاوه بر فعالیت جدی در عرصه موسیقی و تولید آلبومش، تحصیلات عالی خود را هم پیگیری می‌کرد. فروتن دارای مدرک لیسانس و فوق‌لیسانس رشته روانشناسی بالینی و در حال حاضر دانشجوی ترم آخر رشته روانشناسی سلامت در مقطع دکترا است.

و در ادامه اولین عکس از آلبوم محمدرضا فروتن که توسط «فتاح ذی‌نوری» ثبت شده و برای انتشار در اختیار سایت «موسیقی ما» قرار گرفته است را می‌توانید ببیند:
منبع: 
اختصاصی سایت موسیقی ما
تاریخ انتشار : یکشنبه 2 آبان 1395 - 16:36

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود آلبوم «محمدرضا فروتن» آماده انتشار است | موسیقی ما